Нуждаете се от помощ?
Order by phoneЗа да управляваш удобно своите фактури и плащания, трябва да знаеш определени функции и настройки. Дори и в специфични ситуации, може да ти се наложи да се възползваш от тях.
Какво са включени услуги и как се прехвърлят за следващ месец?
Включени услуги са минути, MB-ите, SMS съобщения, които получаваш всеки месец към тарифния си план. Можеш да ги използваш в рамките на отчетния си период.
Прехвърлят ли се за следващ месец?
Ако изразходиш включените услуги, допълнителното потребление се таксува по цените на твоя план.
Проверка на включените услуги и управление на услугата можеш да правиш през My Vivacom.
Можеш да прехвърлиш един или няколко от своите услуги към нова или съществуваща фактура. Всеки абонамент може да бъде с отделен адрес или email за получаване на фактурата.
Mожеш да заявиш обединяване или разделяне веднъж месечно като посетиш наш магазин, обадиш се на 123, или ни пишеш в чат канала в сайта ни. За отделянето се заплаща еднократна такса от 12.00 лв. с ДДС, която ще видиш в следващата си фактура.
В случай, че услугите ти са ограничени поради неплатени задължения, следва да заплатиш сумите в най-кратък срок като избереш най-удобния за теб начин на плащане. След погасяване на задълженията, услугите ти ще бъдат възстановени до 60 минути.
В определени ситуации, когато услугите ти са спрени заради неплатени задължения, можеш да се възползваш от опцията за временното им възстановяване за период от 3 дни чрез IVR менюто на номер 087/123.
Как да използваш опцията:
Важно!
Максималната финансова граница е лимитът на текущото потребление, до който можеш да ползваш услуги (разговори, интернет, SMS и други) в рамките на отчетния период. Тази граница е посочена в твоя договор с Vivacom и зависи от конкретния тарифен план.
Как се калкулира максималната финансова граница?
Важно! За мобилни данни в роуминг се прилагат отделни лимити от 115 лв. с ДДС и 235 лв. с ДДС, които не зависят от твоята максимална финансова граница. Ще трябва да заплатиш всички дължими суми за ползване на данни в роуминг, включително тези надвишаващи лимита.
Можеш да заявиш връщане на депозита, който си направил за увеличаване на максималната финансова граница, през официален канал за Обслужване на клиенти – тук.
Полезно! След възстановяване на депозита, финансовата ти граница ще бъде намалена със същата сума. Ако текущото ти потребление я надвиши, услугите ти може да бъдат временно ограничени.
Таксуването зависи от избрания от теб тарифен план. Разговорите в страната могат да се тарифират с първоначално отчитане от 30 или 60 секунди, след което – по секунда или по започната минута, според условията на плана ти.
Разговорите в роуминг се таксуват според правилата на мрежата, в която се намираш. Пълна информация е достъпна в секция Роуминг.
Можеш да видиш точните условия за тарифиране в ценовата информация на твоя план.
Можеш да проверяваш своето текущо потребление лесно и удобно в профила си в My Vivacom. Друга опция е да се обадиш на 123, или да поискаш информация чрез чат -канала на сайта ни.
Полето трябва да бъде попълнено
Полето трябва да бъде попълнено
Този сайт е защитен с reCAPTCHA и се прилага Политиката за поверителност и Общи условия на Google.