website accessibility
Повече за Вашите услуги и Digital ID Повече за Вашите услуги и Digital ID Повече за Вашите услуги и Digital ID Повече за Вашите услуги и Digital ID
Ако сте абонат с активен Digital ID профил (електронно идентифициране) и използвате автоматичното гласово меню на 123 с мобилният номер, с който сте заявили своя Digital ID профил, ще можете лесно, бързо и удобно да управлявате всички активни услуги под Вашия клиентския профил.

Автоматичното меню ще разпознае Вашето електронно идентифициране и ще Ви предложи следните опции:

Главна опция - нашето автоматично меню ще разпознае Вашето електронно идентифициране и ще ви предложи следните опции:

За да получите информация за Вашия Клиентски номер, с който можете да извършите плащане на месечната Ви сметка, натиснете 6


в това меню ще чуете автоматична информация за всички клиентски номера активни под Вашия профил.


За да получите информация за клиентския номер/а активни под Вашия профил е необходимо да въведете Единен граждански номер (ЕГН). Само за частни клиенти.

За да проверите Вашето текущо потребление:

Подопция 1


„За да проверите Вашето текущо потребление на номера, от който се обаждате, натиснете 1“


в това меню ще чуете потреблението за номера, от който се обаждате.

Подопция 2


„За да проверите текущото потребление за всяка една мобилна услуга под Вашия клиентски номер, натиснете 2”


в това меню ще чуете потреблението за всеки един мобилен номер, който е активен под Клиентския Ви номер, под който е активен номерът от който се обаждате. Информацията се предоставя отделно за всяка една мобилна услуга под клиентския номер.

Подопция 3


„За да проверите общото текущо потребление на всички услуги под клиентския Ви номер, натиснете 3“


в това меню ще чуете потреблението като обща сума за всички услуги, които са активни под клиентския Ви номер.

За да проверите оставащи минути, MB и услуги, натиснете 2:

Подопция 1


„За да проверите оставащи минути, MB и услуги за номера, от който се обаждате, натиснете 1“


в това меню ще чуете информация за оставащите включени услуги за номера, от който се обаждате.

Подопция 2


“За да проверите оставащи минути, MB и услуги за всяка една мобилна услуга под Вашия клиентски номер, натиснете 2”


в това меню ще чуете информация за оставащите включени услуги за всеки един мобилен номер, който е активен под Клиентския номер, под който е активен номерът от който се обаждате. Информацията се предоставя отделно за всяка една мобилна услуга под клиентския номер.

За да проверите Вашата сума за плащане по сметка/фактура, натиснете 3


Автоматично предоставяне на информация
Главна опция - за да проверите вашата сума за плащане по сметка/фактура, натиснете 3 – автоматично предоставена информация

За заявка на нова или преподписване на съществуваща услуга, натиснете 1


Опция за връзка с представител Обслужване на клиенти.


За заявка на допълнителен пакет или роуминг натиснете 2

Подопция 1


За заявка на допълнителен пакет


в това меню ще можете да заявите автоматична активация на допълнителен пакет през IVR менюто за всяка една мобилна услуга под клиентския профил.

За заявка на допълнителен пакет или роуминг натиснете 2

Подопция 2


За заявка на роуминг


в това меню ще можете да заявите автоматична активация на роуминг през IVR менюто за всяка една мобилна услуга под клиентския профил.

*Клиенти без одобрение за роуминг, ще бъдат насочени към представител Обслужване на клиенти.
**Автоматично предоставяне на информация
Не намери отговор?