Нуждаете се от помощ?
Order by phoneИмаш няколко удобни начина да платиш своята фактура към Vivacom – избери този, който е най-удобен за теб:
1. През My Vivacom
2. С дигиталния портфейл Pay by Vivacom
Изтегли приложението от предпочитания магазин и управлявай плащанията си удобно, директно от телефона. Повече информация, ще откриеш тук:
3. В наш физически магазин или в обект от партньорската ни мрежа
Ако предпочиташ личния контакт или просто минаваш покрай наш магазин, или обект на някой от партньорите ни, винаги можеш да заплатиш своята сметка там. Желателно е да знаеш клиентския си номер, но служителите ни могат да ти съдействат да намерите правилната сметка по телефонен номер или единен граждански номер (ЕГН), Личен номер на чужденец (ЛНЧ) или Паспорт.
С директен дебит (автоматично плащане)
Искаш фактурите ти да се плащат автоматично всеки месец?
Настрой си автоматично плащане през електронното банкиране на твоята
банка. Дори и да не използваш електронните услуги, можеш да попиташ за
настройване на “директен дебит“ в някой от клоновете на банката, която
ползваш - трябва да попълниш документ “Съгласие за Директен дебит”.
Услугата Директен дебит позволява автоматично превеждане на средства по
банковата ни сметка.
5. През банкомат с B-Pay
Услугата B-Pay ти позволява да плащаш своите сметки на банкомат. За да платиш своята сметка или да внесеш авансово плащане, отиди в меню “Други услуги” на банкомата. След това избери “Плащане на сметки” и след това избери Vivacom. Посочи желаната услуга – „Плащане на сметка” с код 50505 (за фактури) или 00505 (за авансово плащане). В следващите стъпки ще ти трябва и абонатният ти номер.
6. Чрез ePay.bg, iCard.bg, EasyPay или FastPay
Vivacom предоставя възможност да заплащаш месечните си сметки през www.ePay.bg, www.icard.bg, EasyPay или Начало | Fay. За целта, създай профил в някоя от платформите, регистрирай абонатния си номер и следвай стъпките за:
7. През ДСК Директ
Ако имаш сметка в Банка ДСК, можеш да платиш директно през dskdirect.bg, като избереш Vivacom от списъка с търговци.
8. С карта Transcard
С Transcard можеш да плащаш ръчно или автоматично през transcard.bg. Можеш да получаваш известия по email или SMS за всяка фактура.
9. С банков превод
Използвай персоналния си IBAN и направи превод към:
Банка: Ситибанк Н.А., клон София
BIC: CITIBGSF
Какво означава персонален IBAN?
Персоналният ти IBAN е номер на банкова сметка, която Vivacom е запазила
специално за теб в Ситибанк. Персоналният ти IBAN е уникален за
клиентския ти номер и можеш да го видиш на първата страница в месечната
ти фактура.
Ако притежаваш повече от един клиентски номер, ще имаш различен IBAN за
всеки един от тях. Плащането за всеки клиентски номер следва да се
извършва по съответстващия му уникален IBAN.
Срокът за заплащане на месечната фактурата е до 18 дни от датата, посочена на първата ѝ страница.
Важно! Плащай фактурите си навреме, за да:
При просрочени задължения, Vivacom може се обърне за съдействие към агенция за събиране на вземания, с която има договор в момента.
Можеш да промениш адреса си за получаване на фактури чрез някой от официалните канали за комуникация – чат канал, контактна форма, телефон или като посетиш наш магазин.
Важно! Ако получаваш фактурата си в пощенска кутия, увери се, че името ти и номерът на пощенската кутия са ясно изписани.
За бърз достъп до месечните фактури препоръчваме регистрация на е-Фактура.
Полето трябва да бъде попълнено
Полето трябва да бъде попълнено
Този сайт е защитен с reCAPTCHA и се прилага Политиката за поверителност и Общи условия на Google.