Bulsatcom преминава към мрежата на Vivacom Bulsatcom преминава към мрежата на Vivacom

 

През месец юли 2024 г. приветствахме Булсатком като част от семейството на Vivacom.
За този период осигурихме достъп до нови ексклузивни канали, които надградиха телевизионното изживяване за всички у дома.
Извършихме плавно обединяване на физическите офиси за по-добро, по-бързо и единно обслужване.
Предложихме специални оферти за разнообразен набор от услуги и нови технологии.

Ангажираността ни към Вас, като наши клиенти е наш приоритет и за това продължаваме с разширяването на набора от предимства, от които можете да се възползвате. От 25 ноември 2024 г. поддръжката, обслужването и таксуването на Вашите услуги ще се извършва чрез системите на Vivacom.

 


 

Най-важното за Вашите услуги и предстоящите промени.

Погрижихме се веднага да получите:

От 25 ноември 2024 г. към всяка телевизионна услуга напълно безплатно ще можете да се възползвате от:

  • Мобилно приложение EON TV, за да гледате на живо всички Ваши любими телевизионни канали, по всяко време и навсякъде*. Следвайте стъпките на vivacom.bg/tv/eon-app и свалете безплатно EON TV на Вашето мобилно устройство или гледайте директно онлайн на eon.tv/login.
  • Ще Ви предоставим напълно безплатно и приложението EON Smart TV*, което можете да използвате, в случай че разполагате със смарт телевизор. Списък със съвместими устройства можете да откриете на vivacom.bg/bg/eon/ustrojstva.
  • Възможност да използвате My Vivacom - клиентския портал на Vivacom на www.my.vivacom.bg, където запазваме текущите функционалности за управление на услугите Ви, както до сега.
*Предоствя се безплатно до промяна на текущия план/услуга

 

Запазваме Вашите услуги:

  • Условията и цените на ползваните от Вас услуги ще се запазят без промяна.
  • Всички извършени предварителни плащания за бъдещи периоди за Вашите услуги се запазват.
  • Клиентският портал online.bulsatcom.bg/bs-portal/login ще продължи да бъде достъпен за използване до 22 ноември 2024 г. След тази дата управлявайте услугите си чрез портала My Vivacom.
  • Достъпите за гледане на ТВ съдържание онлайн остават активни на следните адреси:

 

Важно е да се запознаете с каналите за плащания:

  • До 22 ноември 2024 г. можете да използвате всички текущи канали и условия за плащане.
  • На 23 и 24 ноември 2024 г. плащания няма да бъдат приемани през нито един от каналите за плащания - онлайн, физически офиси или партньорска мрежа;
  • От 25 ноември 2024 г. възстановяваме плащанията през следните канали:
    • Физическите офиси на Vivacom в цялата страна
    • Партньорската мрежа - Easypay, Български пощи
    • Онлайн чрез My Vivacom или FastPay;
    • По банков път за клиентите с ePay регистрация.
  • Имайте предвид, че банкови плащания чрез превод по IBAN вече няма да бъдат приемани.
  • За Вас ще бъде издаден нов клиентски номер от Vivacom, чрез който ще извършвате плащания. Mожете да го научите след 25 ноември 2024 г. по някой от следните начини:
    • Чрез нашето автоматично меню (опция 4) на някой от текущите номера за обслужване: *4800, 02 411 9000, 032 549 000, 056 971 000, 042 937 200, +359 42 93 72 00;
    • В удобен за Вас магазин на Vivacom.

 


 

 

 

Създадохме специални оферти за Вас с планове Unlimited за мобилна услуга!

Не пропускайте ексклузивни предложения, като се свържете с нас чрез формата или попитайте в магазин на Vivacom.

 

 

 

Свържете се с нас


Обслужване на Вашите услуги:

 

 

 


Често задавани въпроси

    • Какво ще се случи с договора ми?
    • Какво ще стане с предплатените от мен месечни такси?
    • Къде и как да заплащам сметките си?
    • Кои са актуалните канали за обслужване?
    • При нужда от замяна на оборудване, какво ще получа?
    • Какво ще се случи с офисите на Булсатком?
    • Къде мога да управлявам услугите си онлайн?
    • Какво представлява My Vivacom и как мога да се регистрирам?
    • Какъв продукт е EON TV от Vivacom?
    • Какви канали ще гледам на EON Мобилно приложение?
    • Какъв продукт е EON Smart TV app?

Предплащане на услуги

    • Къде мога да проверя клиентския си номер, чрез който да извършвам плащане?
    • Кои са отчетните периоди за предплащане на услуги?
    • По какъв начин мога да предплатя услугите си?

Заявяване на нови услуги, договори

Инсталационен процес и повреди

  • Как мога да заявя повреда?
  • Заплаща ли се такса за посещение при техник?
  • Услугата ми е спряна? Какво следва да направя?
  • Как да заменя дистанционното си?

 

 

 

 

 

Open cookie bot settings
към контакти