website accessibility
Vivacom vPBX Vivacom vPBX Vivacom vPBX Vivacom vPBX

Vivacom vPBX

Виртуално решение в технологичния облак на Vivacom.

Vivacom vPBX

Vivacom vPBX e виртуално решение в технологичния облак на Vivacom, което напълно заменя познатата хардуерна офисна телефонна централа, обединява предимствата на фиксираната и мобилната мрежа на Vivacom и оптимизира разходите на Вашата компания. Услугата е алтернативна и аналогична на традиционната телефония, с всички допълнителни функционалности и гъвкавост на IP реализацията.

  • Vivacom vPBX е фокусирана към предоставяне на сигурни и надеждни услуги.
  • За реализацията й до крайните клиенти се използва публичен Интернет.
  • Всеки vPBX притежава стандартен/собствен SIP трънк към гласовата мрежа на Виваком.
  • Услугата позволява ползване на IP телефонни апарати и софтуерни приложения.

Вие получавате

  • Преференциални цени на услугата.
  • Възможност за включване на допълнителни минути за различни зони.
  • IP телефони, които придобивате след срока на договора.
  • Без първоначална инвестиция за оборудване.
  • Цена на разговори в бизнес група от 0.00 лв. на минута.
vPBX e виртуално решение в технологичния облак на Vivacom

Предимства на Vivacom vPBX

Сигурност и защита

Сигурност и защита

Сигурността на vPBX се осигурява с виртуален firewall за защита на управлението и виртуално SBC за защита на трафика на услугата.

Поддръжка

Поддръжка

Професионална поддръжка от квалифицирани специалисти.

Надежност

Надежност

Услугата е конфигурирана върху два виртуални сървъра в дейта центровете на Vivacom предоставящи 99.999 ниво на надеждност.

Гъвкавост

Гъвкавост

Можете да добавяте допълнителни потребители и канали без подмяна на физическа централа.

Инсталиране

Инсталиране

Не се налага инсталиране на допълнително оборудване в офиса на клиента, освен хардуерните телефонни апарати.

Функции на Vivacom vPBX от всяко устройство

Интерактивно меню (IVR)

  • Меню за настройка на IVR /логика за получени команди DTMF/.
  • Различна логика за работни/празнични дни.
  • Насочване към следващ номер.
  • Насочване към група номера.
  • Възпроизвеждане на записано гласово съобщение/анонс/.

Управление на разговори

  • Управление на входящи разговори.
  • Управление на групови повиквания.
  • Управление на пренасочвания.
  • Управление на изходящи разговори.

Запис на разговори

  • Записване на входящи разговори.
  • Сваляне през web на записаните разговори на локален компютър.
  • Прослушване на разговорите през web.
  • Записване на всички разговори.
  • Записване на вътрешни разговори.
  • Записване на изходящи разговори.

Статистики

  • Статистика за продължителност на разговорите за всеки вътрешен номер.
  • Филтри на статистиките – например по вътрешен номер и/или дата.