Често задавани въпроси

Как мога да управлявам достъпа до ЕОN мобилно приложение? Каква е разликата между основен и допълнителен потребител?

За достъп до EON TV мобилно приложение е необходимо да влезете във вашия My Vivacom профил и да посочите е-mail адрес, който желаете да използвате за достъп до приложението. Това може да бъде e-mail адреса, който използвате за вашия My Vivacom профил (Основен потребител) или да създадете Допълнителен потребител, на който да предоставите достъп до EON ТV мобилно приложение. Важно е да знаете, че достъп до EON TV мобилно приложение може да има само един e-mail адрес и при предоставяне на достъп до мобилното приложение на EON TV на Допълнителен потребител, Основният потребител няма да може да я използва. Може да променяте e-mail адресите, които имат достъп до приложението по всяко време от подсекция „EON TV мобилно приложение“ в My Vivacom. Ако имате повече от една EON TV услуга с мобилно приложение, за всяка една трябва да бъде регистриран различен e-mail адрес. Повече информация тук.

Обратно към въпросите

нагоре
Open cookie bot settings