website accessibility

Настрой се за промяна – премини към нов сателит

Преминаваме към нов сателит, който ще ни помогне да осигурим още по-надежден и качествен телевизионен сигнал.


За да направим промяната лесна и удобна за теб, сме подготвили:


• Предварително обаждане за организиране на посещение от наш технически екип;


• Подробна инструкция за самостоятелно завъртане.


Избери най-удобния за теб начин – ние сме тук, за да помогнем на всяка стъпка.

C тази промяна сателитната телевизия на Vivacom ще предостави:

  • Още по-добро качество на картината;

  • Перфектно покритие на територията на България;

  • Силен и надежден сигнал;

  • По-голям брой ТВ канали в SD и HD качество, сред които: Cinemania, BOX music tv, English Club TV, Antena 3, CTC kids;

Какво допълнително ще получите след като пренасочим антената?

Често задавани въпроси

  1. Какви са предимствата на новия сателит?

    Основните предимства са, че ще гледаш услугата си с много по-добро качество на картината и звука, защото ще пристига по-силен и стабилен сигнал. Допълнително ще имаш достъп до различни нови канали.

  2. Какво налага допълнителна настройка на сателитната антена?

    Сателитните услуги на Vivacom преминават към нов сателит Hot Bird 13.Е. За да се продължи използването на услугата е необходимо да се извърши завъртане на сателитната антена.

  3. Ще се промени ли нещо в начина, по който използвам телевизия?

    Не, няма да има промяна. Единствената разлика е подобрено качество, по-силен сигнал на излъчване и нови канали, които ще са налични след промените.

  4. Кога ще започне преминаването към новия сателит?

    От 11 юни 2025г. стартира поетапно преминаване на всички текущи клиенти.

  5. Как мога да премина към новия сателит?

    Има 2 начина да извършиш необходимите настройки – с посещение от наш техник, или като сам настроиш антената си. В първия случай, наш технически екип ще извърши посещение, след предварителна уговорка по телефона, за да направи необходимите промени напълно безплатно. Във втория случай правиш настройките самостоятелно с помощта на видео инструкции.

  1. Колко време ще отнеме посещението от техническия екип?

    Продължителността на посещението зависи от големината на обекта и броят устройства, които трябва да бъдат настроени.

  2. Необходимо ли е титулярят на договора да присъства по време на посещението?

    Не, не е необходимо. Достатъчно е на адреса да присъства представител на титуляря и да се осигури достъп до устройствата и сателитната антена.

  3. Ще правите ли нови отвори/дупки, ако се наложи монтаж на друго място?

    Нашата цел е да извършим допълнителната настройка с минимални промени на вече монтираната сателитна антена. Допълнителни отвори бихме направили само в краен случай и с потвърждение от страна на клиента на място.

  4. Има ли допълнителни такси за преминаване на новия сателит?

    Не, посещението и извършването на допълнителните настройки са напълно безплатни. При самостоятелно завъртане предоставяме:
    - За предплатена услуга - един месец предплащане, който ще бъде начислен до 30 дни след завъртане;
    - За абонаментна услуга - 30 лв. еднократно в месечната фактура.

  5. Ще се промени ли договорът ми за телевизионната услуга?

    Не, няма да има промяна по договорните условия на услугата и цените.

  6. Какво се случва ако текущо ползвам сателитна телевизия извън България?

    Нашата телевизионна услуга е предназначена за използване на територията на България и гарантираме качеството ѝ само в страната. Бихме могли да проверим и предложим оферта спрямо възможностите на локацията, на която е услугата.

  7. Какво ще се случи ако няма техническа възможност за препозициониране на сателитната антена?

    Всеки случай ще бъде разгледан индивидуално и ще бъде предложено подходящо решение, отговарящо на нуждите.

  8. Какво мога да направя ако възникне проблем с услугата, която ползвам?

    При нужда от съдействие можете да се свържете с нас чрез официалните канали за комуникация на Vivacom.

Виж повече Виж по-малко