website accessibility

Добре дошли във Vivacom

Операторът, който предоставя пълен набор от телекомуникационни услуги за нуждите на всяко домакинство и бизнес! Радваме се да Ви посрещнем, като наши клиенти и Ви приветстваме в нашето голямо семейство!


Нашите клиенти са във фокуса на всичко, което правим, като стремежът ни към непрекъснатото подобряване и иновация ни позиционира като сигурен и надежден доставчик на висококачествени услуги. Ние сме ангажирани да Ви осигурим първокласно потребителско изживяване и отлично съотношение между качество и цена.

Специален комплимент за Вас:

С "Добре дошли" имаме удоволствието да Ви поднесем специален комплимент, който ще бъде включен безплатно към съществуващия Ви телевизионен пакет, в случай че ползвате такъв.

Vivacom Arena

Като наши клиенти, Vivacom Ви подарява ексклузивния канал VIVACOM Arena, който е включен безплатно към съществуващия Ви телевизионен пакет, в случай че ползвате такъв.

  • VIVACOM Arena е уникален филмов канал, който се излъчва в HD качество без рекламни паузи.
  • Каналът ще стартира излъчване на позиция 11 във вашата телевизионна програмна схема в зависимост от телевизионната услуга, която ползвате в момента.
EON App

Допълнително като комплимент от нас получавате и безплатен достъп до мобилното приложение EON TV валиден до март 2025 г., за да се потопите в новата ера в телевизията.

  • Свалете безплатно EON TV и да ще може да гледате на живо всички Ваши любими телевизионни канали, по всяко време и навсякъде, на Вашето мобилно устройство или онлайн www.eon.tv/login
  • Мобилното приложение EON TV Ви осигурява:
    • Достъп до съдържанието на до 5 устройства
    • Повече от 115 телевизионни канала – над 70, от които в HD резолюция
    • Видеотека с разнообразно съдържание – над 1000 заглавия
    • 7 ДНИ АРХИВ на всички канали
    • Ексклузивно телевизионно съдържание като Pickbox TV и VIVACOM Arena
    • Можете да активирате Вашето мобилно приложение EON TV през портала MyVivacom, следвайки стъпките от този линк: www.vivacom.bg/ea
Филвово съдържание

От 08 март 2024 г. допълнително към вашата телевизионна услуга ще бъдат добавени нови 6 канала с вълнуващо филмово, детско и развлекателно съдържание, в SD и HD формат:

  • Dizi HD
  • Pickbox HD
  • Filmbox SD
  • Soul & Pepper HD
  • Nicktoons SD
  • Super toons SD
EON видеотека EON видеотека

Предоставяме Ви повече информация за нашите услуги, от които вече може да се възползвате:

EON лого

EON e уникална комбинация от над 210+ канала и най-голямата видеотека в България с високо качество на картината и звука, с възможност за гласово търсене, персонализирано съдържание. Отличеният с награди EON Smart Box превръща всеки телевизор в смарт. EON дава възможност за превъртане на съдържание на над 200 канала, детски профил с безопасно съдържание за най-малките, спортен режим, както и много други.

SAT TV

Сателитната телевизия EON SAT се предоставя чрез сателитна технология, която предоставя телевизионно съдържание чрез спътник, директно до вашия дом; EON SAT предлага разнообразие от над 155 TV канала. Ще превърнем гледането на телевизия в повече от удоволствие и забавление с богато разнообразие от жанрове.

10 гигабита скорост

Оптичен интернет със скорост до 2Gbps, която дава още повече възможности за дистанционното обучение, провеждането на видеоконференции, забавленията и общуването; Безплатен GIGAбитов Wi-Fi рутер; Бърза, мощна и ефективна защита от вируси към всеки план.

5G Home Internet

Надежден интернет за дома без допълнително окабеляване и с неограничен включен трафик. Безплатен Wi-Fi 6 рутер. Бърза и лесна инсталация.

Unlimited logo

Истински неограничени мобилни планове Unlimited предоставят възможности за комуникация в най-голямата 5G мрежа в България. 5G изживяване с максимални скорости, безкрайни минути, мегабайти и SMS-и, за неограничено общуване с всички в България по-възможно най-добрия начин. Абсолютно прозрачни, истински неограничени. Разговори, изпращане на съобщения или сърфиране в мрежата до безкрай. Пълна свобода, идваща със специални оферти, сега и в комбинация с VIVACOM SMARTPHONE 5G.

Обслужване на Вашите услуги:

Обслужването на вашите услуги преминава към Vivacom.

За информация, поддръжка или подаване на сигнал за повреда можете да се свържете със специалистите от Обслужване на клиенти чрез някой от текущите номера - 080010555, 082500460, 0882818666, 0894199180 и 0875316444.

Очакваме ви в магазините на Vivacom и придобитите офиси на Нетуоркс, където ще получите професионално съдействие и ще откриете всички най-нови оферти за нашите продукти и услуги.

Управлявайте и плащайте услугите си лесно и удобно през клиентския портал My Vivacom.

Често задавани въпроси

  1. Какви промени ще са валидни за мен след придобиването от Vivacom

    След придобиването на Networx от Vivacom, доставчик на Вашите услуги ще бъде Vivacom. Vivacom ще продължава да ви предоставя използваните от Вас услуги с параметрите, цените и условията, които текущо използвате, като това не изисква никакви допълнителни действия от Ваша страна. Като Vivacom клиент получавате:

    • • Към всеки текущ телевизионен пакет добавяме безплатно - филмов канал Vivacom Arena и още нови канали с вълнуващо съдържание;
    • • Безплатен достъп до мобилното приложение EON TV;
    • • При налични неусвоени Netpoints, ще запазите възможността да ги използвате при още по-изгодни условия.

  2. Какво се случва с натрупаните NetPoints?

    Натрупаните до момента NetPoint ще можете да използвате като заявите:

    • - преподписване на текущите си услуги;
    • - преминаване към пакет EON или активация на изцяло нов пакет EON;
    • - нова мобилна услуга или пренос на номер в мрежата на Vivacom;


    Ние ще запазим пълния размер на натрупаните точки като с тях ще ви дадем възможност да заплатите промоционалната цена за услугите под Клиентския Ви номер, след изтичане на 12-тия месец от преподписването или активацията на избраната от Вас услуга, в случай че тя е активна и не е със забавено плащане.

  3. Какво представлява приложениетo My Vivacom и как мога да се регистрирам?

    My Vivacom е интерактивен портал и мобилно приложение, достъпно безплатно за Android и iOS потребители в Google Play, App Store и Huawei AppGallery за всички клиенти на Vivacom. Можете да изпозлвате My Vivacom, за да управлявате всички Ваши услуги, като имате възможност да:

    • • Извършите проверка и плащане на месечната Ви фактура;
    • • Извършите проверка за клиентския номер;
    • • Извършите проверка за регистрирана групова/индивидуална повреда, или да подаде заявка за посещение при проблем.

    My Vivacom

    С приложението My Vivacom лесно управлявате своите услуги, следите потреблението и сметките си.

  4. Какъв продукт е EON TV от Vivacom?

    EON TV е иновативна TV платформа, която предоставя достъп до телевизионни канали и богата на жанрове Видеотека, с функция до 7 дни назад, телевизия за деца, възможност за създаване на профили по интересите на всеки член от семейството по всяко време, навсякъде и на всяко устройство. Повече информация можете да видите на www.vivacom.bg/bg/eon

  5. Какви канали ще гледам на EON Мобилно приложение?

    Като комплимент от нас получавате безплатно EON мобилно приложение до март 2025 г. С него ще гледате 115 канала, от които 40 HD, EON видеотека с над 1000 заглавия – Nickelodeon, Discovery, History/C&I. Вижте подробна информация на www.vivacom.bg/ea, ЕОN мобилно приложение към TV услуга.

  1. На кой номер ще се свързвам с Обслужване на клиенти и кой ще ме обслужи?

    Можете да се свържете с центъра за Обслужване на клиенти чрез текущите номера за обслужване на Networx - 080010555, 082500460, 0882818666, 0894199180 и 0875316444.

  2. Къде мога да проверя клиентския си номер, чрез който да извършвам плащане?

    Информация за клиентския Ви номер към Vivacom, чрез който можете да извършвате плащания ще откриете след 08 март 2024 г.:
    •В клиентския портал My Vivacom, след успешна регистрация;
    •На първата страница на издадената месечна фактура от Vivacom налична в My Vivacom;
    •Чрез нашето автоматично меню (опция 1) на някой от текущите номера за обслужване:
    - 080010555;
    - 082500460;
    - 0882818666;
    - 0894199180.
    -0875316444.
    •В SMS известие, изпратенo от Vivacom;
    •В удобен за вас магазин на Vivacom.

  3. Кога се издава месечната фактура?

    Датата за издаване на Вашата фактура е на 1-во число на съответния месец, за който ползвате услугата. Издадената месечна фактура можете да проверите в клиентския портал My Vivacom. Вашата първа издадена фактура от Vivacom ще бъде налична след 08 март 2024 г.

  4. Какъв е срокът за заплащане на месечните фактури?

    Срокът на заплащане на месечните сметки е до 18-то число на съответния месец, за който ползвате услугата.

  5. По какъв начин мога да заплатя своята фактура?

    Вашите фактури можете да заплатите по един от следните начини:
    •Клиентският портал My Vivacom;
    •На каса в магазините на Vivacom;
    •В партньорската ни мрежа:
    - Офис 1
    - Български пощи
    - EasyPay
    - FastPay
    - Банка ДСК (ДСК Директ)
    - ОББ.
    •Pay by Vivacom - дигиталният портфейл, който може да свалите от Google Play, App Store и Huawei App Store;
    •По банков път чрез директен дебит, с преводно нареждане по Вашия персонален IBAN или през банкомат с услугата bPay;
    •През Интернeт на www.epay.bg и www.icard.com.

  6. Къде ще мога да виждам колко е дължимата сума за плащане?

    Всички клиенти на Vivacom имат възможност да извършат проверка на дължима сума за плащане в своято месечна фактура, или чрез портала My Vivacom. Ако използвате услугите си като частно лице и имате мобилна гласова услуга на Vivacom, ще Ви изпращаме и SMS за дължимата сума и срока на плащане.

  7. Каква информация ще съдържа първата месечна фактура издадена от Vivacom?

    Първата Ви месечна фактура от Vivacom ще бъде издадена на 08 март 2024 г. и ще имате 18 дни срок за плащане. Задълженията в нея ще бъдат за ползваните от Вас услуги през месец март (период от 01.03.2024 г. до 31.03.2024 г.); Втората и всяка следваща месечна фактура от Vivacom ще бъде издавана на 1-во число всеки месец. Задълженията в тях, ще бъдат за използваните от Вас услуги в месеца на издаване на сметката Ви.

  8. Какво е E-фактура от Vivacom?

    Е-сметка е вашата електронна фактура, която можете да достъпите през профила си в клиентския портал My Vivacom. На нея ще откриете информация за дължимата сума на плащане, срокът на заплащане на услугите, начините на плащане.

  9. Какво се случва с предплатена от мен сума?

    Продължавате да ползвате настоящите услуги за периода, за който сте предплатили.

  10. Как мога да заявя нова услуга?

    Нова услуга можете да заявите онлайн на www.vivacom.bg, във всеки магазин на Vivacom или придобитите офиси, както и с обаждане към Обслужване на клиенти чрез текущите номера за обслужване на Networx - 080010555, 082500460, 0882818666, 0894199180 и 0875316444.

  11. Как мога да променя своята услуга?

    Промяна на ползваните от вас услуги можете да заявите във всеки магазин на Vivacom или придобитите офиси, както и с обаждане към Обслужване на клиенти на текущите номера за обслужване на Networx - 080010555, 082500460, 0882818666, 0894199180 и 0875316444.

  12. Къде мога да заявя активиране/ деактивиране на допълнителен пакет към своя план?

    Активиране или деактивиране на допълнителен пакет към своя план, в случай че е приложим, можете да заявите с обаждане към Обслужване на клиенти чрез текущите номера за обслужване на Networx - 080010555, 082500460, 0882818666, 0894199180 и 0875316444 или в удобен за Вас физически магазин.

  13. Договорът ми изтича/изтече какво трябва да направя?

    Ако срокът на вашия договор изтича или е изтекъл, можете да посетите магазин на Vivacom или придобитите офиси или да се свържете с Обслужване на клиенти, където ще имате възможност да го преподпишете на актуални към момента условия.

  14. Какво следва при неплащане на ползваните услуги?

    При неплащане Вашите услуги ще бъдат временно спрени. След извършено плащане достъпът Ви ще бъде възстановен.

  15. В какъв срок ще се възстанови услугата след отразено плащане?

    Срокът за възстановяване на услугите е до 24 часа след извършеното плащане. Ако плащането е извършено с банков превод, срокът за възстановяване на услугите е до 48 часа.

  16. Как мога да прекратя своя договор?

    Ако решите да сключите нов договор или преподпишете договор за съществуваща услуга към Vivacom, няма да дължите такси и неустойки за прекратяване на досегашния Ви договор. В случай че желаете да прекратите Вашите услуги и не преминете към преподписване на договор с Vivacom, условията за прекратяване ще се прилагат съгласно условията на настоящия Ви договор.

  17. Ще се променят ли договорените ни взаимоотношения? По какъв начин? Ще е необходимо ли да преподписвам нов договор?

    Вие продължавате да използвате настоящите цени и условия за Вашите услуги за срока на текущия ви договор. Ако желаете да подновите Вашия договор, можете да го направите в магазин на Vivacom, в придобитите офиси на Networx или чрез обаждане към чрез текущите номера за обслужване на Networx - 080010555, 082500460, 0882818666, 0894199180 и 0875316444.

  18. Мога ли да преподпиша на по-висока скорост?

    Да, можете да преподпишете на по-висока скорост в зависимост от предоствяната технология и техническата възможност на адреса, на който използвате текущите си услуги.

  19. Мога ли да преподпиша на по-висок ТВ пакет?

    Да, можете да изберете всеки ТВ пакет предлаган от Vivacom в зависимост от предоставяната технология и техническа възможност на адреса, на който използвате текущите си ТВ услуги.

  20. При какви условия мога да закупя промоционално устройство?

    Промоционални устройства можете да закупите при сключване на нов договор към Vivacom. Информация за цените на устройствата можете да получите като посетите удобен за вас магазин на Vivacom, в придобитите офиси на Networx, чрез обаждане към 080010555, 082500460, 0882818666, 0894199180 и 0875316444 или на официалната ни страница www.vivacom.bg

  21. Мога ли да активирам нови услуги на Vivacom в придобитите офиси от Networx?

    Да, можете да управлявате услугите си към Vivacom в придобитите офиси на Networx. На Ваше разположение са:

    • • гр. Белене, ул. България 31, бл. 4 /51 до вх. Ж
    • • гр. Ветово, ул. Трети Март 13
    • • гр. Глоджево, ул. Вела Пеева 11
    • • гр. Две могили, бул. България 85
    • • гр. Девня, ул. Плевен 1а
    • • гр. Тервел, ул. Хан Аспарух 41
    • • гр. Тутракан, ул.Силистра 11
    • • гр. Цар Калоян, пл. Демокрация 2
    • • с. Щръклево, ул. Централна 35А
    • • гр. Бухово, ул. Никола Бонев 49
    • • гр. Русе, ул. Борисова 40

    Актуален списък с нашите офиси и работно време можете да откриете на www.vivacom.bg/residential/magazini

  22. Как мога да заявя повреда?

    Vivacom осигурява 24-часова техническа поддръжка за услугите, които предоставя. В случай че възникне проблем с услугата, не е необходимо да посещавате наш офис, достатъчно е да се обадите на текущите номера за обслужване на клиенти Networx - 080010555, 082500460, 0882818666, 0894199180 и 0875316444. Ние ще Ви окажем необходимото съдействие за отстраняване на проблема. В случай на необходимост е възможно да се уговори дата и час за посещение от наш екип на място.

  23. Заплаща ли се такса за посещение при техник?

    Vivacom осигурява безплатна техническа поддръжка на своите клиенти.

  24. Услугата ми е спряна? Какво следва да направя?

    Моля обадете се на 080010555, 082500460, 0882818666, 0894199180 и 0875316444, за да окажем необходимото съдействие.

Виж повече Виж по-малко