Нуждаете се от помощ?
Order by phone
Ние от Vivacom сме социално отговорни и ангажирани към вътрешната и външна околна среда и тяхното бъдещо съхранение.
Заедно с всеки наш клиент, който получава електронна фактура,
отбелязваме скок напред към дейностите за подобряване на процесите
за управление за отпадъци, намаляване на потреблението на природни ресурси
и опазване на околната среда от вредни емисии. От месец октомври 2024 г.
Vivacom ще започне поетапна замяна на хартиените месечни фактури с електронни.
През октомври 2024 г. стартирахме поетапно преминаване към издаване на
месечни фактури в електронен формат вместо на хартия. Първоначално
това беше въведено за частни клиенти, а сега в рамките на нашата
кампания за по-устойчиво и дигитално обслужване, включихме и част от
нашите бизнес клиенти.
Ако все още не получавате фактурите си електронно, можете лесно да
заявите това чрез профила си в My Vivacom или при посещение в удобен
за вас Vivacom магазин.
В случай че все още нямате My Vivacom профил, създайте такъв на адрес:
www.vivacom.bg/account/signin
Често задавани въпроси
Електронни фактури ще бъдат предоставяни на всички частни клиенти и част от бизнес клиентите, които не са избрали начин за получаване на месечните си фактури.
От месец октомври 2024 г. поетапно започваме издаване на месечни фактури в електронна форма вместо на хартиен носител на всички частни клиенти и част от бизнес клиентите, които не са избрали начин на получаване на месечните си фактури. Можете да проследите наличието на електронни месечни фактури в профила си в My Vivacom. След преминаването към електронна месечна фактура в My Vivacom ще бъдат налични електронните фактури за последните до 12 месеца.
В случай че текущо се възползвате от услугата е-фактура, няма да има промяна в начина на получаването ѝ.
Месечните фактури могат да се достъпват електронно по два начина:
1. My Vivacom
Можете да достъпите електронно месечната си фактура през профила си в My Vivacom, където ще бъдат налични и фактурите за последните 12 месеца.
В случай че все още нямате My Vivacom профил, можете да създадете такъв на www.vivacom.bg/online/bg/register или в мобилното ни приложение My Vivacom.
2. Специално създадената страница за електронен достъп до фактури
Можете да разгледате последната месечна фактура за Вашите услуги на адрес www.vivacom.bg/account/signin към който ще получите и директен достъп, ако получавате SMS известие за издадена месечна фактура.
За достъп до фактурата е необходимо да въведете:
✔ Клиентски номер във Vivacom – можете да го намерите в своя договор или в предишните си месечни сметки;
✔ Валиден личен идентификационен номер, с който сте се идентифицирали пред Vivacom (ЕГН, Личен номер на чужденец или Номер на паспорт). Клиенти, регистрирани с Булстат, няма да могат да достъпват страницата;
✔ Отметка на „Не съм робот“.
След успешен вход изберете опцията „Покажи е-фактура“.
При успешна верификация на данните можете да достъпите издадената месечна фактура за последния месец с детайли по месечната фактура и възможност за изтеглянето ѝ в PDF.
Разбира се, можете да заявите това във всеки удобен магазин на Vivacom или чрез обаждане към Обслужване на клиенти.
Полето трябва да бъде попълнено
Полето трябва да бъде попълнено
Този сайт е защитен с reCAPTCHA и се прилага Политиката за поверителност и Общи условия на Google.