Единна комуникационна система тип омниченъл
Лесно и бързо внедряване и управление на най-популярните дигитални комуникационни канали.Платформа за взаимодействие с клиентите по предпочитаните от тях дигитални канали и единен интерфейс.
Пакетни решения за SMS & Viber, E-mail
Индивидуални решения* за контактен център, чатбот и други облачни комуникационни решения за ангажиране на потребителите, по-добро клиентско обслужване и оптимизиране на разходите чрез oмниченъл комуникация.
*Специфични решения според нуждите на клиента.
✔ Всички комуникационни канали, обединени в една платформа
✔ Няма нужда от управление на различни канали с различни ресурси
✔ Единна комуникация с всички точки на контакт с клиентите
✔ Покрива всички комуникационни нужди на компаниите
✔ Достигане до всички крайни потребители на пазара
✔ Лесно и бързо внедряване и управление на най-популярните дигитални канали
✔ Подобряване на клиентското изживяване и увеличаване на NPS чрез персонализирана комуникация
✔ Решения за ангажиране на клиентите и автоматизиране на маркетинг комуникацията
Услугата дава възможност през мобилната мрежата да се изпращат голямо количество, едновременни SMS и Viber съобщения до мобилни абонати, както и имейл съобщения лесно и бързо през интуитивен web интерфейс.
SMS
най-разпространеният и повсеместен канал за съобщения.
Viber Business Messages
бизнес профил и доверен Viber бизнес акаунт, единен канал за потребителите.
подходящ канал за създаване на богати, персонализирани маркетингови имейл съобщения.
Финансов сектор
(Банки /Застрахователи/ Финтек)
Онлайн магазини
(търговия)
Логистика, транспорт и доставки
Здравеопазване
(частен и публичен сектор)
Туризъм
Автомобилна индустрия
✔ Welcome съобщения, за привличане на вниманието на клиенти
✔ Информация за промоции, продукти, персонализирани съобщения и талони
✔ Известния и напомняния
- Персонализирани напомняния за важни събития, регистрации, срещи, дати на плащане.
- Потвърждения на поръчки и статус на доставка, потвърждение и напомняне за резервации.
- Сигнали за светкавични разпродажби.
- Сигнали за роуминг.
- Резултати от медицински прегледи.
- Изоставяне на количката в онлайн магазин.
- Предупреждения за подозрителна дейност.
- Нови политики, условия, свързани с услугите .
✔ Трансакции
- Рестартиране на парола .
- Проверка на банкова информация.
- Промяна на полети.
- Потвърждения при плащане.
✔ Имейли за обратна връзка (NPS)
- За продукти, базирани на абонамент за SaaS - безплатен пробен период, изтичане, подновяване, предстоящо таксуване, анулиране.
Свържете се с вашия
Акаунт мениджър