website accessibility
Помощ за Bulsatcom услуги Помощ за Bulsatcom услуги Помощ за Bulsatcom услуги Помощ за Bulsatcom услуги

Добре дошли
в нашето семейство

Погрижихме се веднага да получите:

От 25 ноември 2024 г. към всяка телевизионна услуга напълно безплатно ще можете да се възползвате от:

  • Мобилно приложение EON TV, за да гледате на живо всички Ваши любими телевизионни канали, по всяко време и навсякъде*. Следвайте стъпките на vivacom.bg/tv/eon-app и свалете безплатно EON TV на Вашето мобилно устройство или гледайте директно онлайн на eon.tv/login.

  • Ще Ви предоставим напълно безплатно и приложението EON Smart TV*, което можете да използвате, в случай че разполагате със смарт телевизор. Списък със съвместими устройства можете да откриете на vivacom.bg/bg/eon/ustrojstva.

  • Възможност да използвате My Vivacom - клиентския портал на Vivacom на www.my.vivacom.bg, където запазваме текущите функционалности за управление на услугите Ви, както до сега.

*Предоствя се безплатно до промяна на текущия план/услуга

EON TV and app

Запазваме Вашите услуги:

  • Условията и цените на ползваните от Вас услуги ще се запазят без промяна.

  • Всички извършени предварителни плащания за бъдещи периоди за Вашите услуги се запазват.

  • Клиентският портал online.bulsatcom.bg/bs-portal/login ще продължи да бъде достъпен за използване до 22 ноември 2024 г. След тази дата управлявайте услугите си чрез портала My Vivacom.

  • Достъпите за гледане на ТВ съдържание онлайн остават активни на следните адреси:

    Гледай онлайн b-box Гледай онлайн b-box Гледай онлайн iptv Гледай онлайн iptv

Запазваме вашите услуги

Важно е да се запознаете с каналите за плащания:

  • До 22 ноември 2024 г. можете да използвате всички текущи канали и условия за плащане.

  • На 23 и 24 ноември 2024 г. плащания няма да бъдат приемани през нито един от каналите за плащания - онлайн, физически офиси или партньорска мрежа;

  • От 25 ноември 2024 г. възстановяваме плащанията през следните канали:

    • Физическите офиси на Vivacom в цялата страна

    • Партньорската мрежа - Easypay, Български пощи

    • Онлайн чрез My Vivacom или FastPay;

    • По банков път за клиентите с ePay регистрация.

  • Имайте предвид, че банкови плащания чрез превод по IBAN вече няма да бъдат приемани.

  • За Вас ще бъде издаден нов клиентски номер от Vivacom, чрез който ще извършвате плащания. Mожете да го научите след 25 ноември 2024 г. по някой от следните начини:

    • Чрез нашето автоматично меню (опция 4) на някой от текущите номера за обслужване: *4800, 02 411 9000, 032 549 000, 056 971 000, 042 937 200, +359 42 93 72 00;

  • В удобен за Вас магазин на Vivacom.

Плащане
За информация, поддръжка или подаване на сигнал за повреда
                  можете да се свържете със специалистите от Обслужване на клиенти
                  чрез някой от текущите номера - *4800, 02 411 9000, 032 549 000,
                  056 971 000, 042 937 200, при международно избиране +359 42 93
                  72 00.

За информация, поддръжка или подаване на сигнал за повреда можете да се свържете със специалистите от Обслужване на клиенти чрез някой от текущите номера - *4800, 02 411 9000, 032 549 000, 056 971 000, 042 937 200, при международно избиране +359 42 93 72 00.

Управлявайте и плащайте услугите си лесно и удобно през
                  клиентския портал My Vivacom, където запазваме текущите
                  функционалности на услугите Ви.

Управлявайте и плащайте услугите си лесно и удобно през клиентския портал My Vivacom, където запазваме текущите функционалности на услугите Ви.

Очакваме Ви във физическите магазини, където ще получите
                  професионално съдействие и ще откриете всички най-нови оферти за
                  нашите продукти и услуги.

Очакваме Ви във физическите магазини, където ще получите професионално съдействие и ще откриете всички най-нови оферти за нашите продукти и услуги.