Уважаеми клиенти,

 

От месец септември 2022 г. месечният абонамент за допълнителен ТВ приемник се увеличава с 1.00 лв. с ДДС/ 0.83 лв. без ДДС. Промяната в месечната такса ще бъде отразена в месечната Ви сметка/фактура, която ще бъде издадена през месец септември:

✔ За клиенти с отчетна дата 1-ви – промяната ще се отрази на 01.09.2022 г.

✔ За клиенти с отчетна дата 8-ми – промяната ще се отрази на 08.09.2022 г.

✔ За клиенти с отчетна дата 15-ти – промяната ще се отрази на 15.09.2022 г.

✔ За клиенти с отчетна дата 22-ви – промяната ще се отрази на 22.09.2022 г.

 

Промяната в месечния абонамент, ще обхване всички допълнителни ТВ приемници на съществуващи клиенти, които използват сателитна и/или интерактивна телевизия от Vivacom. Имате възможност да заявите отказ от ползването на допълнителен/и приемник/ци без допълнителни разходи до един месец от получаване на уведомлението. В този случай предоставеното оборудване следва да бъде върнато в срок от един месец от заявяване на отказа в удобен за Вас магазин на Vivacom.

 

Благодарим Ви за доверието!

 


 

Въпроси и отговори

 

  1. Месечните абонаменти на кои услуги ще бъдат променени?

    Месечните абонаменти за всички текущо активни допълнителни ТВ приемници на настоящи частни и бизнес клиенти на сателитна или интерактивна телевизия от Vivacom. Промяната не засяга услуги само с 1 (основен) ТВ приемник.

  2. С колко ще се променят месечните абонаментни такси?

    - Увеличенито на цените е в размер на 1.00 лв. с ДДС/ 0.83 лв. без ДДС за всеки допълнителен ТВ приемник.

    - Промяната на цената засяга само месечния абонамент за допълнителни ТВ приемници и няма да има промяна в месечните абонаменти на основните тарифи и допълнителните телевизионни пакети.

    - Цената на основния приемник към всяка ТВ услуга остава без промяна и продължава да бъде безплатен.

  3. Ще има ли промяна в месечния абонамент на останалите услуги в договор с Vivacom?

    Не, месечният абонамент на останалите услуги (мобилни или фиксирани гласови) се запазва съгласно сключените индивидуални договори.

  4. Как може да бъде заявен отказ от допълнителен приемник?

    Отказ от допълнителен приемник може да бъде заявен във всеки магазин на Vivacom или чрез обслужващия Ви търговски представител. Предоставеното оборудване следва да бъде върнато в рамките на 30 дни от заявения отказ. В случай, че не бъде върнато в упоменатия срок, се дължи неустойка съгласно ценовата листа на Vivacom.

 

 

 

Open cookie bot settings
към контакти