website accessibility

Добре дошли във Vivacom

Операторът, който предоставя пълен набор от телекомуникационни услуги за нуждите на всяко домакинство и бизнес! Радваме се да Ви посрещнем, като наши клиенти и Ви приветстваме в нашето голямо семейство!


Нашите клиенти са във фокуса на всичко, което правим, като стремежът ни към непрекъснатото подобряване и иновация ни позиционира като сигурен и надежден доставчик на висококачествени услуги. Ние сме ангажирани да ви осигурим първокласно потребителско изживяване и отлично съотношение между качество и цена. Нашият стремеж е да предоствяме най-доброто клиентско изживяване и непрекъснато да подобряваме нашите услуги и обслужване. Вашето мнение и удовлетвореност са от изключително значение за нас и за това регулярно ще се допитваме до Вас, нашите клиенти. Вашата обратна връзка стимулира нашата иновативност, предоставя ценни насоки в нашето развитие и е от съществено значение, за да посрещнем постоянно развиващите се нужди и очаквания към нас.

Предоставяме Ви повече информация за нашите услуги, от които вече* може да се възползвате:

EON лого

EON e уникална комбинация от над 210+ канала с високо качество на картината и звука, с възможност за гласово търсене, персонализирано съдържание, спортен режим, както и много други; Отличения с награди EON Smart Box превръща всеки телевизор в смарт. EON съчетава водеща технология и най-доброто съдържание, за да предложи вълнуващо телевизионно преживяване по всяко време и на всяко устройство.

SAT TV

Сателитната телевизия VIVACOM TV се предоставя чрез сателитна технология, която предоставя телевизионно съдържание чрез спътник, директно до вашия дом; Сателитната телевизия на Vivacom предлага разнообразие от над 140 TV канала. Ще превърнем гледането на телевизия в повече от удоволствие и забавление. В портфолиото от канали, от които 13 с HD качество, ще откриете богато разнообразие от жанрове: спортни, филми, детски канали, музика, научно-популярни и още много други.

10 гигабита скорост

Оптичен интернет със скорост до 2Gbps, която дава още повече възможности за дистанционното обучение, провеждането на видеоконференции, забавленията и общуването; Безплатен GIGAбитов Wi-Fi рутер; Бърза, мощна и ефективна защита от вируси към всеки план.

5G Home Internet

Възможност да предоставяне на 5G Неограничен и надежден интернет без ограничение на трафика и без допълнително окабеляване. Безплатен Wi-Fi 6 рутер. Бърза и лесна инсталация.

Unlimited logo

Истински неограничени мобилни планове Unlimited предоставят възможности за комуникация в най-голямата 5G мрежа в България. 5G изживяване с максимални скорости, безкрайни минути, мегабайти и SMS-и, за неограничено общуване с всички в България по-възможно най-добрия начин. Абсолютно прозрачни, истински неограничени. Разговори, изпращане на съобщения или сърфиране в мрежата до безкрай. Пълна свобода, идваща със специални оферти, сега и в комбинация с VIVACOM SMARTPHONE 5G.

Обслужване на Вашите услуги:

Обслужването на вашите услуги преминава към Vivacom.

Обслужването на вашите услуги преминава към Vivacom.

Обслужване на клиенти лого

За информация, поддръжка или подаване на сигнал за повреда можете да се свържете със специалистите от Обслужване на клиенти чрез някой от текущите номера - 062603071, 061820045, 0888149259 или 0886551170.

Магазини лого

Очакваме ви в магазините на Vivacom и придобитите офиси на Телнет*, където ще получите професионално съдействие и ще откриете всички най-нови оферти за нашите продукти и услуги.

My Vivacom приложение

Управлявайте и плащайте услугите си лесно и удобно през клиентския портал My Vivacom.

Vivacom Arena

Като наши клиенти, Vivacom Ви подарява ексклузивния канал VIVACOM Arena, който е включен безплатно към съществуващия Ви телевизионен пакет, в случай че ползвате такъв.

  • VIVACOM Arena е уникален филмов канал, който се излъчва в HD качество без рекламни паузи;
  • Каналът ще стартира излъчване на позиция 7 във вашата телевизионна програмна схема в зависимост от телевизионната услуга, която ползвате в момента;
  • От 11 октомври 2023 г. допълнително към вашата телевизионна услуга ще бъдат добавени нови канали с вълнуващо филмово, спортно, музикално и детско съдържание – FilmBox, Sportal HD, Grand и Grand 2, както и Supertoons и Docubox HD;

В случай, че използвате телевизионна услуга без приемник set-top box е необходимо да извършите пресканиране на каналите.

EON App

Допълнително като комплимент от нас получавате и безплатен достъп до мобилното приложение EON TV валиден до 31 янауари 2024 г., за да се потопите в новата ера в телевизията.

  • Свалете безплатно EON TV и да ще може да гледате на живо всички Ваши любими телевизионни канали, по всяко време и навсякъде, на Вашето мобилно устройство или онлайн www.eon.tv/login
  • Мобилното приложение EON TV Ви осигурява:
    • Достъп до съдържанието на до 5 устройства
    • Повече от 115 телевизионни канала – над 70, от които в HD резолюция
    • Видеотека с разнообразно съдържание – над 1000 заглавия
    • 7 ДНИ АРХИВ на всички канали
    • Ексклузивно телевизионно съдържание като Pickbox TV и VIVACOM Arena
    • Можете да активирате Вашето мобилно приложение EON TV през портала MyVivacom, следвайки стъпките от този линк: www.vivacom.bg/ea
Филвово съдържание

В случай, че разполагате със смарт телевизор, ще Ви предоставим безплатно ползване на приложението EON Smart TV до 31 януари 2024 г., достъпно в предпочитания от Вас магазин за ТВ приложения: Списък със съвместими устройства можете да откриете тук

Често задавани въпроси

  1. Какви промени ще са валидни за мен след придобиването от Vivacom

    След придобиването на Телнет от Vivacom доставчик на Вашите услуги ще бъде Vivacom. Vivacom ще продължава да ви предоставя използваните от Вас услуги с параметрите, цените и условията, които текущо използвате, като това не изисква никакви допълнителни действия от Ваша страна.

  2. Какво представлява приложениетo My Vivacom и как мога да се регистрирам?

    My Vivacom е интерактивен портал и мобилно приложение, достъпно безплатно за Android и iOS потребители в Google Play, App Store и Huawei AppGallery за всички клиенти на Vivacom. Можете да изпозлвате My Vivacom, за да управлявате всички Ваши услуги, като имате възможност да:

    • • Извършите проверка и плащане на месечната Ви фактура;
    • • Извършите проверка за клиентския номер;
    • • Извършите проверка за регистрирана групова/индивидуална повреда, или да подаде заявка за посещение при проблем.

    My Vivacom

    С приложението My Vivacom лесно управлявате своите услуги, следите потреблението и сметките си.

  3. Какъв продукт е EON TV от Vivacom?

    EON TV е иновативна TV платформа, която предоставя достъп до телевизионни канали и богата на жанрове Видеотека, с функция до 7 дни назад, телевизия за деца, възможност за създаване на профили по интересите на всеки член от семейството по всяко време, навсякъде и на всяко устройство. Повече информация можете да видите на www.vivacom.bg/bg/eon

  4. Какви канали ще гледам на EON Мобилно приложение?

    Като комплимент от нас получавате безплатно EON мобилно приложение до 31 януари 2024 г. С него ще гледате 115 канала, от които 70 HD. Вижте подробна информация на www.vivacom.bg/ea, ЕОN мобилно приложение към TV услуга

  5. Как и на какви устройства мога да използвам EON Smart TV App?

    Като комплимент от нас получавате безплатен EON Smart TV app до 31 януари 2024 г. Разгледайте препоръчани модели телевизори, които ви осигуряват най-доброто изживяване с EON TV: тук.

  1. На кой номер ще се свързвам с Обслужване на клиенти и кой ще ме обслужи?

    Можете да се свържете с центъра за Обслужване на клиенти чрез текущите номера за обслужване на Телнет - 062603071, 061820045, 0888149259, 0886551170.

  2. Къде мога да проверя клиентския си номер, чрез който да извършвам плащане?

    Информация за клиентския Ви номер към Vivacom, чрез който можете да извършвате плащания ще откриете:
    •В клиентския портал My Vivacom, след успешна регистрация;
    •На първата страница на издадената месечна фактура от Vivacom налична в My Vivacom;
    •Чрез нашето автоматично меню (опция 6) на някой от текущите номера за обслужване:
    - 062603071;
    - 061820045;
    - 0888149259;
    - 0886551170.
    •В SMS известие, изпратенo от Vivacom;
    •В удобен за вас магазин на Vivacom.

  3. Кога се издава месечната фактура?

    Датата за издаване на Вашата фактура е на 1-во число на съответния месец, за който ползвате услугата. Издадената месечна фактура можете да проверите в клиентския портал My Vivacom.

  4. Какъв е срокът за заплащане на месечните фактури?

    Срокът на заплащане на месечните сметки е до 18-то число на съответния месец, за който ползвате услугата.

  5. По какъв начин мога да заплатя своята фактура?

    Вашите фактури можете да заплатите по един от следните начини:
    •Клиентският портал My Vivacom;
    •На каса в магазините на Vivacom или придобитите офиси на Телнет;
    •В партньорската ни мрежа:
    - Офис 1
    - Български пощи
    - EasyPay
    - FastPay
    - Банка ДСК (ДСК Директ)
    - ОББ.
    •Pay by Vivacom - дигиталният портфейл, който може да свалите от Google Play, App Store и Huawei App Store;
    •По банков път чрез директен дебит, с преводно нареждане по Вашия персонален IBAN или през банкомат с услугата bPay;
    •През Интернeт на www.epay.bg и www.icard.com.

  6. Къде ще мога да виждам колко е дължимата сума за плащане?

    Всички клиенти на Vivacom имат възможност да извършат проверка на дължима сума за плащане в своято месечна фактура, или чрез портала My Vivacom. Ако използвате услугите си като частно лице и имате мобилна гласова услуга на Vivacom, ще Ви изпращаме и SMS за дължимата сума и срока на плащане.

  7. Каква информация ще съдържа първата месечна фактура издадена от Vivacom?

    Първата Ви месечна фактура от Vivacom ще бъде издадена на 01 октомври 2023 г. и ще имате 18 дни срок за плащане. Задълженията в нея, ще бъдат за ползваните от Вас услуги през месец октомври; Втората и всяка следваща месечна фактура от Vivacom ще бъде издавана на 1-во число всеки месец. Задълженията в тях, ще бъдат за използваните от Вас услуги в месеца на издаване на сметката Ви.

  8. Какво е E-фактура от Vivacom?

    Е-фактура е вашата електронна фактура, която можете да достъпите през профила си в клиентския портал My Vivacom. На нея ще откриете информация за дължимата сума на плащане, срокът на заплащане на услугите, начините на плащане.

  9. Какво се случва с предплатена от мен сума?

    Продължавате да ползвате настоящите услуги за периода, за който сте предплатили.

  10. Как мога да заявя нова услуга?

    Нова услуга можете да заявите във всеки магазин на Vivacom, както и с обаждане към Обслужване на клиенти чрез текущите номера за обслужване на Телнет - 062603071, 061820045, 0888149259, 0886551170.

  11. Как мога да променя своята услуга?

    Промяна на ползваните от вас услуги можете да заявите във всеки магазин на Vivacom или с обаждане към Обслужване на клиенти на текущите номера за обслужване на Телнет - 062603071, 061820045, 0888149259, 0886551170.

  12. Къде мога да заявя активиране/ деактивиране на допълнителен пакет към своя план?

    Активиране или деактивиране на допълнителен пакет към своя план, в случай че е приложим, можете да заявите с обаждане към Обслужване на клиенти чрез текущите номера за обслужване на Телнет - 062603071, 061820045, 0888149259, 0886551170.

  13. Договорът ми изтича/изтече какво трябва да направя?

    Ако срокът на вашия договор изтича или е изтекъл, можете да посетите магазин на Vivacom, където ще имате възможност да го преподпишете на актуални към момента условия.

  14. Какво следва при неплащане на ползваните услуги?

    При неплащане Вашите услуги ще бъдат временно спрени. След извършено плащане достъпът Ви ще бъде възстановен.

  15. В какъв срок ще се възстанови услугата след отразено плащане?

    Срокът за възстановяване на услугите е до 24 часа след извършеното плащане. Ако плащането е извършено с банков превод, срокът за възстановяване на услугите е до 48 часа.

  16. Как мога да прекратя своя договор?

    Ако решите да сключите нов договор или преподпишете договор за съществуваща услуга към Vivacom, няма да дължите такси и неустойки за прекратяване на досегашния Ви договор. В случай че желаете да прекратите Вашите услуги и не преминете към преподписване на договор с Vivacom, условията за прекратяване ще се прилагат съгласно условията на настоящия Ви договор.

  17. Ще се променят ли договорените ни взаимоотношения? По какъв начин? Ще е необходимо ли да преподписвам нов договор?

    Вие продължавате да използвате настоящите цени и условия за Вашите услуги за срока на текущия ви договор. Ако желаете да подновите Вашия договор, можете да го направите в магазин на Vivacom, в придобитите офиси на Телнет или чрез обаждане към чрез текущите номера за обслужване на Телнет - 062603071, 061820045, 0888149259, 0886551170.

  18. Мога ли да преподпиша на по-висока скорост?

    Да, можете да преподпишете на по-висока скорост в зависимост от предоствяната технология и техническата възможност на адреса, на който използвате текущите си услуги.

  19. Мога ли да преподпиша на по-висок ТВ пакет?

    Да, можете да изберете всеки ТВ пакет предлаган от Vivacom в зависимост от предоставяната технология и техническа възможност на адреса, на който използвате текущите си ТВ услуги.

  20. При какви условия мога да закупя промоционално устройство?

    Промоционални устройства можете да закупите при сключване на нов договор или преподписване на договор за съществуваща услуга към Vivacom. Информация за цените на устройствата можете да получите като посетите удобен за вас магазин на Vivacom, в придобитите офиси на Телнет, чрез обаждане към 062603071, 061820045, 0888149259 или 0886551170 или на официалната ни страница www.vivacom.bg.

  21. Как мога да заявя повреда?

    Vivacom осигурява 24-часова техническа поддръжка за услугите, които предоставя. В случай че възникне проблем с услугата, е необходимо да се обадите на текущите номера за обслужване на клиенти Телнет - 062603071, 061820045, 0888149259 или 0886551170. Ние ще Ви окажем необходимото съдействие за отстраняване на проблема. В случай на необходимост е възможно да се уговори дата и час за посещение от наш екип на място.

  22. Заплаща ли се такса при посещение от техник?

    Vivacom осигурява безплатна техническа поддръжка на своите клиенти.

  23. Услугата ми е спряна? Какво следва да направя?

    Моля обадете се на 062603071, 061820045, 0888149259 или 0886551170, за да окажем необходимото съдействие.

  24. Мога ли да активирам нови услуги на Vivacom в придобитите офиси от Телнет?

    Да, можете да управлявате услугите си към Vivacom в придобитите офиси на Телнет.
    Важно е да знаете, че част от придобитите обекти на Телнет са затворени:
    • гр. Велико Търново, ж.к. Колю Фичето, ул. Полтава 3
    • гр. Велико Търново, ул. В.Левски 17А
    • гр. Горна Оряховица, ул. Хан Крум 3
    • гр. Севлиево, ул. Росица 2
    • гр. Павликени, ул. Васил Левски №10
    • гр. Бяла, ул. Генерал Драгомиров 1
    Актуален списък с нашите офиси и работно време можете да откриете на www.vivacom.bg/residential/magazini

Виж повече Виж по-малко