Изследваме нагласите и очакванията на клиентите и предоставяме това, от което се нуждаят. Запазваме лидерската си позиция в конкурентна среда.
Още от първия ден на обявеното извънредно положение, компанията предприе редица мерки, за да обезпечи сигурността на своите служители, клиенти и партньори, без да нарушава високите си стандарти за предоставяне на телеком услуги и обслужване на потребителите.
За всички предприети действия получи отличие на официалната церемония по връчване на „Годишни национални награди по безопасност и здраве при работа – 2020“.
Национално представително проучване [1] показа, че Vivacom отбелязва най-висок Net promoter score спрямо своите основни конкуренти за всички изследвани фиксирани услуги – телевизия, домашен интернет, както и услугите в пакет. По отношение на мобилните услуги Vivacom е с водеща позиция по Net promoter score показателя спрямо другият основен телеком на пазара, предлагащ всички фиксирани и мобилни услуги.
- Мобилни услуги: 56 пункта
- Домашен интернет: 71 пункта
- Телевизия: 74 пункта
- Пакетни услуги: 72 пункта
По отношение на разпознаваемостта на бранда Vivacom показва отлични резултати – това е най-спонтанно посочваният бранд при запитване за доставчик на мобилни, интернет и ТВ услуги.