С ПОТВЪРЖДЕНИЕ НА СЪГЛAСИЕТО СИ:

Приемате описаните по-долу общи условия за достъп до онлайн портала (наричан по-долу „Порталът") и услугите на него. Потвърждавате точността на въведените от Вас данни и приемате същите да бъдат обработвани във връзка с услугите, предлагани на Портала, в съответствие с Политиката за поверителност и защита на личните данни на портала Моят Vivacom (тук) и Политиката за поверителност и защита на личните данни, обработвани във Vivacom при и по повод предоставянето на електронни съобщителни услуги. (тук). Приемате предоставеният от Вас e-mail адрес да се използва за надлежно получаване на известия, относно ползваните от Вас услуги. Приемате извършените чрез Вашите потребителско име и парола действия, да се считат за обвързващи електронни изявления и електронен подпис в отношенията Ви с Vivacom. Порталът съдържа услуги свързани със задължение за плащане към Vivacom или към трети лица. ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ДОСТЪП ДО СЪДЪРЖАНИЕ И УСЛУГИ НА ПОРТАЛА

Предлагани услуги

  1. 1. Настоящите правила регламентират условията за достъп до Портала и ползване на съдържанието и услугите, предлагани на него. Порталът и услугите на него се предоставят от „Виваком България“ ЕАД, с ЕИК 831642181, седалище и адрес на управление гр. София 1784, бул. Цариградско шосе, № 115И. Порталът, услугите, предлагани на него, и настоящите правила подлежат на промяна от страна на Vivacom, във всеки един момент. Промени в общите условия влизат в сила от датата на публикуването им или друга изрично посочена дата.
  2. 2. За различните услуги и съдържание предлагани на Портала са приложими специфични условия и/или цени, които ще са изрично посочени, в описанието на съответната услуга. Действия свързани със задължение за заплащане на цена, винаги ще изискват Вашето изрично потвърждение.

Достъп и регистрация

  1. 1. Достъпът до съдържанието и услугите предлагани на Портала се извършва след регистрация. Регистрацията се извършва в съответствие с инструкциите на Портала. Само лица, които са оторизирани с потребителско име и парола за достъп до Портала, могат да ползват услугите, предоставяни чрез него (Потребители). Регистрирането на Потребителя на Портала се счита за приемане и съгласие за спазване на настоящите Общи условия.
  2. 2. Достъпът до портала може да се осъществява през интернет, чрез браузър на Вашето крайно устройство или чрез мобилното приложение на Vivacom – My Vivacom. Когато осъществявате достъп до Портала чрез мобилното приложение, генерираният трафик не се заплаща, но черпи от включените в тарифата Ви данни, ако имате такива. При достъп в роуминг, трафикът ще се таксува, съгласно условията на тарифата Ви. За да ползвате мобилното приложение е необходимо да имате крайно устройство с определени минимални характеристики, посочени в описанието на приложението.
  3. 3. Потребителят е длъжен да пази своите потребителско име и парола конфиденциално и да не ги преотстъпва на други лица. Всяко ползване на потребителско име и парола, включително чрез създадени от този потребител допълнителни регистрации, се счита, че е извършено от лицето, на което те са предоставени от Vivacom и обвързва това лице, независимо дали е разрешило и/или одобрило ползването на потребителското име и паролата му, освен ако докаже че те са узнати по противоправен начин от трето лице.
  4. 4. Електронните изявления, потвърдени чрез потребителското име и парола, създадени от лицето ползвател на съответните съобщителни услуги на Vivacom, ще имат валидност като със саморъчен подпис, по силата на чл. 13 от Закона за електронния документ и електронния подпис.

Ограничаване на достъпа. Отговорности.

  1. 1. Vivacom има право да добавя и спира услуги в Портала, да променя цената, структурата, начина за достъп и регистрация, както и да прекрати използването им от страна на отделни или всички свои потребители. Потребителят има право по всяко време да спре ползването на Портала и да заличи регистрацията си.
  2. 2. Vivacom има право да прекрати едностранно и без предизвестие достъпа до предоставените услуги в следните случаи:
    1. 2.1 Установено е или основателно може да се предположи, че Потребителят разпространява посредством услуги на Портала, съобщения с рекламни, търговски, нецензурни, обидни, клеветнически и/или заплашителни текстове и/или изображения, включително и на религиозна, верска или политическа основа, както и такива с порнографско съдържание;
    2. 2.2 Установено е или основателно може да се предположи, че Потребителят с действията си накърнява доброто име на Vivacom, нарушава законите в Република България, международните актове или застрашава работоспособността на програмните и технически средства, чрез които се предоставят услугите, включително и на други оператори;
    3. 2.3. При наличие на данни за накърняване на права и интереси на трети лица или нарушени на нормативни изисквания от страна на Потребителя.
  3. 3. Прекратяването на достъпа до Портала не води до прекратяване или други промени в отношенията между потребителя и Vivacom, във връзка с други услуги на Vivacom или на трети лица.
  4. 4. Vivacom не отговаря пред Потребителя за загуби, пропуснати ползи и други вреди, причинени на Потребителя в резултат от ползване на услуги чрез Портала от негова страна, както и за невъзможността да се ползват тези услуги, и за претенции от трети лица срещу Потребителя при или по повод ползване на услугите.
  5. 5. Vivacom не дава никакви гаранции, изрични или подразбиращи се, относно информация, съдържание, услуги, функционирането и възможностите за достъп до Портала. Информацията за действащите услуги на Потребителя, може да не е актуална по технически причини.
  6. 6. Vivacom не носи отговорност, ако по вина на потребител е осъществен достъп до услуга, респективно, данни, от страна на неоторизирани лица.
  7. 7. Vivacom не носи отговорност, ако при нарушения на работоспособността на програмното или техническото осигуряване на други оператори в Интернет или на телекомуникационните връзки в и/или извън страната, регистриран Потребител не може да ползва частично или напълно възможностите на услугите, предоставяни в Портала на Vivacom. Vivacom не носи отговорност за прекъсване или влошаване на качеството на предоставяните услуги, дължащи се на непреодолима сила по смисъла на Търговския закон или на натоварване на мрежата.
  8. 8. При несъответствие на Портала с изисквания на Потребител, единственото право, което същия има, е да спре да достъпва до Портала.

Интелектуална собственост

  1. 1. Съдържанието на Портала, както и самият Портал и мобилното приложение на Vivacom са обект на права на интелектуална собственост на Vivacom или на трети лица. Съдържанието включва, но не се ограничава до, всякакви текстове, изображения, музикални и аудио-визуални произведения, дизайн, лога, подредба, софтуер, технологии и др. Използваните на Портала търговски марки, лога и наименования са интелектуална собственост на съответните им притежатели. Порталът и услугите на него са предназначени за ползване само на територията на Република България. Освен ако не е уточнено друго, Vivacom е единствен носител на правото да разпространява съдържанието на Портала. Всяко копиране и разпространение на съдържание от Портала, доколкото не е изрично разрешено, е нарушение на Закона за авторското право и сродните му права и други приложими нормативни актове и подлежи на съответни санкции. Vivacom предоставя единствено неизключително, непрехвърлимо право за лично ползване, на мобилното приложение и/или на съдържанието на Портала, включващо възпроизвеждане на съдържанието на Портала само на устройства за лична употреба, като не се предоставят никакви права освен тези за лично ползване и не се гарантира нищо във връзка с качеството, възможността за ползване, претенции от трети лица спрямо клиента във връзка с ползването на съдържанието. Всякаква информация, данни, произведения и др., с изключение на лични данни, изпратени от Потребители на Портала до Vivacom, се считат за неконфиденциални, като лицето, което ги изпраща, отговаря за законосъобразността на съдържанието им и правото да се разпространяват, като изпращането им дава право на Vivacom да ги ползва свободно, както намери за добре. При констатирано нарушение на авторски или други права на интелектуална собственост, както и при други проблеми във връзка с достъпа, функционирането и съдържанието на Портала, Потребителят може да подаде сигнал на телефон 123 за обслужване на клиенти.

Приложимо право и спорове

  1. 1. За всички неуредени в тези Общи условия въпроси се прилага действащото в Република България законодателство.
  2. 2. При възникване на спорове страните полагат усилия за доброволното им уреждане по взаимно съгласие. При непостигане на съгласие всяка от страните може да отнесе спора за решаване от компетентен съд.
Open cookie bot settings
към контакти