EON Biz offer
  • Vivacom vPBX

    Vivacom vPBX e виртуално решение в технологичния облак на Vivacom, което напълно заменя познатата хардуерна офисна телефонна централа, обединява предимствата на фиксираната и мобилната мрежа на Vivacom и оптимизира разходите на Вашата компания. Услугата е алтернативна и аналогична на традиционната телефония, с всички допълнителни функционалности и гъвкавост на IP реализацията.

      

    Vivacom vPBX Block 1

    ✔ Vivacom vPBX е фокусирана към предоставяне на сигурни и надеждни услуги.

    ✔ За реализацията й до крайните клиенти се използва публичен Интернет.

    ✔ Всеки vPBX притежава стандартен/собствен SIP трънк към гласовата мрежа на Виваком.

    ✔ Услугата позволява ползване на IP телефонни апарати и софтуерни приложения.

    Свържете се с вашия
    Акаунт мениджър 

    • Вие получавате

      • Преференциални цени на услугата.
      • Възможност за включване на допълнителни минути за различни зони.
      • IP телефони, които придобивате след срока на договора.
      • Без първоначална инвестиция за оборудване.
      • Цена на разговори в бизнес група от 0.00 лв. на минута.

Предимства на Vivacom vPBX



Функции на Vivacom vPBX от всяко устройство

 

  • Интерактивно меню (IVR)


      

    • Меню за настройка на IVR /логика за получени команди DTMF/.
    • Различна логика за работни/празнични дни.
    • Насочване към следващ номер.
    • Насочване към група номера.
    • Възпроизвеждане на записано гласово съобщение/анонс/.

      

  • Управление на разговори


      

    • Управление на входящи разговори.
    • Управление на групови повиквания.
    • Управление на пренасочвания.
    • Управление на изходящи разговори.

      

      

      

  • Запис на разговори


      

    • Записване на входящи разговори.
    • Сваляне през web на записаните разговори на локален компютър.
    • Прослушване на разговорите през web.
    • Записване на всички разговори.
    • Записване на вътрешни разговори.
    • Записване на изходящи разговори.

  • Статистики


      

    • Статистика за продължителност на разговорите за всеки вътрешен номер. 

    • Филтри на статистиките – например по вътрешен номер и/или дата. 

      

      

      

      

 

 

 

Open cookie bot settings
към контакти