website accessibility
Регистрация Регистрация Регистрация Регистрация

Как да се регистрирам в Моят Vivacom?


За да се регистрирате в Моят Vivacom, е необходимо да сте страна по договор за наши услуги.

Ако сте страна по договор за мобилни услуги, е необходимо да въведете следната информация:


  • Ваш валиден e-mail адрес;
  • ЕГН/Булстат/Номер на паспорт/Личен номер на чужденец (ЛНЧ);
  • Мобилен номер в мрежата на Vivacom;

На своя Vivacom номер ще получите SMS с код за потвърждение на регистрацията Ви. На посочения от вас e-mail адрес ще Ви изпратим линк за потвърждение на регистрацията. Не пропускайте да го потвърдите.

Ако сте страна по договор за фиксирани услуги, е необходимо да въведете следната информация:


  • Ваш валиден e-mail адрес;
  • ЕГН/Булстат/Номер на паспорт/Личен номер на чужденец (ЛНЧ);
  • Вашия клиентски номер. Клиентският номер може да бъде намерен във Вашата фактура за услуги от Vivacom;
  • Мобилен или фиксиран номер за връзка.

На посочения от вас e-mail адрес ще Ви изпратим линк за потвърждение на регистрацията. Не пропускайте да го потвърдите.


Срещам проблеми с регистрацията си?


Има няколко възможни причини за неуспешна регистрация:


  • Не сте последвали линка в потвърждаващия e-mail, който сме Ви изпратили. Ако не сте получили съобщение, проверете в Spam папката на пощенската Ви кутия;
  • Въвеждате грешни или непълни данни. Проверете внимателно формата с данните си за регистрация;
  • Въвеждате грешен SMS код. Проверете внимателно SMS кода, който сте получили. В случай че не сте получили SMS, проверете дали сте въвели коректен мобилен номер. Имате възможност да заявите изпращане на нов код;
  • Не отговаряте на условията за регистрация, тъй като не сте титуляр по договор за наши услуги;

Ако все още изпитвате затруднения, ние сме на Ваше разположение на телефон 123.