Уважаеми клиенти,

Ние от Vivacom сме ангажирани да предоставяме услуги и свързаност от най-високо качество, като продължаваме да следваме амбициозна инвестиционна програма насочена към развитието на нашите продукти.

 

В тази връзка Ви информираме, че от 01.08.2024 г. месечният абонамент по действащи договори за интернет и/или телевизионна услуга, сключени с „Нет 1“ ЕООД, “Цифрова кабелна телевизия“ ООД (N3) или Телнет ООД, правоприемник на които е „Виваком България“ ЕАД (Vivacom), ще бъде увеличен с 1.00 лв./мес. с ДДС за всяка услуга. Промяната ще бъде отразена в месечната фактура издадена през август 2024 г.

 

Непрекъснатото подобряване и иновация са наша стратегическа цел да осигурим услуги с високо качество за дома и бизнеса на нашите клиенти.

 


 

Допълнителна информация

  1. Месечните абонаменти на кои услуги ще бъдат променени?
    - Промени в месечните абонаменти ще бъдат приложени за интернет и телевизионни услуги по договори, сключени с „Нет 1“ ЕООД, “Цифрова кабелна телевизия“ ООД (N3) или Телнет ООД, правоприемник на които е „Виваком България“ ЕАД (Vivacom).
    - Промяната на цената засяга само месечния абонамент за основните услуги и няма да има промяна в месечните абонаменти на допълнителните телевизионни пакети и приемници.
  2. Ще има ли промяна в месечния абонамент на останалите услуги по договор, сключен с Vivacom?
    - Не, месечният абонамент на останалите услуги, за които сте сключили договор с Vivacom, се запазва съгласно условията на сключените споразумения.
  3. От кога ще влезе в сила промяната на месечния абонамент?
    - Промяната ще се въведе на 01.08.2024 г. и ще бъде отразена в месечната фактура издадена през август 2024 г.
  4. Как могат да бъдат променени условията на текущите услуги?
    - Можете да получите оферта за най-новите услуги, предлагани от Vivacom, през всички търговски канали на Vivacom. Възползвайте се от ексклузивни оферти за иновативната ТВ платформа EON, осигуряваща невероятно клиентско изживяване в комбинация с високоскоростен интернет.
    - Имате право да прекратите договора за услугите с променен месечен абонамент без допълнителни разходи до 1 месец от датата на получаване на уведомлението за промяната.
    - Можете да получите допълнителна информация за промените през всички търговски канали на Vivacom.

 

Open cookie bot settings
към контакти