website accessibility
Онлайн застраховки Онлайн застраховки Онлайн застраховки Онлайн застраховки

Защити най-ценното
със застраховка на мига

Онлайн застраховки

Никога не е било толкова лесно - сравни цените на различните застрахователи и се защити изцяло онлайн – в удобно за теб време и място, от компютъра или мобилния ти телефон. Всички документи по сключените застраховки получаваш по имейл и достъпваш по всяко време в профила си. Ще ти напомним за изтичаща застраховка, а подновяването й е бързо и лесно.

Автокаско

Застраховай автомобила си в движение, без да посещаваш офис на застраховател. Получаваш полицата веднага по имейл. Без оглед при подновяване.

Виж повече
Гражданска отговорност

Сравни цените бързо и лесно, и купи онлайн. Получаваш полицата безплатно, на посочен от теб адрес. Подновяваш застраховката бързо и лесно, дори през телефона си.

Виж повече
Имущество

Със застраховка Имущество си осигуряваш финансови средства за възстановяване на дома след бедствия като пожар, земетресение и наводнение.

Виж повече
Пътуване в чужбина

Застраховката покрива спешни медицински разходи при пътуване в чужбина до 50 000 евро. Получаваш полицата веднага по имейл.

Виж повече
Екстремни спортове

Застраховката осигурява защита при упражняване на планинско колоездене, преходи извън маркирани маршрути, ски/сноуборд извън пистите, моторни шейни, алпинизъм, скално катерене, делта/парапланеризъм, скок с бънджи/парашут, водни ски, уинд/кайтсърф.

Виж повече
Планинска застраховка

Осигури си спокойна почивка при туризъм и дейности на открито, провеждани в планините по маркирани маршрути и пътеки. Застраховката заплаща разходите за спасяване на пострадалото лице директно на Планинската спасителна служба.

Виж повече

Предимства

Плащаш онлайн

Плащаш онлайн

Бързо и лесно

Бързо и лесно

Получаваш по имейл

Получаваш по имейл

Без да ходиш в офис

Без да ходиш в офис

Застраховки в магазините на Vivacom

VIVACare

VIVACare

Осигури си спокойствие и сигурност в трудни моменти! Защити своето ново мобилно устройство с VIVACare Phone или дома си с VIVACare Home.

Удостоверения

Vivacom е вписан като застрахователен брокер в публичния регистър по чл.30, ал. 1, т.12 от Закона за Комисията за финансов надзор с решение №1167-ЗБ от 25.08.2017 г., за което притежава удостоверение от председателя на Комисията за финансов надзор № 552-ЗБ/18.10.2022 г. за регистрация по чл.309, ал.1 от Кодекса за застраховането.

Certificate

Удостоверение

  • няма договорно задължение да извършва застрахователно посредничество изключително за един или повече застрахователи и не предоставя съвети въз основа на справедлив и личен анализ по чл.325а, ал.5 от КЗ, освен в случаите, когато ползвателят на застрахователни услуги не му възложи такъв изрично, когато и доколкото е приложимо;
  • не предоставя съвет относно разпространявания от него застрахователен продукт;
  • не притежава участие, пряко или чрез свързани лица, повече от 10 на сто от гласовете в общото събрание или от капитала на застраховател;
  • няма застраховател или предприятие майка на застраховател, които притежават пряко или чрез свързани лица повече от 10 на сто от неговите гласове в общото събрание или от неговия капитал;
  • представлява ползвателя на застрахователни услуги;
  • няма задължение, но има право да уведомява клиентите си – застраховани или застраховащи лица за необходимостта от подновяване на застрахователния договор, както и за извършването на каквито и да е действия по уреждането на претенция при настъпването на застрахователно събитие;
  • възнаграждението на Брокера, което получава за извършваната от него посредническа дейност е под формата на комисионна, включена в застрахователната премия, и се дължи от съответния застраховател, с когото ще бъде сключен застрахователния договор;
  • във връзка с чл.326 от Кодекса за застраховането, Брокерът информира ползвателите на застрахователни услуги, че приложимият закон спрямо застрахователния договор, е българският.

В случай че клиент – застраховано или застраховащо лице има оплаквания във връзка с предоставяната от Брокера услуга, той може да подава жалби на следния адрес на Брокера: гр. София 1784, бул. Цариградско шосе 115И. Брокерът е длъжен да отговори на жалбата в срок до един месец от датата на постъпването й. Клиентът – застраховано или застраховащо лице може да подава жалби срещу Брокера пред КФН и други компетентни държавни органи. В случаите на неразрешен спор с Брокера, Клиентът – застраховано или застраховащо лице може да се обърне към секторната помирителна комисия по Закона за защита на потребителите.