Добре дошли в семейството на най-големия телекомуникационен оператор
Важно е да знаете…
1) Как се определя отчетната Ви дата:
Вашата месечна сметка ще се издава на една и съща дата всеки месец. Датата се определя от датата на създаване на Клиентския Ви номер, под който ще се издава месечна сметка за услугата/те. При създаване на клиентски номер в периода:
- 3-и и 11-ти, сметката ще се издава на 15-то число;
- 12-ти и 20-ти, сметката ще се издава на всяко 22-ро число;
- 21-ви и 24-ти, сметката ще се издава на всяко 1-во;
- 25-ти и 2-ри, сметката ще се издава на всяко 8-мо число.
Ако сте настоящ клиент на Vivacom и сключите договор за нови абонаментни услуги под съществуващия Ви Клиентски номер, то датата на издаване на сметката за новата Ви услуга, ще съвпадне с датата на фактуриране на услугите по същия Клиентски номер.
2) В зависимост от датата на активация на услугата, Вие получавате пропорционален брой включени услуги спрямо дните, оставащи до датата на издаване на 1-вата сметка. След изчерпване на включените услуги, потребление Ви се таксува спрямо тарифния план. При промяна на тарифния план, неизразходваните услуги от стария план не се прехвърлят към новия.
3) Първата месечна сметка се издава на 1-вата дата на отчетния Ви период след активация и включва частичен месечен абонамент за периода от датата на активация до датата на отчетния период, пълен месечен абонамент за следващия месец и сумите за всички използвани услуги от датата на активация до датата на отчетния период. Срокът за плащане на сметката Ви е 18 дни от датата на издаване.
4) Цената на стартовия пакет се възстановява във втората месечна сметка, след заплащане в срок на първата сметка. Ако втората сметка е на по-ниска стойност от стартовия пакет, остатъка ще се приспада в следващи сметки, до пълно възстановяване. Допълнително внесен депозит се възстановява след заплащане в срок на 3 поредни месечни сметки.
5) На www.my.vivacom.bg бързо и лесноможете да проверявате месечните си сметки, да следите услугите си, текущо потребление, задължения, плащания, да активирате безплатна детайлизирана справка, да заявите електронно подписана е-Сметка, както и много други възможности.
6) Ако желае да получавате Вашата е-Сметка директно на Вашият e-mail, можете да заявите услугата на www.my.vivacom.bg.
7) Детайлизирана справка за следващ период или за последните 6 месеца, може да се заяви за бизнес и частни клиенти на мобилни и фиксирани услуги.
- Издаването на детайлизирана справка за клиенти ползващи е-Сметка или е-Сметка на e-mail е безплатно!
- Детайлизирана справка на хартиен носител за всички частни клиенти на мобилни услуги се заплаща на цена от 0,60 лв. за клиентския номер, под който се намират услугите. В случай че услугата е фиксирана или IPTV, таксата от 0.60 лв. се начислява за всяка една услуга.
- Детайлизирана справка за минал период от време (до 6 месеца назад) се тарифира по 6.00 лв за всеки номер.
8) За всички мобилни и IPTV услуги се определя Максимална Финансова Граница, в зависимост от избрания от Вас абонаментен план. Това е стойността, до която можете да извършвате потребление в рамките на отчетния период. Ако тази граница бъде надвишена, услугите Ви може да бъдат ограничени.
Ако желаете тази сума да бъде увеличена, трябва да се свържете с Обслужване на клиенти на 123. Възможно е да бъде изискано авансово плащане или депозит в магазин на Vivacom.
9) Ако заявите промяна на мобилен тарифен план през текущия Ви отчетен период, а не на последна дата на отчетния период:
- Започвате да използвате новият мобилен тарифен план в 00:00ч. на деня, следващ промяната на тарифа.
- Ако сте използвали повече от пропорционалните включени услуги по старата тарифа, след влизане в сила на новия план те ще Ви бъдат таксувани според стария тарифен план и няма да бъдат приспаднати от включените услуги по новия. Потреблението, осъществено в деня на заявяване на промяната на мобилния тарифен план, ще се таксува според стария тарифен план.
- По новия мобилен тарифен план получавате пропорционални включени услуги от датата, в която е влязъл в сила, до следващата отчетна дата.
- В случай че договорът Ви е срочен, можете да заявявате смяна на мобилен тарифен план само към план с по-висок месечен абонамент.
- Ако сте направили смяна на мобилен тарифен план към такъв с по-висок месечен абонамент, можете да заявите промяна към тарифен план с по-нисък месечен абонамент без да дължите неустойки само, ако планът е този, за който последно е подписан договор. В случай че тарифният план вече не се предлага за нова активация или промяна, смяната не може да бъде извършена.