Как мога да прекратя услугата?
В случай, че споразумението бъде прекратено преди изтичането на уговорения между страните срок по искане или по вина на абоната, включително при неплащане на дължими суми, абонатът дължи на "Виваком България" ЕАД неустойка в размер на всички месечни абонаментни цени, включително за допълнителни услуги със срочен абонамент, за които Договорът се прекратява, без отстъпки, за периода от прекратяване до изтичане на уговорения минимален срок, като в зависимост от датата на прекратяване максималният размер на неустойката за предсрочно прекратяване не може да надвишава:
(а) шесткратния размер на месечните абонаменти за услугите на срочен абонамент по техния стандартен размер без отстъпка – ако прекратяването е настъпило до 30 април 2015 г. включително и
(б) трикратния размер на месечните абонаменти за услугите на срочен абонамент по техния стандартен размер без отстъпка – ако прекратяването е настъпило на или след 1 май 2015 г. В случаите по буква „б“, в допълнение на неустойката за предсрочно прекратяване, абонатът дължи на Vivacom и възстановяване на част от стойността на отстъпките от абонаментните планове и от пазарните цени на устройствата (закупени или предоставени на лизинг), съответстваща на оставащия срок на договора“.
Моля, имайте предвид, че дължите всички фактурирани и нефактурирани суми по Вашия абонамент.
Ако срокът на договора Ви е изтекъл, моля, свържете се с Обслужване на клиенти на телефон 123, по всяко време, за допълнителна информация.
Ако желаете да пренесете Вашия номер към друг мобилен оператор в България, е необходимо да посетите най-близкия магазин на оператора, към който искате да пренесете номера си, и да подадете заявление за пренос.