Набери 123, за да провериш лесно твоето текущо потребление и включени услуги, или да получиш отговор на всички други въпроси или затруднения свързани с услугите на Vivacom.
В случай че услугата Ви е ограничена поради неплащане, ще чуете съобщение с информация.
В случай на регистрирана повреда (групова или индивидуална) за Ваши услуги или ограничени по неплащане, ще чуете предупредително съобщение с информация.
• Опция 5 е налична само за клиенти, които имат активна предплатена услуга под акаунта или номерът, от който се обаждат е предплатен;
• Ако обаждането е от предплатена мобилна услуга, няма да се чуват останалите опции от IVR менюто;
• Клиенти с активно електронно идентифициране (Digital ID) ще чуват и останалта част от менюто.
При избор на Опция 6 и въвеждане на валиден Единен Граждански номер (ЕГН), ще чуете автоматична информация за клиентския номер/а активни и под Вашия профил.
В случай че услугата Ви е ограничена поради неплащане, ще чуете съобщение с информация.