website accessibility
Управление на абонаментни мобилни услуги - промяна на собственост, мобилен номер, тарифен план и други Управление на абонаментни мобилни услуги - промяна на собственост, мобилен номер, тарифен план и други Управление на абонаментни мобилни услуги - промяна на собственост, мобилен номер, тарифен план и други Управление на абонаментни мобилни услуги - промяна на собственост, мобилен номер, тарифен план и други

Как мога да сключа договор за абонамент?

Ако решиш да заявиш мобилна услуга на абонамент онлайн, трябва:


  • Да посетиш страницата ни с мобилните услуги
  • Да избереш най-подходящия за теб план и да следваш стъпките за сключване на договор за мобилна гласова услуга

Ако предпочиташ да закупиш мобилна услуга от физически магазин:


  • Посети офис на Vivacom или партньорски магазин
  • Идентифицирай се с лична карта или паспорт
  • Сключи договор за абонаментна мобилна услуга

Как мога да променя номера си?

Можеш да заявиш промяна на мобилния си номер, като посетиш най-близкия магазин на Vivacom.


Промяната на 2 обикновени номера, или от специален номер към обикновен, е безплатна и се позволява веднъж на отчетен период.


Ако избереш промяна към специален номер, се начислява еднократна такса:


Вид номер Цена с ДДС
Сребърен 420 лв
Златен 900 лв

Важно: Ако смениш пренесен мобилен номер от друг мобилен оператор, получаваш нов номер, а пренесеният номер се връща на оригиналния оператор


Как мога да променя тарифния си план?

Можеш да го направиш по всяко време, като се свържеш с отдел Обслужване на клиенти или като посетиш наш магазин.


Ако услугата се намира в период на преподписване (до 3 месеца преди изтичане на договора), или е с изтекъл срок на договора, можеш да провериш своя профил в My Vivacom за персонализирани оферти.


Важно: За някои планове може да има ограничения.


Мога ли да променя личните си данни (име, адрес и др.)?

Да, можеш да промениш личните данни, посочени при сключване на договор за твоята абонаментна мобилна услуга. За целта посети магазин на Vivacom и носи документ за самоличност - лична карта или паспорт.


Можеш да промениш името си, адресната си регистрация, номера на личната си карта, националност и други лични данни.


Как мога да променя тайния си въпрос и отговор?

Твоите таен въпрос и отговор служат като парола за оторизация при дистанционно обслужване, при което се правят промени по услуга или се предоставя информация за нея. Целта е максимална защита и ограничаване на евентуални злоупотреби.


Промяна можеш да направиш само в офис на Vivacom. Безплатна е и се позволява веднъж на отчетен период. Необходимо е да носиш документ за самоличност.


Как мога да променя титуляра на една абонамента услуга?

При смяна на собственост, текущият и новият титуляр трябва да посетят заедно офис на Vivacom.


  • И двамата трябва да носите документи за самоличност - лична карта или паспорт.
  • Всички задължения за тази услуга трябва да са напълно изплатени.
  • За смяна на собственост се начислява еднократна такса за сметка на новия титуляр. Актуални цени можеш да откриеш тук.

Ако имаш нужда от промени по твоята абонаментна мобилна услуга, Vivacom ти предлага удобни начини да ги направиш бързо и лесно. При въпроси винаги можеш да разчиташ на нашите експерти в магазините или да ни пишеш в чат канала в сайта ни.