website accessibility
My Vivacom App - страница My Vivacom App - страница My Vivacom App - страница My Vivacom App - страница

My Vivacom

Мобилно приложение –
създадено изцяло с мисъл за теб!

Бонус 20 000 MB

Изтегли мобилното приложение My Vivacom сега, влез и вземи бонус пакет от 20 000 MB мобилен интернет.

Управлявай услугите си още по-бързо и удобно с подбраната и модерната навигация в мобилното приложение.

Рамка на мобилно устройство
Управлявай и следи всички твои услуги с лекота

Управлявай и следи всички твои услуги с лекота

Управлявай и следи всички твои услуги с лекота
Активирай услуги или пакет с един клик

Активирай услуги или пакет с един клик

Активирай услуги или пакет с един клик
Настрой своя EON за секунди –бързо, лесно и без излишни усилия

Настрой своя EON –бързо, лесно и без излишни усилия

Настрой своя EON за секунди –бързо, лесно и без излишни усилия
Управлявай финансите си и плащай сметки сигурно

Управлявай финансите си и плащай сметки сигурно

Управлявай финансите си и плащай сметки сигурно
Провери за оферта – специално за теб

Провери за оферта – специално за теб

Провери за оферта – специално за теб
Помощта е само на едно докосване разстояние

Помощта е само на едно докосване разстояние

Помощта е само на едно докосване разстояние
Презареди бързо и удобно своята предплатена карта

Презареди бързо и удобно своята предплатена карта

Презареди бързо и удобно своята предплатена карта

Как да ползвам приложението Мy Vivacom

  1. Изтегли и инсталирай приложението My Vivacom безплатно за Android или iOS телефон от Google Play, App Store или Huawei AppGallery.

  2. Регистрирай се лесно директно в приложението или от уеб версията на My Vivacom .

  3. Влез в My Vivacom с твоя е-mail и парола за достъп или с мобилен номер. Удобно управление на всички услуги – от преглед на фактури до активиране на пакети, оферти и услуги.

  4. Влез в My Vivacom и сега и се наслади на твоето персонално дигитално изживяване – всичко, от което имаш нужда на едно място.

Плащай сметките си онлайн и грабни подарък

Плати удобно през приложението и получи подарък – минути или MB, които можеш да използваш за себе си или да подариш на близък и приятел.

Често задавани въпроси

  1. Регистрация

    За да се регистрираш в My Vivacom, е необходимо да си клиент с наши активни услуги.


    След като свалиш мобилното приложение:


    • Избираш регистрация
    • Въвеждаш ЕГН, Булсатат
    • Валиден email адрес
    • Съгласяваш се Общите условия, Политиката за поверителност на портала и Политиката за поверителност на Виваком България ЕАД.

    За да приключиш процеса по регистрация е необходимо да потвърдиш изпратения линк на посочения email адрес. (Ако не го получиш до няколко минути, провери папка SPAM.)


    Регистрация с активна мобилна услуга

    С цел верифициране на профила, ако имаш активна мобилна услуга, ще получиш SMS с код. Допълнителна информация: Ако въведеш грешен код, регистрацията няма да бъде успешна. Можеш да заявиш нов код.


    Регистрация с активни ТВ и интернет услуги (без мобилна услуга)

    Въвежда клиентски номер за услугите. Ще изискаме от теб и добавяне на актуален мобилен номер за контакт (номерът може да бъде извън мрежата на Vivacom), с опция да прескочиш стъпката. С цел верифициране на профила, ако въведеш мобилен номер, ще получиш SMS с код. Допълнителна информация: Ако въведеш грешен код, регистрацията няма да бъде успешна. Можеш да заявиш нов код.


    Накрая остава само да посочиш парола – важно е да съдържа цифри, малки и големи букви с добавен специален символ (например: %).

  2. Забравих паролата си

    Забравих паролата си – какво да направя?


    Ако си забравил паролата си, можеш да я възстановиш чрез опцията за Забравена парола:


    • Ще се зареди нова страница с опция Изпратете ми линк;
      Зарежда страница с информация, че изпратен email за възстановяване на паролата;
      Допълнителна информация: Можеш да заявиш повторни изпращане на линк, ако не го получи. Провери папка СПАМ;
    • В email ще намериш линк за промяна на паролата за достъпа до портала и мобилното приложение;
    • Накрая въвеждаш новата парола два пъти и след успешна промяна може да продължиш към „Вход“.

  3. Как да прегледам активните си услуги и включени в пакета елементи?

    Всички твои услуги са налични в My Vivacom при вход с email адрес. Ако избереш вход с мобилен номер, то информацията ще бъде само за този номер.


    • Услуги и детайлна информация за тях можеш да видиш още в началната страница.
    • Избери Проверка и управление на услугата, където освен текущо потребление на услугата, можеш и да заявиш допълнителни пакети;
    • В Параметри на услугата можеш да видиш и други детайли за абонамента.

  4. Как мога да активирам или премахна нов пакет?

    В My Vivacom ще откриеш допълнителни пакети за минути, МВ, роуминг и мобилното приложение EON.


    • Избери услугата, за която искаш да добавиш или премахнеш пакет от началната страница;
    • Избери Проверка и управление на услугата, където в секция Допълнителни пакети можеш да управляваш пакетите си според типа на пакета;
    • В случай, че вече имаш активен пакет, то той ще бъде отбелязан.

  5. Как мога да активирам роуминг?

    Управлявай роуминг услугата си само с един клик по всяко време.


    • Избери услугата, за която искаш да активираш услугата роуминг;
    • Избери Проверка и управление на услугата;
    • В секция Настройки - Настройки на услугата – Управление на роуминг, можеш да активираш или да спреш своя роуминг.

  1. Къде мога да видя фактурата си?

    My Vivacom ти дава възможност да проверяваш фактурите си за последни 12 месеца.


    За твое удобство, секция Фактури показва информация освен за твоите фактури, така и за плащания, настройки на фактурите и други, разпределени за всеки клиентски номер под твоя профил.


    • Избери секция Фактури;
    • Опция Виж всички фактури;
    • Разполагаш с подбрана информация за всички включени елементи в издадените фактури по месеци;
    • Активирай е-фактура и ще разполагаш и с всички твои издадени месечни фактури в pdf формат по всяко време в My Vivacom.

Виж повече Виж по-малко