website accessibility
Оборудване и инсталационен процес Оборудване и инсталационен процес Оборудване и инсталационен процес Оборудване и инсталационен процес

Оборудване и инсталационен процес

При желание за активация на услугата е важно запознаването с основните технически изисквания и възможности за конкретният адрес, на който ще се ползва. В тази секция са описани отговорите на ключови въпроси относно оборудване и инсталация на услугата.


Инсталационен процес

Ние ще се погрижим за всичко! Искаш да станеш наш клиент или вече си такъв и искаш да добавиш нова услуга? Това е лесно! Посети наш магазин, нашия уебсайт или се обадете на (087) 123! Веднага ще получиш информация относно техническата възможност и начина на инсталиране на услугата. Ние ще се погрижим инсталацията да бъде осъществена по най-подходящия за теб начин.


Какво се случва преди и по време на посещението от наш екип?

  • Избираш удобно време за посещение – нашите екипи са на твое разположение във всяко населено място в България.
  • Ние ще ти напомним 24 ч. преди посещението за предстоящата инсталация, както и 2 часа преди самото посещение, чрез текстово съобщение, email или обаждане.
  • Екип от професионалисти ще инсталира всичко необходимо, ще провери свързаността и ще демонстрира работеща услуга – ще ти бъде показано как работят новите услуги и ще получиш отговор на всички въпроси, свързани с тях.
  • Вече всичко работи – може да сърфираш в интернет (и да гледаш телевизия на воля) !

Инсталацията включва следните дейности:

  • Проверка на мястото и съгласуване на възможността да се инсталират желаните услуги.
  • Инсталиране, свързване и конфигуриране на оборудването.
  • Демонстрация на новите услуги и отговор на всички технически въпроси.

Нашите професионални инсталатори създават фиксирана мрежа в твоя дом - поотделно или в комбинация. Те свързват устройствата, извършват всички необходими настройки за оптимална работа и проверяват дали всичко работи правилно.


Трябва ли да правя нещо допълнително преди / по време на инсталацията?

В някои случаи за активиране на услугите е необходимо да осигуриш достъп до общите части на жилищната сграда, където се намира комуникационното оборудване на оператора. Увери се предварително, че разполагаш с ключ за тези помещения.