Нуждаете се от помощ?
Order by phone
Правим финансите по-лесни, достъпни и открити,
за да имаш повече време за важните за теб неща
Pay by Vivacom добавя поредната нова и удобна функционалност - плащане на битови сметки директно през приложението.
Потребителите имат възможност да добавят своите сметки, да напишат собствено описание на абонамента, да следят неплатените си сметки, като получават нотификации на телефона си.
Сигурност
Можеш да управляваш дебитните си карти, включително да ги блокираш
или отблокираш, само с един клик в приложението.
Нотификация за всяко плащане
Получаваш нотификация за всяка трансакция в секундата, в която е извършена.
Често задавани въпроси
Какво е Pay by Vivacom?
Pay by Vivacom e дигитален портфейл. Можете да използвате Pay by Vivacom за безконтактни плащания с телефон, мигновени парични трансфери, да пазарувате онлайн и офлайн, да заявите физическа карта Mastercard Digital First, да получите кредит, да заплащате битови сметки и да закупувате електронни винетки. Дигитализирайте своите карти за намаления от търговските вериги и ги използвайте през телефона си с Pay by Vivacom.
Кой може да се регистрира?
Всяко лице, което има навършени 18г. и е гражданин на държава членка на ЕС може да направи регистрация в приложението.
На какви устройства може да се използва?
Можете да инсталирате Pay by Vivacom на телефони, които използват Android или iOS 13 или по-нова.
Инсталация – специфични изисквания
За да инсталирате приложението на телефона си той трябва да е с версия на Android 5.0 или по-нова и съответно поне iOS 13.0 за iPhone.
Приложението се инсталира през Google PlayStore или AppGallery за телефони с
Android или AppStore за телефони с iOS.
За да се регистрирате е нужно да влезете в приложението и да въведете
телефонния номер, с който желаете да използвате акаунта си.
За да ползвате план STANDARD без месечна такса е нужно да сте абонат на
Vivacom. За да завършите успешно регистрацията ще се изискват телефонен номер, имейл,
две имена и дата на раждане.
Нашата политика за поверителност е създадена така, че грижливо да опазва
личните Ви данни. Следваме стриктно всички закони и правила, а всички данни
се обработват по криптирани канали. Инсталиране на приложението
Как се извършва регистрацията?
Регистриран съм в приложението с мобилен номер от мрежата на Vivacom. Как
мога да премина на план STANDARD без месечна такса?
Изберете бутон “Профил, в секция “Планове” месечната такса за ползване на
план STANDARD ще е 0.00 лв. Избирате бутона за преминаване към план
STANDARD.
Каква информация е необходима за регистрацията?
Сигурност на предоставената информация
За да се извършват надеждно и сигурно плащанията и трансакциите в
приложението, Pay by Vivacom си партнира с Пейнетикс - финансова институция
и администратор на лични данни, който се регулира от БНБ и КЗЛД. Личните
данни в Pay by Vivacom се третират с най-висока степен на защита и се
обработват само необходимите данни при законоустановен минимален период на
съхранение и ограничен достъп.
Верификация на самоличността
За да използвате финансовите услуги на приложението е нужно първо да
преминете верификация на самоличността. Финансовите услуги включват
зареждане на средства, плащане на ПОС терминали, изпращане на банкови
трансфери, получаване на личен IBAN, безплатни преводи в мрежата на Pay by
Vivacom, получаване на кредит, заплащане на битови сметки, закупуване на
електронни винетки.
Верифицирането на профила се извършва чрез предоставяне на документи за
самоличност през формата в приложението.
Необходимо е да ни предоставите предната страна на личната си карта, задна
страна на личната карта и селфи, в което държите личната си карта близо до
лицето. Документите се изпращат под формата на 5 секундни видео клипове.
Всички данни от личната карта трябва да са ясно видими и четими.
Верификацията се случва в рамките на няколко минути, ако изпратените
документи са ясно четими. Моля, свържете се с нас чрез приложението, в
случай че отнеме повече от 10 минути или получите отказ, за да проверим на
какво се дължи.
За да започнете верификацията е нужно да изберете бутон “Профил“ и да
изберете секция “Верифицирайте профила си”
Кодът за достъп е 4 цифрен ПИН код, който се изисква за вписване в
приложението, за оторизиране на трансакции и преводи и за
отключване/виждане на данните на картите в приложението. При забравен ПИН
код е нужно първо да излезете от профила си, в случай че не сте го
направили. След това въвеждате телефонния си номер и на следващия екран ще
ви поиска въвеждане на ПИН код. На този екран има бутон за забравен ПИН.
Верификационният код е 6 цифрен код, който се получава посредством SMS на
телефонния номер, с който е регистриран акаунта. Валидността на SMS кода е
30 минути. В случай, че не получите SMS с код за верификация, моля
изчакайте 30 секунди и натиснете на бутона за повторно изпращане на код.
Ако все още не получавате код, моля да се свържете с обслужване на
клиенти.
Можете да плащате на всички безконтактни ПОС терминали в цял свят, както и
онлайн, включително чрез сканиране на QR код. Дигитализирайте своите карти
за намаления от търговските вериги и ги използвайте през телефона си с Pay
by Vivacom.
Можете да плащате на всички безконтактни ПОС терминали в цял свят, както и
онлайн.
Можете да плащате на безконтактни ПОС терминали чрез телефона, да
съхранявате Вашите карти за отстъпки
Всички потребители на Pay by Vivacom могат да ползват IBAN в лева или евро.
Можете да откриете IBAN-а на сметката си като изберете бутон “Профил”, след
това полето с името Ви и „Персонален IBAN“.
За да промените мобилния си номер е нужно първо да излезете от акаунта си,
ако все още не сте го направили. Съгласно чл. 8 от ЗМИП, в качеството си на дружество за електронни пари,
Пейнетикс е задължен да пази данните на потребителите на Pay by Vivacom в
срок от 5 г. За да закриете профила си е нужно просто да се свържете с нас чрез чата в
приложението Също така можете да ни пишете на support@pay.vivacom.bg от
имейла, с който сте регистрирани, за да ни информирате за желанието си.
Къде мога да използвам Pay by Vivacom?
Къде мога да използвам Pay by Vivacom?
Какво мога да правя с Pay by Vivacom?
Каква е сметката, която мога да ползвам?
Къде мога да намеря IBAN номера на сметката си?
Промяна на мобилен номер или e_mail, които са използвани при регистрацията
След излизане, въведете стария номер на акаунта си, след това въведете ПИН
код и на екрана за получаване на sms за активация натиснете бутона за смяна
на телефонния номер. Имайте предвид, че ще е необходимо да изпратите селфи,
в което държите личната си карта близо до лицето, за да потвърдим, че Вие
сте титуляр на акаунта.
За да промените имейла си, натиснете бутон “Профил”, изберете секция “Данни
за профила” и там можете да смените имейла, в случай че все още акаунта Ви
не е верифициран.
В случай, че сте преминали успешно процеса на верификация, моля свържете се
с нас чрез приложението, за да сменим имейл адреса Ви.
Лични данни
Ако сте решили да се разделите с Pay by Vivacom и желаете да изтрием
данните, съхранявани по ЗЗЛД, моля пишете ни на support@pay.vivacom.bg. Ние
ще изтрием цялата информация, която съхраняваме с изключение на тази, която
сме законово задължени да продължим да пазим според ЗМИП.
Закриване на профил
Можете да заредите по четири начина: 1) собствена банкова карта, 2) с банков
превод, 3) с вноска в брой на устройство на Cashterminal или 4) с кредит от
приложението (виж повече в таб Услуги/Кредит).
За да заредите чрез лична банкова карта е нужно да натиснете бутона “Зареди”
в секция „Плащания“ и да изберете “Добави нова карта”, в случай че все още
не сте добавили. Данните за банковия трансфер можете да откриете като натиснете “Зареди” в
секция „Плащания“ и изберете “С банков превод”. Там ще намерите своя IBAN.
Захранването по банков път не се таксува от наша страна.
От основния екран Плащания (Payments) натиснете „Зареди“ и изберете „В
брой“. Ще видите своя код за зареждане, който се въвежда на устройството на
Cashterminal.
На същия екран с кода за зареждане има бутон „Виж как работи“, с насоки и
екрани как се прави зареждането:
За iOS, в случай, че вече сте добавили карта за зареждане, при избор на меню
„Зареди“, на екрана се извежда директно зареждане с карта. За да видите кода
си за зареждане в брой, тапнете върху стрелката в дясно, която е до номера
на картата и тогава се отварят всички възможни начини за зареждане, вкл. „В
брой“. Изберете „В брой“ и ще видите своя код за зареждане, който се въвежда
на Cashterminal.
Максималният лимит за еднократно зареждане на сметка е 10 000 лв. За да използвате финансовите услуги на приложението е нужно първо да
преминете верификация на самоличността. Финансовите услуги включват
зареждане на средства, плащане на ПОС терминали, изпращане на банкови
трансфери, получаване на личен IBAN, преводи в мрежата на Pay by Vivacom
3D secure е допълнителна защита на картата при интернет плащания, която
най-често е под формата на допълнителна парола за оторизиране на
трансакцията.
Можете да получавате мигновени парични трансфери от други потребители на Pay
by Vivacom или чрез QR код. Можете да изпратите вашият QR код към друг потребител, чрез натискане на “My
QR Code” и бутона “Share Link”. Получавате известие при захранване чрез банков превод и при получаване на
сума от друг потребител. При зареждане чрез карта сумата се отразява в
историята на плащанията Ви.
В случай, че зареждането с карта е отказано, моля, проверете наличността по
картата си. Също така е важно да се отбележи, че за да зареждате средства с
карта по сметката си в Pay by Vivacom е необходимо карата Ви да поддържа 3D
Secure. Ако не сте сигурни дали 3D Secure е активиран за Вашата карта,
следва да се свържете с издателя на картата.
Как да заредя сметката си в Pay by Vivacom?
Как да заредя сметката си с в Pay by Vivacom с банкова карта?
След попълването на данните на картата избирате сума, която да бъде
прехвърлена към приложението и потвърждавате с натискане на “Зареди”. За
зареждане с банкова карта се прилага такса в зависимост от плана, който сте
избрали. В редки случаи е възможно банката-издател на Вашата карта да удържи
такса, като тя зависи изцяло от тарифата на Вашата банка.
Как да заредя сметката си с в Pay by Vivacom с банков превод?
Как да заредя сметката си в Pay by Vivacom с пари в брой през устройство на
Cashterminal?
Има ли ограничения за размера на заредената сума?
Кога е нужна верификация на самоличността?
Какво е 3D secure?
Мога ли да захраня сметката си чрез превод от друг потребител на Pay by
Vivacom?
За да ви изпрати друго лице сума чрез приложението е нужно да натисне
“Изпрати” в секция „Плащания“ и да избере номера Ви от листа с контакти или
чрез сканиране на QR кода Ви.
Как да поискам пари от друг потребител на Pay by Vivacom?
Всеки, който сканира Вашият QR код, ще може да Ви изпрати директно сума през
приложението. Сумата на QR кода Ви се задава от Вас чрез бутона “Tap To Set
Amount”.
Получавам ли известия при захранване на сметката?
Възможни проблеми при зареждане на сметка и начини за отстраняването им
Можете да изпращате банкови трансфери в лева или евро. Трансферите са SEPA и
BISERA.
Банков превод можете да осъществите чрез натискане на бутона “Изпрати” в
секция „Плащания“ и избирането на “С банков превод”.
Банковите преводи отнемат от 1 до 3 работни дни, в зависимост от банката към
която са изпратени.
Минималната сума при банков превод е в размер на 20 лв. а максималната в
размер на 1 000 лв.
Необходимо е да натиснете бутона “Изпрати” в секция „Плащания“ и да изберете
потребителя от листа Ви с контакти. Ако той вече ползва Pay by Vivacom или
друго приложение в мрежата на phyre, ще получи превода мигновено. В случай,
че потребителят няма Pay by Vivacom, следва да инсталира приложението, за да
получи сумата. Можете да изпратите пари и чрез QR код - избирате бутона QR
Code, който се намира точно под баланса по сметката Ви, въвеждате сума и
генерирате QR код, който може да бъде сканиран от друг потребител.
Можете да изпращате пари до всички потребители на Pay by Vivacom и в мрежата
на phyre, които присъстват в листа Ви с контакти. Изпращането става чрез
бутона “Изпрати” в секция „Плащания“ и намирането на потребителя в листа.
Изпращането и получаването на суми чрез P2P и QR код е мигновено. Минималната сума за P2P е 1 лв. а максималната в размер на 1 000 лв. Можете да изпращате безплатни P2P трансфери на потребители в мрежата на
phyre, както и банкови преводи до всеки IBAN в българска банка или банка,
част от Европейското икономическо пространство.
При изпращане на сума не получавате известие. Изпращането се отразява
единствено в историята на трансакциите.
Какви парични преводи мога да извършвам?
Как да направя банков превод?
Колко време отнема банковия превод?
Има ли ограничения за сумата на банковия превод?
Как да направя превод към друг потребител на Pay by Vivacom (P2P превод)?
Как да изпратя пари до мобилен номер?
Колко време отнема изпращането на пари чрез P2P превод?
Има ли ограничения за сумата на P2P превода?
Мога ли да изпратя пари на лице, което не използва Pay by Vivacom?
Получавам ли известия при изпращане на пари?
Fill empty field
Fill empty field
Този сайт е защитен с reCAPTCHA и се прилага Политиката за поверителност и Общи условия на Google.
Въведи точен адрес за проверка на покритие.
{{local.errorMessage}}
You can not find your address?
Location trackingAddress to use the service
Не успяхме да разпознаем адреса ти от Google. Моля, въведи го ръчно в съответните полета.
Полето трябва да бъде попълнено
Полето трябва да бъде попълнено
Полето трябва да бъде попълнено
Полето трябва да бъде попълнено
Полето трябва да бъде попълнено
Полето трябва да бъде попълнено
Полето трябва да бъде попълнено
Полето трябва да бъде попълнено
Полето трябва да бъде попълнено
{{local.errorMessage}}
{{fn.getFormattedAddress()}}
Въведете друг адресЩе направим всичко възможно да ви предоставим желаната услуга на този адрес, но ще ни е нужно време. Очаквана дата за инсталация за този адрес е между 14-20 дена.
3P All in one from 33€/m. Combine the best of the internet, TV, your mobile and your landline. Fast. Generous. And with no limits!
3P Discover our offers 3P Discover our offers4P ll in one from 33€/m. Combine the best of the internet, TV, your mobile and your landline. Fast. Generous. And with no limits!
4P Discover our offers 4P Discover our offers{{fn.getFormattedAddress()}}
Въведете друг адресНаш екип ще се погрижи да включи адреса в плана за захранване.