website accessibility
Как мога да заявя допълнителни пакети и допълнителни услуги, да активирам/деактивирам ограничение на Услуги с Добавена Стойност (УДС) Как мога да заявя допълнителни пакети и допълнителни услуги, да активирам/деактивирам ограничение на Услуги с Добавена Стойност (УДС) Как мога да заявя допълнителни пакети и допълнителни услуги, да активирам/деактивирам ограничение на Услуги с Добавена Стойност (УДС) Как мога да заявя допълнителни пакети и допълнителни услуги, да активирам/деактивирам ограничение на Услуги с Добавена Стойност (УДС)

Как да добавиш допълнителни пакети към своя план?

Ако искаш да добавиш допълнителни пакети към текущия си абонамент, имаш няколко удобни опции:


  • през профила си в My Vivacom
  • С изпращане на SMS до номер 1236 с код на избраният пакет (това е само за клиенти на предплатена услуга)
  • Чрез USSD код *123# и избор на желаният пакет

Важно: Можеш да активираш или спреш допълнителни пакети само веднъж в рамките на един отчетен период.


Как да включиш или изключиш ограничение на Услуги с Добавена Стойност (УДС)?

Ако искаш да ограничиш достъпа си до специфични платени услуги (например 090 номера), просто се обади на 123.


Можеш да ограничиш достъпа по категории:

0901 – Телегласуване


0902 – Хазартни игри


0903 – Услуги за "възрастни"


0900 – Всички други услуги с добавена стойност


Важно: SMS-ите до изброените по-горе кратки номера са безплатни!


Изпращането и получаването на SMS-и към и от изброените по-горе кратки номера са безплатно.


Ако клиент иска да се абонира за някоя от услугите, трябва да използва съответния номер на избраната от него услуга.


* Позволени кодови думи за съгласие: START, Start, start, Старт, СТАРТ


* Позволени кодови думи за отказ: STOP, Stop, stop, Стоп, СТОП


Как да се абонираш или откажеш от рекламни съобщения от Vivacom?

Да управляваш съгласията си за получаване на рекламни съобщения за определени услуги е различно от това да си активирал или деактивирал съответната услуга.


Например, за да заявиш съгласие за получаване на рекламни съобщения за Happy Call, трябва да посетиш www.Vivacom.bg/chc, където, след като въведеш твоето потребителско име и парола от MyVivacom, да отбележиш „Желая да получавам маркетингови съобщения за MM Happy Call“ и да запазиш своя избор.


Но отказът от/съгласието за получаване на рекламни съобщения за продукти и услуги на Vivacom не спира вече активираните услуги.


Пример: Ако клиент, абонирал се за Happy Call, изпрати "stop" на номер 188188, няма да се откаже от самата услуга Happy Call, а само от получаване на рекламни съобщения за продукти и услуги на Vivacom в бъдеще. За да се откаже от получаване на съобщения за Happy Call, клиентът трябва да изпрати съобщение до конкретния номер – 188300.


Как стои въпросът с рекламите за чужди продукти и услуги?

За активиране или деактивиране на рекламни SMS-и за чужди услуги, трябва да изпратиш SMS до кратък номер 188199.


  • За активация изпрати SMS с текст activate
  • За деактивация изпрати SMS с текст stop

И тук SMS-ите са напълно безплатни. Имай предвид, че отказът важи само за съобщенията, не за самите услуги.


С Vivacom имаш пълен контрол върху своите допълнителни пакети и услуги. Избери най-удобния начин за управление и се възползвай максимално от възможностите, които ти предлагаме.