website accessibility
Фактури и управление на плащанията на мобилна абонаментна услуга Фактури и управление на плащанията на мобилна абонаментна услуга Фактури и управление на плащанията на мобилна абонаментна услуга Фактури и управление на плащанията на мобилна абонаментна услуга

Как да разчетеш първата си фактура?

Първата ти месечна фактура се издава на определения отчетен период след активация на абонамента.


Тя има 3 основни части:

  • Заглавна страница – с обобщена информация: видове услуги, сума за плащане, дата на фактурата и краен срок за плащане;
  • Извлечение – показва всички месечни и еднократни такси, както и общото потребление;
  • Извлечение по услуги – с детайли за всяка услуга или мобилен номер в абонамента ти.

Какво включва първата фактура


  • Частична такса – за периода от датата на активация до началото на отчетния период;
  • Пълна месечна такса – за предстоящия месец;
  • Такси за услуги, които си ползвал от деня на активацията до началото на отчетния период.

Всички включени услуги са пропорционално разпределени според активирания период.


На коя дата ще се издава моята фактура?

Датата на издаване на фактурата зависи от активацията на услугата:


  • 3–11-то число → фактура на 15-то число
  • 12–20-то число → фактура на 22-ро число
  • 21–24-то число → фактура на 1-во число
  • 25–2-ро число → фактура на 8-о число

Ако вече си клиент на Vivacom и заявиш нова услуга, тя ще бъде със същата отчетна дата, като тази на първата ти услуга. При сключване на новия договор може да заявиш създаването на различни клиентски номера. Ако промениш решението си на по-късен етап също можеш да заявиш разделяне на клиентските си номера, но тогава ще бъде начислена допълнителна такса.