Зареждане на игрална сметка с Vivacom на 8888.bg

 

С Vivacom можеш да заредиш 10 лв., 20 лв. или 30 лв. по активната ти потребителска игрална сметка в сайта www.8888.bg

 

 

Следвай стъпките

 

 

 

 

 

Какво трябва да знаеш, за да използваш услугата:

  1. Сумите за зареждане на игралната сметка в www.8888.bg са предварително зададени – 10 лв.; 20 лв.; 30 лв.; Не може да се зарежда сума, различна от посочените.
  2. Максималната сума за захранване чрез Vivacom за един мобилен телефонен номер, в рамките на 30 дни е 30 лв.
  3. Зареждането е валидно само за номера, който го е заредил и не може да се изпраща на друг играч в 8888.bg или да се заменя с парична равностойност.
  4. За тези плащания не се начислява ДДС.
  5. Плащането ще се визуализира във фактурата, която получаваш от Vivacom за услугите, ползвани чрез мобилния ти номер през месеца, в който си направил зареждане на игралната си сметка на 8888.bg. Покупката ще се визуализира в секция „Корекции, дарения и услуги от партньори“. Детайлите ще намериш в детайлната разпечатка „Разплащания през телефона“.

  6. Предлага се само за частни клиенти на абонаментни услуги с добра кредитна история. За зареждане на сума в игралната сметка е необходимо услугата Ви да е активна от поне 6 месеца и да не е била ограничавана за повече от 192 часа в последните 6 месеца. Ако направите смяна на Вашия мобилен номер, сроковете започват да текат отново.
  7. За да се използва услугата е необходимо да имаш регистрация на сайта 8888.bg. Регистрация на сайта не могат да направят непълнолетни лица.
  8. Зареждания на игрални сметки от предплатени и бизнес клиенти не е позволено.
  9. Клиенти със статус неплатени стари задължения към Vivacom не могат да правят зареждане.
  10. Ако не получиш СМС с 6-цифрен код до 3 минути след въвеждане на мобилен номер на сайта 8888.bg, може да опиташ следното: изпълни заявката за зареждане на игрална сметка на 8888.bg отново, като за нея ще получиш нов код на въведения мобилен номер. В случай, че отново не получиш смс, то вероятните причини са следните: 1) Достигнал си лимита за покупки от 30 лева на месец. 2) Не отговаряш на специфичните условия - абонат сте от по-малко от 6 месеца, абонатът на въведения мобилен номер не е физическо лице, имаш непогасени задължения, въведеният мобилен номер е с недостатъчен или ограничен кредитен лимит, ограничение за плащания. 3) Имаш проблем със смс настройките.

  11. Има лимит от 60 лв., включващ депозити за всички бетинг оператори общо .
  12. Vivacom съветва да не споделяш текста на получени SMS и кодове за потвърждение на депозит, както и други лични данни, свързани с игралната ти сметка.
Open cookie bot settings
към контакти