Уважаеми клиенти,
Ние от Vivacom сме ангажирани да предоставяме услуги и свързаност от
най-високо качество, като продължаваме да следваме амбициозна
инвестиционна програма насочена към развитието на нашите продукти.
В тази връзка Ви информираме, че от 01.08.2024 г. месечният абонамент по
действащи договори за интернет и/или телевизионна услуга, сключени с
„Нет 1“ ЕООД, “Цифрова кабелна телевизия“ ООД (N3) или Телнет ООД,
правоприемник на които е „Виваком България“ ЕАД (Vivacom), ще бъде
увеличен с 1.00 лв./мес. с ДДС за всяка услуга. Промяната ще бъде
отразена в месечната фактура издадена през август 2024 г.
Непрекъснатото подобряване и иновация са наша стратегическа цел да
осигурим услуги с високо качество за дома и бизнеса на нашите клиенти.
Допълнителна информация
-
Месечните абонаменти на кои услуги ще бъдат променени?
- Промени в месечните абонаменти ще бъдат приложени за интернет и
телевизионни услуги по договори, сключени с „Нет 1“ ЕООД, “Цифрова
кабелна телевизия“ ООД (N3) или Телнет ООД, правоприемник на които е
„Виваком България“ ЕАД (Vivacom).
- Промяната на цената засяга само месечния абонамент за основните
услуги и няма да има промяна в месечните абонаменти на допълнителните
телевизионни пакети и приемници.
-
Ще има ли промяна в месечния абонамент на останалите услуги по
договор, сключен с Vivacom?
- Не, месечният абонамент на останалите услуги, за които сте сключили
договор с Vivacom, се запазва съгласно условията на сключените
споразумения.
-
От кога ще влезе в сила промяната на месечния абонамент?
- Промяната ще се въведе на 01.08.2024 г. и ще бъде отразена в
месечната фактура издадена през август 2024 г.
-
Как могат да бъдат променени условията на текущите услуги?
- Можете да получите оферта за най-новите услуги, предлагани от
Vivacom, през всички търговски канали на Vivacom. Възползвайте се от
ексклузивни оферти за иновативната ТВ платформа EON, осигуряваща
невероятно клиентско изживяване в комбинация с високоскоростен
интернет.
- Имате право да прекратите договора за услугите с променен месечен
абонамент без допълнителни разходи до 1 месец от датата на получаване
на уведомлението за промяната.
- Можете да получите допълнителна информация за промените през всички
търговски канали на Vivacom.