picture picture

 

TIDAL абонаментни планове

TIDAL е музикална и стрийминг платформа за фенове и артисти, които искат необикновени музикални изживявания с висококачествен звук.

От 10 април 2024 г.TIDAL променя абонаментните си планове и предоставя нови възможности за слушатели и създатели.

Абонаментни планове TIDAL HiFi Plus и TIDAL HiFi ще бъдат обединени в един общ абонаментен план TIDAL. С него можете да се наслаждавате на музикален каталог с над 110 милиона песни, както и достъп до допълнителни премиум каталози HiRes FLDC и Dolby Atmos с първокласно качество на звука

 

Повече за новите абонаментни планове на www.tidal.com

Промени за клиенти на Vivacom

От 01 април 2024 г. Vivacom преустановява достъпа до услугата TIDAL.

  • Всички клиенти, които текущо използват платен TIDAL абонамент с метод за плащане Vivacom, е необходимо да изберат друг метод на плащане.

    Промяната може да бъде извършена от платформата на TIDAL
    след 01 април 2024 г. в няколко лесни стъпки:

    Стъпки за промяна на плащане
    стъпка 1

    Влезте в акаунта си на www.account.tidal.com

    стъпка 2

    Изберете меню Моят акаунт

    стъпка 3

    От Управление на акаунт, изберете Плащания, откъдето можете да извършите промяната

  • Всички клиенти, които текущо използват безплатен абонамент към TIDAL като част от тарифния си план, ще могат да продължат да използват услугата съгласно срока на договора.

    *След изтичане на срока на договора, по чиито условия е предоставен безплатен TIDAL абонамент, ще бъде необходимо да се посочи нов метод на плащане чрез платформата на TIDAL.

  • Всички клиенти, които текущо използват безплатен абонамент към TIDAL, включен до 31.03.2024 г. като част от тарифния си план, ще бъде необходимо да посочат нов метод на плащане от 01.04.2024 г. чрез платформата на TIDAL.

  • Всички клиенти,активирали TIDAL към EON TV с безплатен абонамент към EON PREMIUM и платен абонамент към EON FULL и EON LIGHT ще бъде необходимо да посочат нов метод на плащане от 01.04.2024 г. чрез платформата на TIDAL.

Често задавани въпроси

 

 

 

 

 

Open cookie bot settings
към контакти