Как да получиш детайлизирана справка?
Детайлизираната справка включва подробна информация за потреблението и
използвани услуги за всеки номер за отчетния период – кога, колко време
и към кого са били обажданията, потребление за мобилен интернет и/или
SMS съобщения, както и цената на всяка услуга.
Как можеш да я заявиш:
- ● За бъдещи периоди:
- - През My Vivacom
- - Онлайн със заявление с квалифициран електронен подпис
- - В магазин на Vivacom
- ● За минал период (до 6 месеца назад):
- - Онлайн със заявление с електронен подпис
- - В магазин на Vivacom
Заявката се подава лично от титуляра или чрез пълномощник с нотариално
заверено пълномощно.
Цени (с ДДС):
- Онлайн детайлизирана справка – Безплатно
-
Получаване на детайлизирана справка по пощата на хартиен носител –
- - Частни клиенти: 0.31 € | 0.60 лв.
- - Бизнес клиенти: Безплатно
-
Отказ от получаване на хартиена детайлизирана справка – Безплатно
-
Детайлизирана справка за минал период (до 6 месеца) – 3.07 € | 6.00 лв. за
номер
- Препис на стари фактури (до 1 година) – 1.23 € | 2.40 лв. за номер
Как да получиш копие от фактура?
Най-бързият и удобен вариант да получиш копие от фактура е през My
Vivacom:
-
Ако си активирал е-Фактура, можеш да сваляш копия на фактурите си
директно от портала. Ако все още нямаш е-Фактура, заяви я безплатно
през профила си и ще е налична до 24 часа.
- Достъпни са фактури за последните 12 месеца.
Можеш да поискаш копие от фактура за минал период до 6 месеца през
официалните канали за обслужване на клиенти на Vivacom.
Какво съдържа моята последна фактура?
Последната ти фактура ще бъде издадена на отчетната дата, независимо от
датата на подаване на предизвестие за закриване на услугата. За времето,
в което услугата вече не е била активна, ще бъде отразено приспадане на
предплатената месечна такса.
Пример:
- Отчетна дата: 22-ри всеки месец.
-
Предизвестие за прекратяване: 30.03 (със закриване на услугата на
30.04).
-
Фактура от 22.04: Ще бъде начислена пълната месечна такса за периода
22.04 - 21.05.
-
Фактура от 22.05: Ще бъде възстановена част от предплатената месечна
такса, когато услугата не е била активна - а именно за периода 30.04 -
21.05,.