Нуждаете се от помощ?
Order by phoneПри изгубена или повредена SIM карта, загубен или откраднат телефон, трябва да се свържеш с нас възможно най-скоро. Пиши ни в чат-канала или се обади на 123 за абонати на Vivacom и 087/123 - за абонати на друг мобилен оператор. Силно ти препоръчваме да уведомиш и най-близкото районно полицейско управление. Не забравяй, че носиш отговорност за всяко потребление до момента, в който ни съобщиш за изгубената или открадната SIM карта.
Ето какво още трябва да направиш, за да защитиш своята абонаментна мобилна услуга и да я възстановиш възможно най-бързо.
Можеш да ограничи сам услугата си през клиентския портал My Vivacom, в секция Управление на SIM карта. Така номерът ти ще бъде блокиран на момента и няма да може да бъде ползван от други.
Посети Vivacom магазин или оторизиран дилър. Само титулярът на услугата може да получи нова SIM карта и тя ще бъде активирана веднага на място.
При кражба, загуба, механично увреждане, блокиране с PUK код или преминаване към различен формат, се заплаща такса.
Да – номерът ти остава същият.
Ако използваш предплатена SIM карта, след като ни уведомиш за кражбата/загубата и получиш нова карта, балансът от старата карта ще се прехвърли на новата, а старата ще се деактивира.
Слънцето, екстремните температури или вода могат да повредят твоята SIM карта. Ако имаш съмнение за технически проблем – обади се на 123 за абонати на Vivacom и 087/123 - за абонати на друг мобилен оператор и ще ти помогнем да установим причината.
При изгубена SIM карта, повредена SIM карта, загубен или откраднат телефон, е важно да реагираш бързо, за да запазиш контрола върху услугата си. Ние сме тук, за да ти съдействаме на всеки етап
Полето трябва да бъде попълнено
Полето трябва да бъде попълнено
Този сайт е защитен с reCAPTCHA и се прилага Политиката за поверителност и Общи условия на Google.