Нуждаете се от помощ?
Order by phoneVivacom е иноватор, който вече 15 години движи развитието на телеком сектора в страната. Компанията инвестира близо 3 милиарда лева в технологии, иновации, човешки ресурси и българската икономика. Благодарение на тези инвестиции над 2 милиона клиенти използват над 5,5 милиона услуги, за да се свързват, работят, забавляват и общуват неограничено. От 2020 г. Vivacom е част от United Group – водещата телекомуникационна и медийна компания в Югоизточна Европа.
Компанията предоставя изключително голям обхват от телекомуникационни решения за частни и бизнес клиенти – мобилни и фиксирани гласови услуги, високоскоростен оптичен интернет, сателитна и интерактивна телевизия от най-ново поколение, както и индивидуални предложения за нуждите на корпоративните клиенти.
Компанията предоставя изключително голям обхват от телекомуникационни решения за частни и бизнес клиенти – мобилни и фиксирани гласови услуги, високоскоростен оптичен интернет, сателитна и интерактивна телевизия от най-ново поколение, както и индивидуални предложения за нуждите на корпоративните клиенти. Телекомът разработва и редица иновативни услуги в сферата на Интернет на нещата и умните градове. Vivacom е и един от водещите партньори на местната власт, като със своите интелигентни решения създава възможности за високоскоростна цифровизация и модернизация на над 130 общини в България.
Ангажиментът ни към обществото не се изчерпва единствено с предлагането на висококачествени телекомуникационни продукти и услуги. Vivacom води последователна политика за корпоративно социална отговорност, като традиционно подкрепя обществени каузи в областта на образованието и опазването на околната среда. За 15 години компанията е дарила над 6 млн. лева за повече от 300 каузи и над 200 различни организации.
Телекомуникациите в страната ни водят началото си още от периода на Следосвобожденска България. През 1879 г. е създадено първото дружество за организиране и улесняване на комуникациите – Плевенската пощенска, телеграфна, телефонна и радио станция, което е и първообразът на съвременния модерен оператор.
Vivacom e наследник на първата телекомуникационна компания в България – БТК. През своята дългогодишна история компанията минава през различни етапи на съществуване – от дълъг период на държавна структура до приватизационната процедура през 2004 г.
През юни 2004 г. БТК придобива лиценз за трети GSM оператор. Лицензът е за изграждане на мобилни далекосъобщителни системи от второ поколение. Така "БТК Мобайл" е основана и започва да предлага мобилни услуги под марката vivatel през месец ноември 2005 г.
През януари 2009 г. БТК АД и vivatel, които обслужват съответно стационарните и мобилните телефони, се обединяват. През юли същата година се ражда и новата търговска марка Vivacom, която и до днес е синоним за качество и професионализъм в телекомуникационните услуги.
През 2020 г. Vivacom става част от United Group – водещият телекомуникационен и медиен оператор в Югоизточна Европа. С дейност в осем държави и близо 15 000 служители, Групата генерира годишни приходи от над 3 милиарда евро, благодарение на едни от най-успешните телекомуникационни и медийни дейности и марки в Югоизточна Европа.
Нашата мисия е да осигурим на клиентите си висококачествени телекомуникационни услуги и най-доброто изживяване.
Нашата визия е да бъдем предпочитаният доставчик на телекомуникационни услуги в България. Постигаме високи резултати днес и взимаме точни решения за бъдещето.
Неотлъчно следваме нашите ценности да бъдем: ЕФЕКТИВНИ, ВДЪХНОВЕНИ, ИНОВАТИВНИ, ЧЕСТНИ, ДИНАМИЧНИ, ОТГОВОРНИ.
Vivacom притежава много добре развитата технологична инфраструктура. Компанията предоставя конвергирани решения през мобилна и фиксирана мрежа, както и наземна, медна и сателитна инфраструктура. Поддържаме единствения в България, съобразен с международните изисквания, център за управление на мрежата, и най-големия център за съхранение и резервиране на данни в реално време. Vivacom притежава собствена инфраструктура, която включва:
Мобилна мрежа
Фиксирана мрежа
Vivacom има най-бързата оптична мрежа в България с покритие на 1,6 млн. домове. Телекомът изгради първата и единствена 10 GIGA мрежа в страната - свръхмодерна технология, осигуряващи оптична интернет свързаност със скорости 10 пъти по-високи от предлаганите до момента.
Собствена медна кабелна мрежа, осигуряваща фиксирана телефония.
Най-бърза оптична мрежа за домашен интернет в България към 23.05.25 г. според официални данни за предлагани планове за интернет за дома през фиксирана мрежа в Инструмента за сравнение на тарифи и услуги на КРС на comparetool.crc.bg/public.
Разполагаме с успешно развита мрежа от над 200 собствени търговски обекта в цялата страна. Намерете най-близкия магазин до вас тук .
Интегрираната система за управление на Vivacom е сертифицирана и непрекъснато поддържана в съответствие с изискванията на следните международни стандарти:
Установената и прилагана „Корпоративна политика за здраве и безопасност при работа“ може да бъде предоставена на всяка заинтересована страна при поискване през стандартната контактна форма на този сайт.
Vivacom успешно поднови международната счетоводна акредитация – ACCA Approved Employer. Компанията е утвърдена за Платинен Работодател от eднa oт вoдeщитe cвeтoвни acoциaции в cфepaтa нa финaнcитe и cчeтoвoдcтвoтo Асоциацията на Експерт-Счетоводителите – ACCA (Аѕѕосіаtіоn оf Сhаrtеrеd Сеrtіfіеd Ассоuntаntѕ). Това означава, че признават високите стандарти на работодателя за системно обучение и развитие на персонала в областта на счетоводството и одита. Сертификатът потвърждава, че финансовите експерти пoлyчaвaт нeoбxoдимaтa пoдĸpeпa oт paбoтoдaтeля зa cвoeтo пpoфecиoнaлнo paзвитиe.
Vivacom е вписан като застрахователен брокер в публичния регистър по чл.30, ал. 1, т.12 от Закона за Комисията за финансов надзор с решение №1167-ЗБ от 25.08.2017 г., за което притежава удостоверение от заместник-председателя на Комисията за финансов надзор № 552-ЗБ/20.09.2017г. за регистрация по чл.309, ал.1 от Кодекса за застраховането.
Vivacom
- няма договорно задължение да извършва застрахователно посредничество
изключително за един или повече застрахователи и не предоставя съвети въз
основа на справедлив и личен анализ по чл.325а, ал.5 от КЗ, освен в
случаите, когато ползвателят на застрахователни услуги не му възложи такъв
изрично, когато и доколкото е приложимо;
- не предоставя съвет относно разпространявания от него застрахователен
продукт;
- не притежава участие, пряко или чрез свързани лица, повече от 10 на сто от
гласовете в общото събрание или от капитала на застраховател;
- няма застраховател или предприятие майка на застраховател, които
притежават пряко или чрез свързани лица повече от 10 на сто от неговите
гласове в общото събрание или от неговия капитал;
- представлява ползвателя на застрахователни услуги;
- няма задължение, но има право да уведомява клиентите си – застраховани или
застраховащи лица за необходимостта от подновяване на застрахователния
договор, както и за извършването на каквито и да е действия по уреждането на
претенция при настъпването на застрахователно събитие;
- възнаграждението на Брокера, което получава за извършваната от него
посредническа дейност е под формата на комисионна, включена в
застрахователната премия, и се дължи от съответния застраховател, с когото
ще бъде сключен застрахователния договор;
- във връзка с чл.326 от Кодекса за застраховането, Брокерът информира
ползвателите на застрахователни услуги, че приложимият закон спрямо
застрахователния договор, е българският.
В случай че клиент – застраховано или застраховащо лице има оплаквания във връзка с предоставяната от Брокера услуга, той може да подава жалби на следния адрес на Брокера: гр. София 1784, бул. Цариградско шосе 115И. Брокерът е длъжен да отговори на жалбата в срок до един месец от датата на постъпването й. Клиентът – застраховано или застраховащо лице може да подава жалби срещу Брокера пред КФН и други компетентни държавни органи. В случаите на неразрешен спор с Брокера, Клиентът – застраховано или застраховащо лице може да се обърне към секторната помирителна комисия по Закона за защита на потребителите.
Fill empty field
Fill empty field
Този сайт е защитен с reCAPTCHA и се прилага Политиката за поверителност и Общи условия на Google.