website accessibility

Промяна в условията за основните Ви услуги

От 8 февруари 2025 г. ще бъдат приложени промени по месечните абонаменти на част от основните услуги на Vivacom за частни клиенти:

Увеличение с 1 лв. с ДДС

Увеличение с 2 лв. с ДДС

Фиксирани гласови услуги Фиксирани ТВ услуги

Мобилни гласови услуги Мобилни услуги за мобилен интернет Фиксирани интернет услуги Интернет услуги Mobix и 5G Home Net

И както следва, за бизнес клиенти

Увеличение с 1 лв. без ДДС

Увеличение с до 2 лв. без ДДС

Фиксирани гласови услуги Фиксирани ТВ услуги

Мобилни гласови услуги Мобилни услуги за мобилен интернет Фиксирани интернет услуги Интернет услуги Mobix и 5G Home Net

Важни особености около предстоящите промени:

  1. Промяната в цените на основните месечни абонаменти се въвежда за мобилни и фиксирани услуги. В случай че имате нова услуга или преподписана съществуваща услуга с нов срок по договор, подписан след 01 декември 2024 г. включително, то тя няма да подлежи на промяна.

  2. Автоматично ще отразим промените в издадените фактури на и след 8 февруари 2025 г. според Вашата отчетна дата.

  3. Увеличение в цените на услугите ще бъде приложено само за основните месечни абонаменти. Всички текущи допълнителни пакети и услуги се запазват без промяна в месечните абонаменти.

За детайлна информация за използваните от Вас услуги, моля позвънете на 0 800 100.

Увеличение на месечни абонаменти няма да бъде приложено за:

  • Социални абонаментни планове и планове за хора с увреждания за мобилни и фиксирани гласови услуги (Smart S+, Optima 250, Инвалиди 160, Инвалиди 300, Ограничен);
  • Предплатени мобилни услуги;
  • Фиксирани услуги по договори с придобитите от Vivаcom оператори – N3, Net1, Telnet, NetworX и Булсатком;
  • Сателитни ТВ услуги;
  • Всички текущи допълнителни пакети и услуги;
  • Лизинговите вноски на устройства на изплащане;
  • Услуги, предоставени по сключени договори за обществени поръчки;
  • Договори за нови услуги или преподписани услуги с нов срок на договор, подписани след 01 декември 2024 г. (включително), на който и да е план;

В периода до 7 февруари 2025 г. включително всички наши клиенти на услуги, чиито цени подлежат на изменение, имат право да прекратят договора си за тези използвани основни услуги, без това да носи допълнителни санкции за тях.

При прекратяване на договора се дължат предоставените отстъпки за закупено устройство в брой или на лизинг, в случай че има такова. За фиксирани услуги (интернет и ТВ услуги) всяко предоставено оборудване от страна на Vivacom подлежи на връщане в 30-дневен срок след прекратяването. В противен случай ще бъдат приложени неустойки за невърнато оборудване.

Често задавани въпроси

  1. За кои услуги са валидни промените за частни клиенти?

    Актуализацията се въвежда за част от следните услуги на Vivacom:


    Частни клиенти:

    • Увеличение с 2 лв. с ДДС за:
      • Мобилни гласови услуги
      • Мобилни услуги за мобилен интернет
      • Фиксирани интернет услуги
      • Интернет услуги от вида Mobix и 5G Home Net
    • Увеличение с 1 лв. с ДДС за:
      • Фиксирани гласови услуги
      • Интерактивни ТВ услуги

  2. За кои услуги са валидни промените за бизнес клиенти?

    Актуализацията се въвежда за част от следните услуги на Vivacom:


    Бизнес клиенти:

    • Увеличение с 2 лв. без ДДС за:
      • Мобилни гласови услуги
        • Услуги с месечен абонамент до 2.00 лв. включително, се увеличават с 10% от стойността им
        • Услуги с месечен абонамент до 5.00 лв. включително, се увеличават с 0.50 лв. без ДДС
        • Услуги с месечен абонамент над 5.01 лв. включително, се увеличават с 2.00 лв. без ДДС
      • Мобилни услуги за мобилен интернет
        • Услуги с месечен абонамент до 2.00 лв. включително, се увеличават с 10% от стойността им
        • Услуги с месечен абонамент до 5.00 лв. включително, се увеличават с 0.50 лв. без ДДС
        • Услуги с месечен абонамент над 5.01 лв. включително, се увеличават с 2.00 лв. без ДДС
      • Фиксирани интернет услуги се увеличават с 2.00 лв. без ДДС
      • Интернет услуги от вида Mobix и 5G Home Net се увеличават с 2.00 лв. без ДДС
    • Увеличение с 1 лв. без ДДС за:
      • Фиксирани гласови услуги
      • Интерактивни ТВ услуги
      • Услуги за обмен на данни

  3. Кои услуги остават без промяна?

    Актуализацията няма да бъде приложима за:

    • Социални абонаментни планове и планове за хора с увреждания за мобилни и фиксирани гласови услуги (Smart S+, Optima 250, Инвалиди 160, Инвалиди 300, Ограничен);
    • Предплатени мобилни услуги;
    • Фиксирани услуги по договори с придобитите от Vivаcom оператори – N3, Net1, Telnet, NetworX и Булсатком;
    • Сателитни ТВ услуги;
    • Всички текущи допълнителни пакети и услуги;
    • Лизинговите вноски на устройства на изплащане;
    • Услуги, предоставени по сключени договори за обществени поръчки;
    • Договори за нови услуги или преподписани услуги с нов срок на договор, подписани след 01 декември 2024 г. включително, на който и да е план;
    • Всички текущи допълнителни пакети и услуги.

  4. Как ще бъдат въведени промените?

    Автоматично ще отразим промените за всички услуги, които подлежат на актуализация в издадените фактури на и след 8 февруари 2025 г., според Вашата отчетна дата.

  5. Кога ще бъдат въведени промените?

    Автоматично ще отразим промените в издадените фактури на и след 8 февруари 2025 г., според Вашата отчетна дата.

  1. Как ще се отрази увеличението според текущите отстъпки, които ползвам?

    В случай, че към използваните от Вас услуги, които са обект на промяна в месечните абонаменти, имате активни промоционални условия и отстъпки, то увеличението ще се приложи пропорционално върху промоционалната цена.

  2. Какви права имам във връзка с предстоящите промени?

    В периода до 7 февруари 2025 г. (включително) имате право да прекратите договора си за услугите, чиито цени подлежат на изменение, без това да носи допълнителни санкции за Вас. При прекратяване на договора дължите предоставените отстъпки за закупено устройство в брой или на лизинг, в случай че имате такова.

     

    Прекратяване на договора влиза в сила до 48 часа от подадено искане, без 30 дневно предизвестие.

     

    След прекратяване на договора всяко предоставено оборудване от страна на Vivacom за ползване на фиксирани услуги (интернет и ТВ услуги) подлежи на връщане в 30 дневен срок след прекратяването, в противен случай ще бъдат приложени неустойки за невърнато оборудване.

     

    В случай, че имате устройство на лизинг към услуга, за която прекратите договора си, то имате възможност да изплатите оставащите вноски еднократно или да продължите лизинговия план без промяна.

  3. Дължа ли връщане на отстъпките за закупено устройство?

    При прекратяване на договор за услуги със закупено устройство се дължи връщане на предоставената отстъпка за устройство, равна на разликата между стандартната и промоционалната цена на закупеното устройството в момента на закупуване.

     

    Пример:

     

    Модел смартфонПромоционална цена в брой в магазин на Vivacom с тарифен план Unlimited 200Стандартна цена на устройство без включен тарифен план
    Apple iPhone 14 (128 GB)899.98 лв.1 419.98 лв.
    Samsung Galaxy A34 5G (128 GB)309.98 лв.649.98 лв.
    Samsung Galaxy S23 (256 GB)849.98 лв.1 449.98 лв.
    Honor MAGIC6 PRO 5G (512 GB)1 429.98 лв.2 349.98 лв.

     

    *Посочените цени са с ДДС, актуални към месец ноември 2024 г.

Виж повече Виж по-малко