TIDAL Family план 

  • TIDAL Family план осигурява достъп до платформата на 1 основен и до 5 допълнителни акаунта (1+5) в семейство срещу само една абонаментна такса. Всеки акаунт е уникален и индивидуален – предпочитанията и слушаното съдържание на един член на семейството не влияе по никакъв начин на останалите в групата. 

Акривирай TIDAL Family план 

  • 1
    Влез в my.tidal.com
  • 2

    Влез в профила си в секция TIDAL FAMILY и избери да надградиш към Семеен план само за 5 лв.
  • 3

    Добави нови членове към семейната група. Необходими са имена и e-mail адрес. 
    Добавяне на членове
  • 4

    Новият добавен член получава писмо, в което е посочено от кого е добавен в TIDAL Family план и възможност да приеме поканата, за да завърши процесът по добавяне в семейството.

     

    Управление на TIDAL профил

Добавяне на член на семейството

  • 1
     
    • ⬤  Родителският акаунт трябва да добави необходимата информация за новия член на семейството – имена и валиден e-mail адрес. Полето с парола маже да се остави празно и тя ще се генерира автоматично чрез писмо към посочения e-mail адрес, когато няма съществуващ акаунт в TIDAL под този e-mail. Дъщерният акаунт трябва да довърши регистрацията при първото си влизане в TIDAL като добави допълнителна информация, създаде своя нова парола и се съгласи с общите условия на TIDAL, за да използва платформата. В случаите, когато има съществуващ акаунт под посочения e-mail адрес, то той ще има вече съществуваща парола и няма да има нужда да му бъде генерирана такава.
  • 2
    ⬤  В случаите, в които се добавя e-mail, към който няма съществуващ акаунт в TIDAL – той получава писмо, в което е посочено от кого е добавен в TIDAL Family план, както и временна парола за достъп до TIDAL и линк, който да последва, за да завърши регистрацията си.
  • 3
    ⬤  В случаите, в които се добавя e-mail,към който има вече съществуващ акаунт в TIDAL – той получава писмо, в което е посочено от кого е добавен в TIDAL Family план и възможност да приеме поканата, за да завърши процесът по добавяне в семейството.
  • 4
    ⬤  При премахване на акаунт от семейството, той получава информативно писмо.

Управление на профили в TIDAL

  • 1
    ⬤  Клиенти, към чиито тарифни планове има включен достъп до TIDAL и имат съществуващ индивидуален Premium акаунт в платформата свързан с телефонния им номер:
    •   ○  Клиентите трябва да влязат с акаунта си в my.tidal.com където могат да управляват своите настройки. От менюто TIDAL Family план могат да надградят своя план:
    •   ○  При отваряне на посоченото меню, ще имат опция за надграждане до Семеен план срещу 5.00 лв. на месец и ще осигурят достъп на още до 5 члена на семейството. След надграждането ще получат възможност за управление на останалите до 5 допълнителни акаунта:
  • 2
    ⬤  Клиенти, към чиито тарифни планове няма включен достъп до TIDAL и имат съществуващ индивидуален Premium акаунт в платформата свързан с телефонния им номер, за който текущо заплащат 8.99 лв. с ДДС на месец
      ○  Клиентите трябва да влязат с акаунта си в my.tidal.com където могат да управляват своите настройки. От менюто TIDAL Family план могат да надградят своя план
      ○  При отваряне на посоченото меню, ще имат опция за надграждане на индивидуалния им план от 8.99 лв. до Семеен план срещу 13.99 лв. с ДДС на месец и ще осигурят достъп на още до 5 члена на семейството. След надграждането ще получат възможност за управление на останалите до 5 допълнителни акаунта.
  • 3
    • ⬤  Спиране на абонамент към Семеен план – клиентите с активен семеен план (без значение дали са с платен или надграден от свободен достъп с тарифен план към платен Семеен план) трябва да влязат с акаунта си в my.tidal.com където могат да управляват своите настройки. От менюто TIDAL Family план могат да изберат опция Спиране на Семеен план, за да прекратят абонамента си и да се върнат към индивидуален план за TIDAL. Спирането на семейния план действа към момента на задаване на опцията.
    •   ○  След спиране на Семейния план, клиентите по всяко време могат отново да надградят към семеен план:
  • Таксуване на TIDAL Family план

     

    ⬤  Клиенти, към чиито тарифни планове има включен достъп до TIDAL (Smart L, L+, XL, XL+, U и i-Traffic XL+ и XXL+) и нямат съществуващ индивидуален Premium акаунт в платформата свързан с телефонния им номер, ще имат възможност при регистрацията си да изберат Premium акаунт или да променят автоматично въведената опция, като надградят към Семеен план. Цената за надграждане към TIDAL Family план за клиентите на посочените планове ще бъде 5.00 лв. с ДДС на месец.

    ⬤  Клиенти, към чиито тарифни планове има включен достъп до TIDAL (Smart L, L+, XL, XL+, U и i-Traffic XL+ и XXL+) и имат съществуващ индивидуален Premium акаунт в платформата свързан с телефонния им номер, ще имат възможност да влязат в профила си в my.tidal.com/ и да променят автоматично въведената опция за Premium план и надградят към Семеен. Цената за надграждане към TIDAL Family план за клиентите на посочените планове ще бъде 5.00 лв. с ДДС на месец.

    ⬤  За клиенти, към чиито тарифни планове няма включен достъп до TIDAL и нямат съществуващ акаунт в платформата свързан с телефонния им номер, цената за Семеен план ще бъде 13.99 лв. с ДДС. Те ще получат едномесечен безплатен, тъй като създават изцяло нов акаунт.

    ⬤  Клиенти, към чиито тарифни планове няма включен достъп до TIDAL и имат съществуващ индивидуален Premium акаунт в платформата свързан с телефонния им номер, за който текущо заплащат 8.99 лв. с ДДС на месец, ще могат да наградят до Семеен план срещу доплащане от 5 лв. и така цената ще стане 13.99 лв. с ДДС.