Какво прави фирма ТЕХНОМАРКЕТ успешни в България и с утвърдени позиции на пазара?
Компанията е създадена и оперира на българския пазар от 1992 г. Първият магазин с името ТЕХНОМАРКЕТ отваря врати през 1999 г. и така е положено началото на най-успешната българска верига магазини за битова електроника, офис оборудване и телекомуникационни продукти. Днес верига магазини ТЕХНОМАРКЕТ има над 40 магазина на територията на Република България. В магазините на ТЕХНОМАРКЕТ има над 15 000 артикула. Специално за нашите клиенти сме се постарали да осигурим най-разнообразни начини на плащане и гъвкави финансови условия за максимално тяхно удобство. Поддържаме постоянно жив интереса на клиентите като акумулираме очаквания и инициираме нови промоции на всеки 3 седмици. Ние, в ТЕХНОМАРКЕТ, смятаме за основен приоритет да отговаряме винаги на потребителското търсене като предоставим на клиентите си богат
асортимент от продукти, отговарящи на най-новите технологични достижения с гарантирано качество и конкурентни пазарни цени. Непрекъснато разширяваме и предоставяните услуги - доставка до врата, сервизна
поддръжка, монтаж на закупените артикули.
До колко са важни телекомуникациите във Вашия бизнес и в какво се изразява
необходимостта от тях?
Телекомуникациите са основна част от нашия бизнес. ТЕХНОМАРКЕТ разполага с най-разнообразното портфолио
в България. Веригата магазини е с национално покритие, а поддържаме и онлайн магазин, който продължава да
бъде предпочитаното място за интернет пазаруване на българите. За успехите на нашия бизнес разчитаме на
стабилни партньори, един от които е VIVACOM. Операторът е основен телеком доставчик на услуги за ТЕХНОМАР-
КЕТ и подпомага реализиране на ключови процеси и проекти.
Защо ТЕХНОМАРКЕТ предпочете VIVACOM за свой партньор?
VIVACOM предоставя иновативни и ефективни технологични решения при реализиране на всяка бизнес идея. Телекомът успява да модернизира, развива и улеснява дейността
ни вътре в компанията, а също и работата ни с клиенти.
В какво се изразява това партньорство, по какви проекти работите заедно и можете ли да ни разкажете малко повече
за някои от тях?
Облачните услуги на VIVACOM позволяват на служителите ни да споделят сложни процеси и информация в реално време. По този начин се опростява процеса на работа и се освобождава времеви ресурс за нови инициативи и дейности. Услугата е чудесна платформа за стандартизиране и дигитализация на процесите. Cloud решението ни дава достъпност на
информацията, висока защита и непрекъснатост на процесите.
Как виждате сътрудничеството си с VIVACOM занапред, в какви насоки ще продължи да се развива то и какви нови проекти очаквате да реализирате заедно?
Потенциалът е огромен, като идеите и възможностите ни са неограничени. Част от това, което ни предстои да реализираме заедно, са проекти по изграждане на Wi-Fi зони и DDoS защита.