Често задавани въпроси

Инсталационен процес

      Ние ще се погрижим за всичко!

 

      Искате да станете наш клиент или вече сте такъв и искате да добавите нова услуга?

 

        Това е лесно! Посетете наш магазин или се обадете на 123! Веднага ще получите

 

      информация относно техническата възможност и начина на инсталиране на услугата.

 

    Ние ще се погрижим инсталацията да бъде осъществена по най-подходящия за Вас начин.

 

 

 

Какво се случва преди и по време на посещението от наш екип?

 

  1. Избирате удобно за Вас време за посещение – нашите екипи са на ваше разположение във всяко
    населено място в България.
  2. Ние ще ви напомним 24 ч. преди посещението за предстоящата инсталация, както и 2 часа преди самото посещение,
    чрез текстово съобщение, email или обаждане.
  3. Екип от професионалисти ще инсталира всичко необходимо, ще провери свързаността и ще демонстрира
    работеща услуга – ще ви бъде показано как работят новите услуги и ще получите отговор на всички въпроси
    свързани с тях.
  4. Вече всичко работи – можете да провеждате своите обаждания, да сърфирате в интернет и да гледате телевизия на воля!

   

Инсталацията включва следните дейности:

  

  ○ Проверка на мястото и съгласуване на възможността да се инсталират желаните услуги.

  ○ Инсталиране, свързване и конфигуриране на оборудването.

  ○ Демонстрация на новите услуги и отговор на всички технически въпроси.

 

 

  

Фиксирани услуги

Нашите професионални инсталатори създават фиксирана мрежа във вашия дом - поотделно или в комбинация. Те свързват устройствата, извършват всички необходими настройки за оптимална работа и проверяват дали всичко работи правилно.


Окабеляване и допълнително инсталиране

Нашите технически екипи се грижат за вашата съществуваща инсталация, в допълнение към другите ви услуги. Разширяват мрежовото окабеляване или изграждат нови връзки.

 

  

 

Ползи за клиента:

 

   

  ○ Получавате услуга, съобразена с вашите нужди и предпочитания.

  ○ При заявена нова услуга, инсталацията е включена в цената на пакета.

  ○ Спестявате време и усилия, като получавате навременна информация за посещението на техническия екип.

  ○ Получавате високо качествена инсталация осигурена от професионалисти с опит.

  

  1. Често задавани въпроси

    1. Трябва ли да правя нещо допълнително преди / по време на инсталацията?

       

      За интернет и IPTV услуги е необходимо да осигурите достъп до общите части на жилищната сграда, където се намира комуникационното оборудване на оператора. Уверете се предварително, че разполагате с ключ за тези помещения.

    2. Ще има ли окабеляване в жилището ми?

       

      Повечето услуги са свързани с прокарването на кабели, за да е възможно ползването им. Нашите специалисти ще Ви предложат на място оптималния вариант, който Ви удовлетворява. Възможно е преизпозлването на вече положени кабели.

    3. От къде да взема оборудването за услугата?

       

      Услугите се инсталират с наше оборудване, което ще Ви бъде предоставено в момента на инсталация от нашите специалисти. Не е необходимо да правите нищо допълнително.

       

 

  

 

Обратно към въпросите

нагоре
Open cookie bot settings