Vivacom iBusiness е софтуер за управление на наличности и продажби в търговски обекти, ресторанти и други организации от сектора на бързооборотните потребителски стоки. Приложението може да бъде достъпено от всякъде, като данните ви са надеждно защитени. Vivacom iBusiness може да работи с фискално устройство, като софтуерът е лицензиран по новата наредба 18 на НАП за регистриране и отчитане на продажби в търговските обекти. Продуктът се предоставя с водещата компания в областта на търговския софтуер и фискални устройства „Дейзи“
⬤ Дигитализация и модернизация на бизнеса;
⬤ Бързо и лесно създаване на асортиментна база, съобразена с профила на фирмата;
⬤ Дигитално управление на доставките и документооборота;
⬤ Модул за издаване на фактури;
⬤ Определяне на складова политика;
⬤ Въвеждане на складови наличности;
⬤ Управление на складове;
⬤ Регистрация на продажби на стоки/услуги и постоянен мониторинг;
⬤ Лоялни програми;
⬤ Генериране на детайлни справки по различни направления;
⬤ Професионална поддръжка 24/7.
⬤ Възможности за създаване структура на предприятието - търговски обекти, складове, администрация и по-лесното им управление;
Включва модули за Продажби, Склад, Ценови правила, Финансови справки, Съставни артикули, Ревизии, Заявки, Счетоводство и много други. Месечен абонамент 32,00 лв с включени 5000 МВ мобилен интернет от Vivacom.
Насочен е към ресторанти и включва функционалностите на пакет Лайт, плюс Сметки по маси и Редактор нефискален принтер. Месечен абонамент 52,00 лв с включени 5000 MB мобилен интернет от Vivacom.
ВАЖНО!
Към основните пакети всеки клиент може да добави и още три допълнителни модула в зависимост от спецификата на бизнеса му:
⬤ Допълнителен обект – 7,50 лв. на месец без ДДС;
⬤ Допълнителна каса / фискално устройство – 7,50 лв. на месец без ДДС;
⬤ Онлайн магазин – 15,00 лв. на месец без ДДС.