Можете да проверите лоялния си статус онлайн в Моят профил в портал за управление на услуги Моят Vivacom, в раздел „Личен профил“, секция – „Карта за лоялност" или на телефонен номер 123 за обслужване на клиенти.
Можете да проверите лоялния си статус онлайн в Моят профил в портал за управление на услуги Моят Vivacom, в раздел „Личен профил“, секция – „Карта за лоялност" или на телефонен номер 123 за обслужване на клиенти.
За да станете член на Vivacom Club, трябва да сте изпълнили описаните по-долу условия:
Всички частни клиенти, изпълнили условията описани по-горе, автоматичнo придобиват лоялен статус, считано от месеца, следващ месеца, през който са изпълнили условията за включване и участие в Програмата Включването в програмата става от датата, на която се издава фактурата по съответния договор за услуги съгласно Общите условия.
В случай, че в срок до 1 (един) месец от включването му в Програмата клиентът не откаже участието си в нея, се счита, че този Участник е запознат с настоящите Правила и ги е приел. Отказът се заявява чрез обаждане до оператор на телефонен номер 123.
Участниците в Програмата се разпределят в различни нива (групи) в зависимост от средната сума, заплащана от абоната по месечните фактури за ползвани услуги, през последните 3 (три) месеца (без включени ДДС, услуги с добавена стойност, роуминг и лизингови вноски).
Видовете нива са както следва:
Нива | Средна сума по месечни фактури |
Vivacom Club VIP | над 50 лева |
Vivacom Club Premium | от 15 до 49.99 лева |
Vivacom Club Special | до 14.99 лева |
Нивото може да се променя на всеки три месеца, в зависимост от сумата по месечните фактури.
Можете да заявите своята лоялна карта на телефонен номер 123 за обслужване на клиенти. За повече инфо виж тук
Срока за доставка на Vivacom Club карта е 20 работни дни от датата на нейната заявка. Моля, не заявявайте нова карта преди той да е изтекъл, тъй като той ще започне да тече от начало. Ако са минали повече от 20 работни дни от както сте заявили лоялната си карта и все още не сте я получили, свържете се с нас чрез контактната ни форма, маркирайки запитване относно – „Vivacom Club лоялна програма“, категория помощ – „Запитвания“, подпричина - "Друго" и посочете точен адрес и лице за доставка или чрез обаждане до обслужване на клиенти на телефонен номер 123.
В случай, че сте изгубили лоялната си карта или тя е била открадната Вие можете да я блокирате с обаждане на телефонен номер 123 за обслужване на клиенти.
В случай, че имате затруднение при използването на своята лоялна карта, Вие можете да проверите лоялния си статус онлайн в Моят профил в портал за управление на услуги Моят VIVACOM, в раздел „Личен профил“, секция – „Карта за лоялност" или на телефонен номер 123 за обслужване на клиенти.
Моля, сигнализирайте ни за конкретни случаи чрез контактната ни форма, маркирайки запитване относно – „Vivacom Club лоялна програма“, категория помощ – „Съобщи за нередност“, подпричина – „Неприложена отстъпка от Vivacom Club партньор“ и посочете името на партньора, търговския обект и продукта/услугата, за който не е приложена отстъпката или на телефонен номер 123 за обслужване на клиенти. Повече информация за партньори и оферти виж тук