Често задавани въпроси

Какво се случва, когато нямам връзка с интернет? Възможно ли е да използвам услугата в режим „без връзка”?

 

Да, Вие ще имате достъп до вашата електронна пощенска кутия, календар и задачи в режим „без връзка", заедно с Вашето Outlook приложение, ако използвате VivaMail Advanced или Premium пакет, и ако маркирате опция "Use cached Exchange mode", която се намира в меню tools>account settings >избирате VivaMail регистрацията Виt>change>more settings>advanced.

 

С пакет VivaMail Smart, Вие имате възможност да изтегляте имейл съобщения докато сте свързан с интернет чрез POP3 или IMAP4 приложение и в последствие може да ги използвате в режим „без връзка", като това е възможно със всяко стандартно имейл приложение (Windows Mail, Thunderbird и др). Разбира се, за изпращане на нови имейл съобщения е нужно мобилното устройство да има връзка с интернет.

 

Обратно към въпросите

нагоре
Open cookie bot settings