picture picture

 

TIDAL абонаментни планове

TIDAL е музикална и стрийминг платформа за фенове и артисти, които искат необикновени музикални изживявания с висококачествен звук.

От 01 април 2024 г. Vivacom преустанови достъпа до услугата TIDAL. В случай, че все още използвате услугата, то е необходимо да изберете нов метод на плащане до 13 май 2025 г.

  • Всички клиенти, които текущо използват платен TIDAL абонамент с метод за плащане Vivacom, е необходимо да изберат друг метод на плащане.

    Промяната може да бъде извършена от платформата на TIDAL
    в няколко лесни стъпки:

    Стъпки за промяна на плащане
    стъпка 1

    Влезте в акаунта си на www.account.tidal.com

    стъпка 2

    Изберете меню Моят акаунт

    стъпка 3

    От Управление на акаунт, изберете Плащания, откъдето можете да извършите промяната

  • Всички клиенти, които текущо използват безплатен абонамент към TIDAL като част от тарифния си план, ще могат да продължат да използват услугата съгласно срока на договора.

    *След изтичане на срока на договора, по чиито условия е предоставен безплатен TIDAL абонамент, ще бъде необходимо да се посочи нов метод на плащане чрез платформата на TIDAL.

  • Всички клиенти, които текущо използват безплатен абонамент към TIDAL, включен до 31.03.2024 г. като част от тарифния си план е необходимо да посочат нов метод на плащане чрез платформата на TIDAL.

  • Всички клиенти,активирали TIDAL към EON TV с безплатен абонамент към EON PREMIUM и платен абонамент към EON FULL и EON LIGHT е необходимо да посочат нов метод на плащане чрез платформата на TIDAL.

Често задавани въпроси

 

 

 

 

 

Open cookie bot settings
към контакти