Резултати от търсенето
Намерени 100 резултата за e faktura
    1. Заяви електронна фактура на e-mail

      ... Заменете хартиената фактура с електронна на е-mail и спестете време Как да заявя е-Фактура на e-mail През интерактивния портал за управление на услуги ВХОД Затвори В най-близкия магазин на VIVACOM МАГАЗИНИ Удобст ...

    1. E-Book Amazon Kindle 2016 Glare

      ... Енергоефективен, удобен и функционален E-ink дисплей 6'' дисплей осигурява удобно и безпроблемно четене, а мултитъч панела гарантира лесна навигация в менюто. Матрицата е Pearl e-paper, която имитира естествена хартия. 4GB пам ...

    2. Samsung Galaxy Fit e

      ... Samsung Galaxy Fit ⓔ Един поглед е достатъчен Трябва ти само миг, за да си наясно със своите статистически данни. Galaxy Fitⓔ притежава компактен и опростен дисплей, за да можеш ясно да виждаш цялата важна фитнес информация с е ...

    3. Sony Xperia E

      ... ...

    4. eBook reader Prestigio PER5162W

      ... Prestigio PER5162W is a pocket multimedia device with incredible functions and beautiful design. It''s the first e-book reader with built-in FM tuner. The deivece has Gray Scale 6" 16-level E-link display, inovative technology, full compati ...

    5. eBook reader Prestigio PER3162BN

      ... Prestigio PER3162BN is a good choice for the enthusiastic readers: the high quality E-ink display guarantees comfortable reading even when it''s very bright. The smart design and the lightness of the device make it the best choice for your ...

    6. eBook reader Prestigio PER5062B

      ... up to 10000 pages battery life built in Wi-Fi adapter and browser 2GB included memory 16 levels of gray G-sensor Support FB2, TXT, PDF, HTML, MP3, JPEG, BMP, PNG BG menu Leather case Price: BGN 32.90 per mo ...

    7. ePure SWISSVOICE

      ... The price of BGN 0.90 per month is valid at signing a 24-month contract for VIVACOM SuperFix. The cash price without a contract of ePure SWISSVOICE phone is BGN 99.90. ...

    1. Какво ще съдържа e-mail съобщението с е-Фактура?

      ... Е-mail съобщението ще съдържа кратък обяснителен текст и прикачен файл с Вашата месечна фактура в PDF формат. По изключение, ако файлът на фактурата Ви е по-голям, в e-mail съобщението ще получите хиперлинк, от който можете да свалите до ...

    2. Какво ще съдържа e-mail съобщението с е-Фактура?

      ... Е-mail съобщението ще съдържа кратък обяснителен текст и прикачен файл с Вашата месечна фактура в PDF формат. По изключение, ако файлът на фактура Ви е по-голям, в e-mail съобщението ще получите хиперлинк, от който можете да свалите доку ...

    3. Как да деактивирам услугата е-Фактура на e-mail?

      ... За да деактивирате услугата, влезте в профила си във www.vivabill.bg и изберете опция "Деактивация" за съответния клиентски номер. За Ваше удобство, дори и след като деактивирате услугата, Вашата фактура остава в електронен вариант и ще ...

    4. Какви предимства има услугата е-Фактура на e-mail?

      ... Получавате месечната си фактура много по-бързо - до няколко дни от отчетната ви дата. Документът е винаги на Ваше разположение от всяко устройство, от което отваряте електронната си поща. Получавате оригинална, електронно подписана месеч ...

    5. Какви предимства има услугата е-Фактура на e-mail?

      ... Получавате месечната си фактура много по-бързо - до няколко дни от отчетната ви дата. Документът е винаги на Ваше разположение от всяко устройство, от което отваряте електронната си поща. Получавате оригинална, електронно подписана месе ...

    6. Как да активирам е-Фактура на e-mail след като се регистрирам?

      ... След като се регистрирате успешно, може да изберете за кои Ваши клиентски номера да активирате услугата. По подразбиране системата ще настрои услугата да бъде активирана за всички Ваши клиентски номера. По Ваша преценка, може да промените наст ...

    7. Как да активирам е-Фактура на e-mail след като се регистрирам?

      ... След като се регистрирате успешно, може да изберете за кои Ваши клиентски номера да активирате услугата. По подразбиране системата ще настрои услугата да бъде активирана за всички Ваши клиентски номера. По Ваша преценка, може да промените наст ...

    8. Какво е е-Фактура?

      ... Това е Вашата месечна фактура, която може да получите в електронен вид (PDF файлов формат). Вашата електронна месечна фактура е подписана с електронен подпис и има същата тежест както и хартиената фактура. Може да заявите услугата ...

    9. Какво е е-Фактура?

      ... Това е Вашата месечна фактура, която може да получите в електронен вид (PDF файлов формат). Вашата електронна месечна фактура е подписана с електронен подпис и има същата тежест както и хартиената фактура. Може да заявите услугата ...

    10. Забравих e-mail адреса за вход във vivabill.bg. Как да го науча?

      ... За да възстановите е-mail адреса си за вход, можете да се свържете с Обслужване на клиенти на (087) 121. ...

    11. Мога ли да получавам различните си сметки на различни e-mail адреси?

      ... Да. За всеки клиентски номер, можете да зададете различен е-mail адрес за получаване на е-Фактура. ...

    12. Мога ли да получавам различните си фактури на различни e-mail адреси?

      ... Да. За всеки клиентски номер, можете да зададете различен е-mail адрес за получаване на е-Фактура. ...

    13. Този месец не получих месечната си фактура. Какво да направя?

      ... Уверете, че са изминали поне седем дни от отчетната Ви дата. Проверете дали е-mail адресът, който сте посочили за получаване на фактурата, е коректен. Проверете дали e-mail съобщението с месечната Ви сметка не е попаднало в папката СПАМ на електронна ...

    14. Този месец не получих месечната си фактура. Какво да направя?

      ... Уверете, че са изминали поне седем дни от отчетната Ви дата. Проверете дали е-mail адресът, който сте посочили за получаване на фактурата, е коректен. Проверете дали e-mail съобщението с месечната Ви фактура не е попаднало в папката СПАМ на електронн ...

    15. Какви промени мога да извършвам чрез моя профил?

      ... Чрез VIVABILL профила си Вие можете да: активирате или деактивирате услугата e-Фактура на e-mail за всеки Ваш клиентски номер. Можете да го направите еднократно за отчетен период; променяте регистрационния си е-mail за www.vivabill.bg; ...

    16. Кога ще получавам месечната си фактура на електронната си поща?

      ... Вашата е-Фактура ще бъде изпращана към Вас до няколко дни след отчетната Ви дата. ...

    17. Мога ли да заявя е-фактура на email с обаждане до Обслужване на клиенти

      ... Може да заявите е-фактура на email с обаждане на безплатен номер за връзка с Обслужване на клиенти (087) 123 или чрез изпращане на SMS, съдържащ е-mail за получаването й. ...

    18. Как мога да вляза в профила си след като имам успешна регистрация?

      ... За да влезете във VIVABILL профила си, въведете е-mail адреса, с който сте се регистрирали и последните четири цифри на ЕГН на титуляра на услугата, ако сте частен клиент или клиентски код, ако сте бизнес клиент ...

    19. Какъв е срокът за заплащане на фактура?

      ... Вашата месечна сметка е дължима 18 дни от датата показана на заглавната й страница. Винаги плащайте в срок, за да избегнете ограничаване на услугите, такси за закъснели плащания или лоша кредитна история. Имайт ...

    20. Какъв е срокът за заплащане на моята фактура?

      ... Вашата фактура е дължима в срока показан на заглавната й страница. Винаги плащайте в срок, за да избегнете ограничаване на услугите, такси за закъснели плащания или лоша кредитна история. Имайте предвид, че в ...

    21. Кога ще получавам месечната си фактура на електронната си поща?

      ... Вашата е-Фактура ще бъде изпращана към Вас до няколко дни след отчетната Ви дата. ...

    22. Как мога да получа копие от моята фактура?

      ... Може да заявите копие на Вашата месечна сметка като се обадите на Обслужване на клиенти на 123, по всяко време. ...

    23. Как да разчета моята първа фактура?

      ... Първата месечна сметка се издава на първата дата на отчетния Ви период след активацията на абонамента Ви. Тя има три основни секции: Заглавна страница с кратко описание на Вашите данни, ползвани услуги, дълж ...

    24. На коя дата ще се издава моята фактура?

      ... Според датата на активация на Вашата SIM карта, фактурата Ви ще се издават на един от следните дни, всеки календарен месец: При активация на SIM карта в периода от 3-тo до 11-тo, фактура ще се издава на всяко 15-то ...

    25. Как мога да заявя електронна фактура?

      ... Можете да заявите електронна фактура чрез регистрация на http://www.vivabill.bg или през портала http://www.vivaonline.bg ...

    26. Как да разчета моята първа фактура?

      ... Като клиент на домашен телефон Вашата първа фактура ще съдържа следното: Месечната такса за домашния телефон и всички други допълнителни услуги като VIVACOM Net Първата Ви фактура включва частична месечна та ...

    27. Как мога да получа копие от моята фактура?

      ... Може да заявите копие на Вашата фактура като се обадите на Обслужване на клиенти, по всяко време на номер: 123 за частни и бизнес клиенти ...

    28. Какво e “NFC" и как работи?

      ... NFC (Near Field Communications) технологията осигуява улеснено споделяне на информация между различни устройства поддържащи тази технология (например разплащане, идентификация, споделяне). Ключовите характеристики ...

    29. Как да деактивирам услугата е-Сметка на e-mail?

      ... За да деактивирате услугата, влезте в профила си във www.vivabill.bg и изберете опция "Деактивация" за съответния клиентски номер. За Ваше удобство, дори и след като деактивирате услугата, Вашата сметка остава в електронен вариант и ще ...

    30. Какво e услугата EON TV?

      ... EON TV е иновативна TV платформа с богато телевизионно съдържание и възможност да гледате навсякъде, по всяко време и на всяко устройство. Всеки EON TV пакет идва с EON смарт бокс, EON Smart TV приложение и Мобилно приложение EON, за да гледате любим ...

    31. Забравих e-mail адреса за вход във vivabill.bg. Как да го науча?

      ... За да възстановите е-mail адреса си за вход, можете да се свържете с Обслужване на клиенти на (087) 123. ...

    32. Какви промени мога да извършвам чрез моя профил?

      ... Чрез VIVABILL профила си Вие можете да: активирате или деактивирате услугата e-Сметка на e-mail за всеки Ваш клиентски номер. Можете да го направите еднократно за отчетен период; променяте регистрационния си е-mail за www.vivabill.bg; ...

    33. Какво е LTE технология?

      ... LTE (на английски: Long Term Evolution) може да достигне много високи скорости за download и upload. Технологията LTE е безжична широколентова технология за дългосрочно развитие, която в резултат на въведената система за пакетен пренос на данн ...

    34. Какъв е ПИН кодът за излизане от профила на EON за деца?

      ... Фабричният ПИН Код, който осигурява родителски контрол върху съдържанието, достъпно за детето, e 1234. Може да го промените по всяко време. ...

    35. Каква е разликата между 2G и 3G покритието?

      ... Основната разлика между различните технологии (2 и 3G) е скоростта на пренос на информацията, която позолява всяка от тях: GPRS достига до 84 kbit/s EDGE достига до 236 kbit/s. UMTS достига до 384 kbit/s Downlink и до 64 kbit/s Uplink. HSDPA ...

    36. Какво е Electronic Program Guide (EPG) и как да го ползвам?

      ... Информацията за телевизионната програма е удобно синтезирана в менюто на Електронния програмен справочник (EPG). В нея ще видите кога и какво може да гледате. Добавили сме и информация за функциите, които може да ползвате за всеки един ...

    37. Какво е GPRS?

      ... GPRS е носеща мрежова технология, която ускорява преноса на данни до 4-5 пъти в сравнение със CSD. Може да използвате GPRS технологията за пренос на MMS, разглеждане на WAP страници от мобилния Ви апарат или връзка с интернет чрез компютър (л ...

    38. Какво е нужно за да синхронизирам мобилно устройство с услугата VivaMail?

      ... Всички VivaMail пакети поддържат push имейл към мобилно устройство! Вие се нуждаете само от мобилно устройство с възможност за връзка с интернет и поддръжка на Activesync. Услугата може да се използва със следните мобилни устройства: &nb ...

    39. Как мога да управлявам достъпа до ЕОN мобилно приложение? Каква е разликата между основен и допълнителен потребител?

      ... За достъп до EON TV мобилно приложение е необходимо да влезете във вашия My Vivacom профил и да посочите е-mail адрес, който желаете да използвате за достъп до приложението. Това може да бъде e-mail адреса, който използвате за вашия My Vivacom профил ...

    40. Какво е GPRS?

      ... GPRS е носеща мрежова технология, която ускорява преноса на данни до 4-5 пъти в сравнение със CSD. Може да използвате GPRS технологията за пренос на MMS, разглеждане на WAP страници от мобилния Ви апарат или връзка с Интернет чрез компю ...

    41. Какво е гласова поща?

      ... Гласова поща е услуга, която Ви позволява да пренасочите обажданията, на които не можете или не желаете да отговорите, към Вашата лична гласова пощенска кутия, където тези, които Ви търсят, могат да Ви оставят съобщение. Може да се свър ...

    42. Какво е необходимо за да ползвам 4G мрежата?

      ... За да можете да се свържете към 4G мрежата са необходими 4 неща: Да използвате 4G SIM карта на мобилна абонаментна услуга от VIVACOM Да използвате 4G мобилно устройство Да настроите режима на мрежата на използваното устройство на 4G (L ...

    43. Какво е 4G

      ... 4G е мрежа от четвърто поколение (4th Generation) и се приема като наследник на 3G мрежата. ...

    44. Какво е администратор?

      ... Администраторът е лицето, на чието име се води абонамента за VIVA Bipper. Администраторът има пълни права да извършва всякакви промени в настройките на профила на детето. Също така има право да покани друг администратор на профила ...

    45. Какво е роуминг?

      ... Услугата международен роуминг ви позволява да ползвате мобилния си телефон и да останете във връзка с вашите приятели и семейство, бизнес партньори и колеги, когато пътувате извън България и използвате мрежа на чуждестранен оператор. VIV ...

    46. Какво е VivaSMS?

      ... VIVASMS е услуга, която ви предоставя възможност да изпращате безплатно, текстови съобщения (SMS) до всички абонати на VIVACOM. С VIVASMS може да изпращате до 20 безплатни SMS-и всеки ден. Мобилният номер, получател на SMS-а, трябва да е на клиент на ...

    47. Какво е нужно, за да гледам TV GO?

      ... За да ползвате TV GO е необходимо: Да заявите абонамент за услугата във VIVACOM магазин или на (087) 123; Да имате компютър, смартфон или таблет с интернет връзка; Да свалите приложението за Android или iOS, съответно от Google Play St ...

    48. Какво е Electronic Program Guide (EPG) и как да го ползвам?

      ... Electronic Program Guide (EPG) е функция на IPTV, при която можете директно да се информирате за програмата на всички канали в момента и за следващите 7 дни. При превключване на даден канал на екрана се изобразява информация за излъчван ...

    49. Какво е Идентификация на повиквания и как да го ползвам?

      ... Идентификация на повикванията (CLIP) е функция, която Ви позволява да разпознаете хората, които Ви търсят. CLIP функцията позволява мобилният номер или свързаното с него име на човек, който Ви търси, да се изпишат на дисплея ...

    50. Как да се регистрирам за услугата?

      ... Стъпка 1: Влезте на www.vivabill.bg през браузъра на компютъра и изберете Регистрация. В появилия се екран попълнете: - Тип клиент – частен или бизнес - Активационен код – изписан на първата страница на сметката ...

    51. Защо е необходим VIVA Bipper?

      ... Децата получават своя пръв мобилен телефон във все по-ранна възраст и много родители изпитват несигурност в това: С кого всъщност комуникира детето? Колко голяма ще е сметката? Наистина ли е подходящо да се даде собствен мо ...

    52. Какво е VIVA Bipper профил?

      ... Като администратор, вие, вашите деца и техните втори администратори имате VIVA Bipper профил. Ако майката и бащата имат свои собствени профили, това означава, че те влизат самостоятелно в тях и не споделят един профил. Вашият профил е личният ...

    53. Какво е VIVA Bipper?

      ... VIVA Bipper е ново решение, гарантиращо безопасност за мобилните телефони на децата, което включва три вида услуги: Bipper "Контрол" Bipper "Безопасност" Bipper "Местоположение" Bipper е софтуерно решение, ко ...

    54. Каква е стойността на услугата?

      ... Заявките за локализиране ще бъдат изпълнени безплатно. ...

    55. Каква е стойността на услугата?

      ... Заявките за локализиране ще бъдат изпълнени безплатно. ...

    56. Какво е друг администратор?

      ... Друг администратор е втори администратор на VIVA Bipper абонамента на детето. Той бива поканен от главния администратор. Вторият администратор има същите права да променя настройките, с изключение на следните: Да кани, променя или изтр ...

    57. Какво е мобилен интернет?

      ... Мобилният интернет дава лесен и удобен достъп до информация и услуги в интернет, чрез използване на мобилен телефон, смартфон, таблет или лаптоп, където и да се намирате. ...

    58. Кой е засегнат от ограничения в потреблението?

      ... Единствено контактите от списъка ”Ограничен” са засегнати от ограничение в потреблението. Предварително зададените ограничения за текстови съобщения и повиквания се отнасят за всички контакти от списъка, а не за всеки един поотделно. &nbs ...

    59. Допълнителна услуга ли е VIVA Bipper

      ... Не, VIVA Bipper представлява отделен абоманаментен план, а не допълнителна услуга. Но, ако желаете може да добавите към вашият вече съществуваш план допълнителна услуга VIVA Bipper. За повече информация вижте тук. ...

    60. Какво означава, че Bipper е актуализиран?

      ... Ако VIVA Bipper е актуализиран, това означава, че всички настройки, които сте направили на myBipper, са прехвърлени на телефона на детето. Ако бутонът “Синхронизиране” свети в червен цвят, това означава, че сте направили някои пром ...

    61. Каква е цената на старите HBO пакети?

      ... Месечните абонаменти такси (с включен ДДС) за пакети HBO, HBO и Cinemax и HBO Max до 15.06.2015 г. са, както следва: Пакет HBO – 6.00 лв.; Пакет HBO и Cinemax – 9.00 лв.; Пакет HBO Max – 13.80 лв. Считано от 15.06.2015 г. ...

    62. С какво 4G е по-добро от 3G?

      ... Ключовите предимства на 4G мрежите са 2: по-високи скорости и по-добър PING; Мрежата на VIVACOM подържа скорости до 112 Mbps за download и до 37.5 Mbps за upload. PING-a в 4G мрежата на VIVACOM е около 10 ms. PING-a е от същес ...

    63. Какво е интернет VIVACOM Net?

      ... VIVACOM Net е надеждна услуга за високоскоростен достъп до Интернет със скорост до 20 Mbps. С VIVACOM Net лесно и бъзо се свързвате с Интернет, като използвате съществуващата си телефонна линия, без необходимост от пробиване на стени за п ...

    64. Какво е интернет VIVACOM FiberNet?

      ... VIVACOM FiberNet е надеждна услуга за високоскоростен достъп до интернет по оптичен кабел. С VIVACOM FiberNet лесно достигате скорости до 100 мегабита. В цената са включени електронни пощенски кутии и web пространство чрез портала за VIVACOM F ...

    65. Какво се случва, когато нямам връзка с интернет? Възможно ли е да използвам услугата в режим „без връзка”?

      ... Да, Вие ще имате достъп до вашата електронна пощенска кутия, календар и задачи в режим „без връзка", заедно с Вашето Outlook приложение, ако използвате VivaMail Advanced или Premium пакет, и ако маркирате опция "Use cached Exchange mode" ...

    1. Правила за провеждане на кампанията „Март е Unlimited”

      ... Правила на промоции - Мобилни услуги ...

    2. Правила за провеждане на кампанията „Ноември е Unlimited”

      ... Правила на промоции - Фиксирани услуги ...

    3. Правила за провеждане на кампанията „Юни е Unlimited”

      ... Правила на промоции - Мобилни услуги ...

    4. Правила за провеждане на кампанията „Септември е Unlimited”

      ... Правила на промоции - Мобилни услуги ...

    5. Правила за провеждане на кампанията „Май е Unlimited”

      ... Правила на промоции - Мобилни услуги ...

    6. Правила за провеждане на кампанията „Юли е Unlimited”

      ... Правила на промоции - Мобилни услуги ...

    7. ПРАВИЛА ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА КАМПАНИЯТА „Януари е Unlimited”

      ... Правила на промоции - Мобилни услуги ...

    8. Правила за провеждане на кампанията „Август е Unlimited”

      ... Правила на промоции - Мобилни услуги ...

    9. Правила за провеждане на кампанията „Декември е Unlimited”

      ... Правила на промоции - Мобилни услуги ...

    10. Правила за провеждане на кампанията „Април е Unlimited”

      ... Правила на промоции - Мобилни услуги ...

    11. Правила за провеждане на кампанията „Септември е Unlimited”

      ... Правила на промоции - Мобилни услуги ...

    12. Правила за провеждане на кампанията „Май е Unlimited”

      ... Правила на промоции - Мобилни услуги ...

    13. Правила за провеждане на кампанията „Октомври е Unlimited”

      ... Правила на промоции - Мобилни услуги ...

    14. Правила за провеждане на кампанията „Март е Unlimited”

      ... Правила на промоции - Мобилни услуги ...

    15. Правила за провеждане на кампанията „Август е Unlimited”

      ... Правила на промоции - Мобилни услуги ...

    16. Правила за провеждане на кампанията „Февруари е Unlimited”

      ... Правила на промоции - Мобилни услуги ...

    17. Правила за провеждане на кампанията „Юли е Unlimited”

      ... Правила на промоции - Мобилни услуги ...

    18. Правила за провеждане на кампанията „Юни е Unlimited”

      ... Правила на промоции - Мобилни услуги ...

    1. e) Entel

      ... Перу / e) Entel Цени на този оператор с ДДС Разговори към България 6.99 лв на минута Разговори от България 2.49 лв на минута Разговори в страната 6.99 лв на минута Разговори към зона Европейски Съюз 6.99 лв на минута Разговори към зона В ...

    2. E-Plus

      ... This operator charging VAT included: Calls to Bulgaria BGN 0.563 per minute Calls from Bulgaria BGN 0.164 per minute National calls BGN 0.563 per minute Calls to zone EU BGN 0.563 per minute Calls to zone Balkans BGN 5.99 per minute Calls to z ...

    3. I.C.E.

      ... I.C.E. / Коста Рика Цени на този оператор с ДДС Разговори към България 6.99 лв на минута Разговори от България 2.49 лв на минута Разговори в страната 6.99 лв на минута Разговори към зона Европейски Съюз 6.99 лв на минута Разговори към зо ...

Open cookie bot settings
към контакти