Промяна в условията за основните Ви услуги

 

От 8 февруари 2025 г. ще бъдат приложени промени по месечните абонаменти на част от основните услуги на Vivacom за частни клиенти:

 

Увеличение с 1 лв. с ДДС Увеличение с 2 лв. с ДДС
Фиксирани гласови услуги
Фиксирани ТВ услуги
Мобилни гласови услуги
Мобилни услуги за мобилен интернет
Фиксирани интернет услуги
Интернет услуги Mobix и 5G Home Net

 

И както следва, за бизнес клиенти:

 

Увеличение с 1 лв. без ДДС Увеличение с до 2 лв. без ДДС
Фиксирани гласови услуги
Фиксирани ТВ услуги
Мобилни гласови услуги
Мобилни услуги за мобилен интернет
Фиксирани интернет услуги
Интернет услуги Mobix и 5G Home Net
Услуги за обмен на данни

 

Важни особености около предстоящите промени:

 

check-icon

Промяната в цените на основните месечни абонаменти се въвежда за мобилни и фиксирани услуги. В случай че имате нова услуга или преподписана съществуваща услуга с нов срок по договор, подписан след 01 декември 2024 г. включително, то тя няма да подлежи на промяна.

check-icon

Автоматично ще отразим промените в издадените фактури на и след 8 февруари 2025 г. според Вашата отчетна дата.

check-icon

Увеличение в цените на услугите ще бъде приложено само за основните месечни абонаменти. Всички текущи допълнителни пакети и услуги се запазват без промяна в месечните абонаменти.

 

За детайлна информация за използваните от Вас услуги, моля позвънете на 0 800 100.

 

 

Увеличение на месечни абонаменти няма да бъде приложено за:

  • Социални абонаментни планове и планове за хора с увреждания за мобилни и фиксирани гласови услуги (Smart S+, Optima 250, Инвалиди 160, Инвалиди 300, Ограничен);
  • Предплатени мобилни услуги;
  • Фиксирани услуги по договори с придобитите от Vivаcom оператори – N3, Net1, Telnet, NetworX и Булсатком;
  • Сателитни ТВ услуги;
  • Всички текущи допълнителни пакети и услуги;
  • Лизинговите вноски на устройства на изплащане;
  • Услуги, предоставени по сключени договори за обществени поръчки;
  • Договори за нови услуги или преподписани услуги с нов срок на договор, подписани след 01 декември 2024 г. (включително), на който и да е план;

 

В периода до 7 февруари 2025 г. включително всички наши клиенти на услуги, чиито цени подлежат на изменение, имат право да прекратят договора си за тези използвани основни услуги, без това да носи допълнителни санкции за тях.

 

При прекратяване на договора се дължат предоставените отстъпки за закупено устройство в брой или на лизинг, в случай че има такова. За фиксирани услуги (интернет и ТВ услуги) всяко предоставено оборудване от страна на Vivacom подлежи на връщане в 30-дневен срок след прекратяването. В противен случай ще бъдат приложени неустойки за невърнато оборудване.


Често задавани въпроси

  • За кои услуги са валидни промените за частни клиенти?
  • За кои услуги са валидни промените за бизнес клиенти?
  • Кои услуги остават без промяна?
  • Как ще бъдат въведени промените?
  • Кога ще бъдат въведени промените?
  • Как ще се отрази увеличението според текущите отстъпки, които ползвам?
  • Какви права имам във връзка с предстоящите промени?
  • Дължа ли връщане на отстъпките за закупено устройство?

 

 

 

Open cookie bot settings
към контакти