Нуждаете се от помощ?
Order by phone
Ние от Vivacom сме социално отговорни и ангажирани към вътрешната и външна околна среда и тяхното бъдещо съхранение.
Заедно с всеки наш клиент, който получава електронна фактура,
отбелязваме скок напред към дейностите за подобряване на процесите
за управление за отпадъци, намаляване на потреблението на природни ресурси
и опазване на околната среда от вредни емисии. От месец октомври 2024 г.
Vivacom ще започне поетапна замяна на хартиените месечни фактури с електронни.
През октомври 2024 г. стартирахме поетапно преминаване към издаване на
месечни фактури в електронен формат вместо на хартия. Първоначално
това беше въведено за частни клиенти, а сега в рамките на нашата
кампания за по-устойчиво и дигитално обслужване, включихме и част от
нашите бизнес клиенти.
Ако все още не получавате фактурите си електронно, можете лесно да
заявите това чрез профила си в My Vivacom или при посещение в удобен
за вас Vivacom магазин.
В случай че все още нямате My Vivacom профил, създайте такъв на адрес:
www.vivacom.bg/online/bg/register
Често задавани въпроси
Електронни фактури ще бъдат предоставяни на всички частни клиенти и част от бизнес клиентите, които не са избрали начин за получаване на месечните си фактури.
От месец октомври 2024 г. поетапно започваме издаване на месечни фактури в електронна форма вместо на хартиен носител на всички частни клиенти и част от бизнес клиентите, които не са избрали начин на получаване на месечните си фактури. Можете да проследите наличието на електронни месечни фактури в профила си в My Vivacom. След преминаването към електронна месечна фактура в My Vivacom ще бъдат налични електронните фактури за последните до 12 месеца.
В случай че текущо се възползвате от услугата е-фактура, няма да има промяна в начина на получаването ѝ.
Месечните фактури могат да се достъпват електронно по два начина:
1. My Vivacom
Можете да достъпите електронно месечната си фактура през профила си в My Vivacom, където ще бъдат налични и фактурите за последните 12 месеца.
В случай че все още нямате My Vivacom профил, можете да създадете такъв на www.vivacom.bg/online/bg/register или в мобилното ни приложение My Vivacom.
2. Специално създадената страница за електронен достъп до фактури
Можете да разгледате последната месечна фактура за Вашите услуги на адрес www.vivacom.bg/online/bg/einvoice, към който ще получите и директен достъп, ако получавате SMS известие за издадена месечна фактура.
За достъп до фактурата е необходимо да въведете:
✔ Клиентски номер във Vivacom – можете да го намерите в своя договор или в предишните си месечни сметки;
✔ Валиден личен идентификационен номер, с който сте се идентифицирали пред Vivacom (ЕГН, Личен номер на чужденец или Номер на паспорт). Клиенти, регистрирани с Булстат, няма да могат да достъпват страницата;
✔ Отметка на „Не съм робот“.
След успешен вход изберете опцията „Покажи е-фактура“.
При успешна верификация на данните можете да достъпите издадената месечна фактура за последния месец с детайли по месечната фактура и възможност за изтеглянето ѝ в PDF.
Не са необходими допълнителни действия.
Полето трябва да бъде попълнено
Полето трябва да бъде попълнено
Този сайт е защитен с reCAPTCHA и се прилага Политиката за поверителност и Общи условия на Google.