website accessibility
5G Office Internet 5G Office Internet 5G Office Internet 5G Office Internet

5G OFFICE INTERNET

Неограничен и надежден интернет без допълнително окабеляване.

Неограничен и надежден интернет

5G OFFICE INTERNET осигурява бърза и сигурна интернет връзка чрез 5G мрежата на Vivacom. Може да използвате услугата като фиксиран интернет без ограничение на трафика и без допълнително окабеляване.

5G Office Internet

5G Интернет
за офиса

Интернет скорост

до 100 Mbps
за download
до 40 Mbps за upload

Неограничен трафик

Неограничен трафик

Безплатен Wi-Fi рутер

Безплатен Wi-Fi рутер



Допълнителна информация:
Правила и условия

ПОЛЗИ

Неограничен включен трафик

Неограничен включен трафик

Безплатен Wi-Fi 6 рутер

Безплатен Wi-Fi 6 рутер

Възможност за промяна на местоположението

Възможност за промяна на местоположението

Бърза и лесна инсталация

Бърза и лесна инсталация

Допълнителни пакети

Често задавани въпроси

  1. Къде мога да използвам 5G OFFICE INTERNET?

    Може да използвате услугата на адреса, на който сте я заявили и е посочен в договора.

  2. Какво да направя, ако забравя Wi-Fi паролата или паролата за страницата за управление на рутера?

    Възстановете рутера към неговите фабрични настройки, което ще върне настройките към техните стойности по подразбиране, които са изписани на етикета. Можете да ги конфигурирате отново, след като рутерът е нулиран.

  3. Как да възстановя фабричните настройки?

    Когато рутерът е включен, натиснете бутона за нулиране с помощта на остър предмет и задръжте за около 2 секунди, докато индикаторите започнат да мигат.

    step 4

  4. Какво да направя ако индикаторът за състояние на мрежата е червен?

    1. Проверете дали SIM картата е поставена правилно.
    2. Ако проблемът продължи, възстановете фабричните настройки на рутера и опитайте отново.
    3. Свържете се с доставчика си, за да провери дали SIM картата ви не е извън употреба. Ако картата е нова, проверете дали е активирана.

  5. Какво да направя, ако скоростта на интернета е бавна?

    1. Проверете индикаторите за силата на сигнала на рутера. Ако показва слаб сигнал, регулирайте посоката на рутера или го преместете близо до прозорец, за да подобрите сигнала.
    2. Ако устройството Ви е свързано към рутер чрез Wi-Fi, завъртете позицията на устройството, за да получава по-добър сигнал.
    3. Рестартирайте рутера и устройството си и опитайте отново.

  1. Как да се свържа към рутера с помощта на WPS (Wi-Fi Protected Setup)?

    1. Натиснете бутона WPS на Вашето устройство, за да активирате функцията. Wi-Fi индикаторът ще започне да мига.
    2. Активирайте WPS на устройството, което желаете да свържете, в рамките на 2 минути.
    3. Следвайте стъпките от крайното устройство, за да се свържете към мрежата.

  2. Защо нямам достъп до уеб страницата за управление на рутера?

    1. Уверете се, че устройството Ви е свързано с рутера чрез Ethernet кабел или Wi-Fi.
    2. Рестартирайте браузъра си или използвайте друг браузър.
    3. Ако проблемът продължи, възстановете фабричните настройки на рутера.

  3. При други проблеми с рутера

    1. Рестартирайте рутера.
    2. Възстановете фабричните настройки.
    3. Свържете се с Vivacom.

Виж повече Виж по-малко