Новини
Търсене на новини
  • 15 години Vivacom Техническа Академия: 326 студенти са завършили програмата

    В юбилейното издание младежите ще обогатят знания с намиране на бизнес решение в интовативния формат хакатон

    14.11.2024 г. София. Знаковата образователна инициатива Vivacom Техническа Академия стартира своето 15-о издание. В него ще се включат 16 нови студенти, а програмата му ще бъде надградена със специален хакатон.

     

    Със своето юбилейно издание Академията е част от ангажиментите на Vivacom, с които компанията затвърждава позицията си на лидер в телекомуникационния сектор и е двигател на технологични промени в дигиталната ера, подкрепяйки развитието на нови таланти и иновации в индустрията.

     

    Vivacom Техническа Академия е единствената по рода си програма, която дава възможност на студентите да обогатят своите технически знания с помощта на доказани експерти. Провежда се съвместно с Технически Университет – София.

     

    „Тази година отбелязваме – 15-о издание на програма, която е неизменна част от ангажимента на нашата компания да развива млади таланти, необходими за създаването на устойчиво дигитално бъдеще. До момента във Vivacom Техническа Академия са се включили 326 студенти, а над 70 лектори от Vivacom са предали своя опит. Тази година ще надградим програмата със състезателен формат хакатон като иновативен начин на учене. Програмата дава много възможности за развитие, като над 40% от младежите продължават своя професионален път на постоянна работа във Vivacom“, каза Николай Гаврилов, главен технически директор на Vivacom.

     

    В рамките на два учебни семестъра теоретичната подготовка на студентите ще бъде подплатена и с практически опит. Младежите ще се подготвят за реалния бизнес свят на телекомуникациите като придобият технически знания, стратегически подход, управленски, комуникационни и презентационни умения. По време на обучението студентите ще имат възможност да участват в състезателна активност Хакатон. Целта е по иновативен начин да научат повече и да имат принос с решение на реален бизнес казус.

     

    „Гордеем се със съвместната програма между ТУ – София и Vivacom, която вече 15 години предоставя на студентите уникална възможност да надградят знанията си с практически опит в телекомуникационната индустрия. Академията отваря врата за младите таланти към света на технологиите, като ги подготвя с умения и знания, които не само разширяват техния професионален хоризонт, но и създават ценни възможности за реализация в един бързо развиващ се сектор“, сподели доц. Агата Манолова, декан на Факултета по телекомуникации в Техническия университет – София.

     

    В академията се включат 16 лектори от Vivacom и двама от ТУ – София в широкообхватната програма с курсове по: „Бизнес комуникация и презентационни умения“, „Търговски решения и разработване на продукти и услуги“, „Стратегия и развитие на телекомуникационните мрежи“ и „Софтуерни продукти и Бази данни“, „Управление на проекти“, „Технически английски език“, „Правна рамка и регулация на телекомуникациите“. И през новата учебна година на Академията студентите ще имат възможност да посетят наземната сателитна станция Плана – най-голямата на Балканите, както и Център за управление на мрежата на Vivacom.

    14.11.2024
  • Рекорден интерес към гейминг турнира Vivacom GAME ON: Близо 300 000 онлайн гледания

    Големият финал ще бъде на 24 ноември в Joy Station в София

    7 ноември 2024 г., София. Четирите онлайн битки в турнира Vivacom GAME ON предизвикаха изключителен зрителски интерес с близо 300 000 стрийм гледания. Първият геймърски турнир създаден от геймъри за геймъри се излъчи в 15 различни канала в социалните мрежи и стрийминг платформите,а феновете прекараха почти 40 000 часа пред екраните. Големият финал на Vivacom GAME ON ще бъде на 24 ноември в Joy Station. Тогава в една последна битка ще бъде определен първият FIBER CHAMP на България, както и победителите на наградния фонд от 15 000 лева. Билетите за събитието могат да бъдат закупени от тук.

     

    Турнирът се осъществява през отличната оптична мрежа на Vivacom и изправя един срещу друг отборите на известните геймъри ShadowHex и heaveNBUL. Те в ролята на капитани и заедно с още 8 популярни геймъри и хиляди техни фенове премериха сили няколко от най-известните игри като Minecraft и Fortnite. В четвъртия онлайн рунд от надпреварата двамата капитани разкриха последните попълнения в своите отбори, като към ShadowHex се присъедини Kriskata, а към състава на heaveNBUL се включи Venata. Четвъртата битка отново предложи много драма и емоции, защото финалният резултат след сблъсъка е много близък. 625 GIGA бита за отбора #teamshadowhex, а плътно след тях с 599 GIGA бита са #teamheavenbul. Победителят ще стане ясен на грандиозните GIGA финали на 24 ноември в Joy Station.

     

    По време на целия турнир, както и на финала, феновете на ShadowHex и heaveNBUL имат много важна роля, защото могат да спечелят предимство за своите любимци чрез гласувания в социалните мрежи на Vivacom. В четирите онлайн рунда в битката участваха над 2 500 геймъра, които печелиха точки за двата отбора. На последното събитие на живо публиката отново ще играе едновременно с любимия си отбор, като посетителите могат да очакват много емоции, оспорвана битка и супер награди. Финалът ще се проведе през оптична мрежа на телекома Vivacom Fiber и със специална британска технология за интерактивен гейминг.

     

    Vivacom GАМЕ ON успя да предизвика сериозен интерес в общността на геймърите у нас, които от първо лице се убедиха във високата скорост на оптичния интернет на Vivacom, отличен за абсолютно най-качествения в България.[1] Благодарение на отличната връзка потребителите могат да се насладят на игра без почти никакви прекъсвания, без компромиси и без забавяне. Оптичната мрежа на телекома достига до 1 500 000 адреси в страната, като компанията планира да разшири покритието до 67% до 2028 г.

     

    Повече информация за турнира и предстоящия голям финал можете да намерите на vivacom.bg.

     

    [1] Медал за качество в резултат на независимо пазарно проучване на International Certification Association GmbH (ICERTIAS) сред 1200 потребители на интернет услуги в България през януари 2024 г. чрез онлайн въпросник по методология CAWI – DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness). Търговските марки на QUDAL и ICERTIAS се използват с разрешение. Повече информация за отличието на vivacom.bg.

    07.11.2024
  • 5 младежи поемат директорски постове във Vivacom

    Vivacom отваря врата за младежи в пет ключови отдела на компанията в рамките на инициативата „Мениджър за един ден“.

    25 октомври 2024 г., София. Vivacom отваря врата за младежи в пет ключови отдела на компанията в рамките на инициативата „Мениджър за един ден“. 5 студенти и ученици имаха възможност да се потопят в реалната работна среда и да се вдъхновят от топ мениджъри в компанията. Това им дава възможност да се почувстват уверени като личности и бъдещи професионалисти като получават подкрепа от целия екип и упражняват своите комуникационни умения в ролята на мениджъри. Участието на Vivacom в инициативата цели да мотивира младите хора, като им предостави практически опит и поглед върху работата на петима директори в пет ключови отдела, за да ги подготви за динамичния бизнес свят и бъдещата им кариера.

     

    Всеки един от участниците се запозна с дейността на избрания от тях отдел като влезе в обувките на мениджър за един ден в един от следните отдели: „Учебен център“, Информационни технологии“, „Клиентско изживяване“, „Корпоративни продажби“ и „Оперативно управленение на мрежата“. Младежите разговаряха и с участниците в екипите, запознаха се с текущите проекти, участваха в работни срещи, задаваха въпроси и научиха за допускани грешки и постигнати успехи.

     

    „За нас е изключително важно да споделяме опита и знанията, които сме натрупали по пътя към върха в телекомуникационния сектор. Радваме се на интереса и ентусиазма на младите хора да опознаят динамичния свят на бизнеса ни отвътре. Инициативи като „Мениджър за един ден“ са от съществено значение в подготовката на бъдещите специалисти в сектора, които ще продължат да развиват иновациите и да променят света около нас“, казва Стоян Каранлъков, главен търговски директор във Vivacom.

     

    В рамките на инициативата „Мениджър за един ден“ младежите поеха ролите на мениджъри в различни отдели на Vivacom. Един от тях застана на мястото на Митко Колев от „Учебен център“ и научи повече за организацията на вътрешни обучения. Друг се запознае с управлението на ИТ процеси с Даниела Милева от „Информационни технологии“. Пламен Димитров от „Клиентско изживяване“ показа как се подобрява обслужването на клиенти, а Петя Григорова от „Корпоративни продажби“ въведе участника в света на бизнес решенията. Ани Ангелова от „Център за управление на мрежата“ запозна младежа със задачите по поддръжка на мрежовите услуги.

     

    Vivacom участва за поредна година в „Мениджър за един ден“ – dедна от най-значимите и мащабни образователни инициативи за кариерно ориентиране в България.

     

    “Изключително вълнуващо беше да открием 22-то издание на „Мениджър за един ден“ във Vivacom. За нас в JA Bulgaria е голяма чест да си партнираме с компании като Vivacom, които разпознават стойността на инвестицията в младите хора и подкрепят програмите ни. Още по-вдъхновяващо е, че днес сред екипа на Виваком има трима лидери, които са участвали в наши програми в началото на кариерния си път – доказателство за дългосрочното въздействие на нашите програми и инициативи. Ролята на компаниите е не просто да отворят врати, а да дадат пример, знание и вдъхновение на новото поколение лидери, като им показват, че успехът изисква решителност, отдаденост и добро партньорство”, сподели Ирина Илиева, оперативен директор на JA Bulgaria.

    25.10.2024
  • Vivacom раздаде стотици награди в томбола по случай своя 15-и рожден ден

    Над 130 000 клиенти участваха в специалната празнична томбола на Vivacom през септември

    15октомври 2024 г., София. Vivacom раздаде 255 страхотни награди на своите клиентив празничната томбола за 15 години Vivacom. 180 късметлии спечелиха атрактивни устройства като Vivacom 5G смартфон, iPhone 15, Samsung Galaxy S24, Honor 200 LITE,50-инчов телевизор Hisense и PlayStation 5. Освен предметните награди, телекомътподари на 75 свои клиенти 24 месечни абонаменти за мобилните планове Unlimited, телевизия EON и оптичния интернет Vivacom Fiber.

     

    „Изключително щастливи сме, че успяхме да отбележим тази специална за нас годишнина заедно с нашите клиенти и да направим изживяването им още по-добро. Специално за тях предложихме страхотни промоционални оферти за нашите мобилни и фиксирани услуги и празнична томбола със стотици награди. В нея участваха над 130 000 клиенти и успяхме да зарадваме 255 от тях с атрактивни подаръци, сред които абонаменти за услуги за цели две години, 5G смартфони, различни смарт аксесоари, телевизори, плейстейшъни и много други“, сподели Любомир Малоселски, директор Продукти и услуги във Vivacom.

     

    През целия септември Vivacom предложи своите неограничени Unlimited планове на половин цена за първите 6 месеца и иновативната ТВ платформа също с 50% отстъпка за първите до 12 месеца. Така телекомът направи своите революционни услуги още по-достъпни за потребителите, които могат да се възползват от страхотно ТВ изживяване и пълна свобода на общуването в най-голямата 5G мрежа в България[1]. Над 130 000 клиенти участваха в празничната томбола на Vivacom, като сключиха нов договор за мобилна или фиксирана услуга или подновиха абонамента си.

     

    През септември Vivacom отбеляза 15 години от създаването на търговската марка. За този период телекомът е инвестирал близо 3 млрд. лева в иновации, технологии, човешки ресурси и българската икономика. Благодарение на тези инвестиции Vivacom осигурява неограничена свобода на общуването за над 2 милиона клиенти, които използват над 5,5 милиона услуги от богатото портфолио на компанията, базирани на най-новите технологии.

     

    Повече информация за победителите в празничната томбола може да откриете тук.

     

    [1] Най-голямо покритие на 5G мрежа след сравнение по публично достъпна информация към 21.05.2024 г. за покритието на операторите по брой населени места и курорти. Повече на vivacom.bg.

    15.10.2024
  • United Group обяви успешното рефинансиране на първостепенни обезпечени облигации с падеж през 2026 г.

    United Group, водещата телекомуникационна и медийна компания в Югоизточна Европа, има удоволствието да обяви успешното рефинансиране на 600 милиона евро първостепенни обезпечени облигации с падеж през 2026 г.

    11 октомври 2024г. United Group, водещата телекомуникационна и медийна компания в Югоизточна Европа, има удоволствието да обяви успешното рефинансиране на 600 милиона евро първостепенни обезпечени облигации с падеж през 2026 г. чрез пласиране на нови 750 милиона евро първостепенни обезпечени облигации.

     

    В допълнение към рефинансирането на горепосочените облигации, средствата от предлагането ще бъдат използвани за изплащането на изтеглени суми по съществуващата револвираща кредитна линия от първи ред.

     

    След това рефинансиране, нетната задлъжнялост на United Group ще остане непроменена.

     

    Новите 7-годишни обезпечени първостепенни облигации ще плащат фиксирана лихва от 6.500% и са с рейтинг B2 от Moody''s и B от S&P.

     

    Янез Живко, вицепрезидент Финанси в United Group, коментира:

     

    „Доволни сме от силното търсене на нашите нови седемгодишни облигации на стойност 750 милиона евро. Тази транзакция е в съответствие с нашата финансова стратегия за проактивно уреждане на задълженията с краткосрочен падеж и изграждане на стабилна дългосрочна финансова структура. Рефинансирането се случва на фона на устойчив ръст на приходите и коригираната EBITDAal от 28% и 25% CAGR съответно за периода 2015-2023 г., дължащ се на комбинация от органично развитие и придобивания. То следва и успешния рунд на рефинансиране от 1,73 млрд. евро през януари 2024 г.

     

    За United Group

     

    United Group е водеща телекомуникационна и медийна група в Югоизточна Европа. С дейност в осем държави и близо 15 000 служители, Групата постига годишен приход от около 3 милиарда евро. В телекомуникационния сектор над 5,35 милиона домакинства и повече от 7,49 милиона мобилни потребители ползват най-голямата FTTH (Fiber to the Home) мрежа в Югоизточна Европа, наред с най-съвременната фиксирана и мобилна свързаност. Под марката United Fiber, Групата консолидира портфолиото си от активи във фиксирана инфраструктура, за да ускори и укрепи инвестициите си в страните в ЕС, създавайки силни синергии и развивайки инвестиционните си възможности до ново равнище. Цялата търговска дейност на едро с инфраструктура на United Group, включително за гласови услуги, данни, мобилни услуги и роуминг, се управлява от United Group International. Вътрешната технологична компания и център за иновации United Cloud е двигател на трансформацията в областта на развлеченията и телекомуникациите в региона с продукти като видео платформата от следващо поколение EON.

     

    Медийната част на Групата, United Media, продуцира и разпространява атрактивно телевизионно съдържание с водещи спортни, новинарски и развлекателни формати, достигайки широка аудитория от 40 милиона души посредством водещите си свободни телевизионни канали, допълнени от силно портфолио от платени канали. С настоящия капацитет да продуцира над 40 000 часа оригинално локално съдържание годишно, United Media управлява 60 телевизионни канала, 40 уеб и доверени новинарски портала, над 10 печатни издания и радиостанции.

     

    За запитвания от медиите:

    Александра Делвенакиотис Вицепрезидент „Публични комуникации“

    United Group

    media@united.group

    11.10.2024
  • Vivacom инвестира в модернизация на мрежата си за излъчване на радиопрограми

    С тази инвестиция телекомът се очаква да намали въглеродния отпечатък от радиомрежата си в страната с близо 30%

    10 октомври 2024 г., София. Vivacom финализира мащабен проект за модернизация на оборудването си за ефирно излъчване на радиопрограми. Проектът е насочен към подмяна на цялата радиопредавателна мрежа за бизнес клиенти в България. Тя се използва за разпространение и на програмите на един от най-дългогодишните клиенти на Vivacom – Българското национално радио. Модернизацията на мрежата ще подобри качеството на радиосигнала за всички слушатели в страната и се очаква да намали енергийните разходи и съответно – въглеродния отпечатък от радиопредавателната мрежа на Vivacom с близо 30%.

     

    В рамките на мащабния проект за над 5 милиона лева, Vivacom подменя всички FM предаватели в страната и така осигурява по-висока ефективност и по-надеждна услуга. Новите FM предаватели са базирани на най-модерните технологии и са дело на водещите световни производители в сектора. Те значително подобряват качеството на радиосигнала и намаляват консумацията на ток.

     

    „С инвестицията в най-ново поколение оборудване за излъчване на радиопрограми ще подобрим качеството на сигнала на Българското национално радио за всички слушатели в страната. Това е втората ни голяма стъпка за модернизация на радиомрежата в последните години, след като подменихме основните FM антенни системи за излъчване на радиопрограми. Така гарантираме високото качество и надеждност на услугите ни, базирани на най-новите технологии“, сподели Владимир Рангелов, директор „Броудкаст услуги“ във Vivacom.

     

    „В основата на радиото е ефирното разпространение. Без него съдържанието ни не би могло да достига до слушателите. Винаги сме разчитали на Vivacom като ключов партньор в преноса и разпространението на програмите на Българското национално радио. Модернизирането на радиомрежата с над 100 нови FM предаватели ще гарантира още по-качествено ефирно приемане на програмите ни в цялата страна“, каза Милен Митев, Генерален директор на БНР.

     

    С мащабната инвестиция Vivacom затвърждава позицията си на лидер на телекомуникационния пазар у нас, който предлага иновативни и модерни решения с високо качество, както за частните, така и за бизнес клиентите.

    10.10.2024
  • Третият рунд на Vivacom GAME ON събра десетки хиляди геймъри пред екраните

    Билетите за големия финал на турнира на 24 ноември вече са в продажба

    8октомври 2024 г., София. Първият геймърски турнир на Vivacom – GAME ON, събра пред екраните десетки хиляди геймъри в трета поредна онлайн битка. Тя се излъчи на живо в 7 канала в социалните мрежи и в 4 стрийминг платформи, като беше гледана повече от 40 000 пъти и генерира над 25 000 коментара и реакции на феновете. На 24 ноември предстои големият финал на турнира, който ще бъде на живо, а билетите за него са налични тук.

     

    В третия рунд към отборите на капитаните – Цветелин Попов – heaveNBUL, и Васил Калинчев – ShadowHex, се присъединиха двамата популярни геймъри и експерти по Fortnite – GNRAK и BurgerMurder заедно с още 500 фена, които се включиха в играта. След оспорвания двубой, отборът на ShadowHex успя да спечели предимство и по този начин да поведе с 2 на 1 победи в общия резултат.

     

    Всички онлайн битки по време на Vivacom GAME ON се провеждат през отличната оптична мрежа на Vivacom, която има най-голямото покритие в България и е отличена за абсолютно най-качествената.[1] Оптичният интернет на Vivacom е предпочитан избор за всеки геймър, защото предоставя постоянна скорост и почти никакво прекъсване по време на игра.

     

    Преди големия финал на Vivacom GAME ON остава една последна онлайн битка на 2 ноември, която ще бъде в платформата Roblox с много изненадващи игри. Важна роля за изхода на всяка GIGA среща от Vivacom GAME ON турнира имат и феновете. Те могат да се включват в игрите или да помагат на любимия си отбор да натрупа важно предимство под формата на GIGA битове чрез гласувания в социалните мрежи на Vivacom.

     

    Големият финал ще бъде специално събитие с публика на живо на 24 ноември в Joy Station в София. Там целите отборина ShadowHex и heaveNBUL, заедно с техните фенове, ще се изправят един срещу друг във финална битка за титлата FIBER CHAMP на България и голямата награда от 15 000 лв. Билетите за финалната надпревара вече са пуснати в продажба и могат да бъдат закупени от тук.

    Повече информация за турнира можете да намерите на vivacom.bg.

     

    [1] Медал за качество в резултат на независимо пазарно проучване на International Certification Association GmbH (ICERTIAS) сред 1200 потребители на интернет услуги в България през януари 2024 г. чрез онлайн въпросник по методология CAWI – DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness). Търговските марки на QUDAL и ICERTIAS се използват с разрешение. Повече информация за отличието на vivacom.bg.

    08.10.2024
  • United Group публикува Доклад за устойчиво развитие за 2023 г.

    United Group, водещият доставчик на телекомуникационни и медийни услуги в Югоизточна Европа, постигна значителен успех в усилията си за устойчиво развитие през 2023 г.

    4 октомври 2024 г., София United Group, водещият доставчик на телекомуникационни и медийни услуги в Югоизточна Европа, постигна значителен успех в усилията си за устойчиво развитие през 2023 г. Компанията публикува своя Доклад за устойчивост за 2023 г., в който се подчертават значителните постижения в областта на екологичното, социалното и корпоративното управление (ESG). Докладът демонстрира ангажимента на United Group към устойчивото развитие и подробно описва постиженията ѝ в насърчаването на положителното въздействие върху околната среда и обществото.

     

    „Напредъкът, който постигнахме през 2023 г., подчертава ангажимента на United Group за изграждане на устойчиво бъдеще. Успехите ни в намаляването на емисиите, използването на енергия от възобновяеми източници и равенството между половете показват, че устойчивостта е в основата на нашата стратегия. Гордеем се с постигнатото и оставаме ангажирани с осигуряването на дългосрочни ползи за всички наши заинтересовани страни“, коментира Мириам Ди Траглиа, изпълнителен директор „Съответствие, риск и устойчивост“ на United Group.

     

    Основен акцент в стремежа на United Group за устойчивост са амбициозните цели за намаляване на емисиите, потвърдени от инициативата Science Based Targets (SBTi). Като част от своя ангажимент за борба с изменението на климата, United Group си поставя за цел нулеви нетни емисии до 2040 г. През 2023 г. бе отбелязан значителен напредък, като компанията постигна 46% намаление на емисиите от обхвата 1 и 2 в сравнение с 2020 г.

     

    През 2023 г. United Group потвърди ангажимента си към енергията от възобновяеми източници, като осигури 40% от общото си потребление на електроенергия от възобновяеми източници, с което допълнително засили ролята си в насърчаването на устойчиви бизнес практики в цялата индустрия. Освен намаляването на емисиите, United Group пое ангажимент да постигне нулеви оперативни отпадъци за депониране до 2030 г. Тази цел е в унисон с фокуса върху принципите на кръговата икономика, инициативите за многократна употреба и рециклиране и премахването на електронните отпадъци. Компанията вече прилага принципите на кръговата икономика чрез въвеждането на Half SIM и eSIM, програмите за предаване на електронни отпадъци от клиентите и за връщане на стари телефони. Забележително е, че през 2023 г. около 40% от инсталираното от компанията оборудване за клиентски помещения (CPE) се състои от реновирани устройства.

     

    През тази година United Group завърши и първата си оценка по Таксономията на ЕС, оценявайки дейността си спрямо рамката на ЕС за устойчиво финансиране, която насърчава устойчивия преход и социално отговорните инвестиции.

     

    Що се отнася до социалните инициативи, през 2023 г. United Group постигна значителни успехи в областта на равенството между половете и многообразието. 52% от ръководните постове в компанията се заемат от жени, което отразява отдадеността на компанията за предоставяне на равни възможности на жените на работното място. Освен това United Group подписа Принципите за овластяване на жените (WEPs) – глобална инициатива, насърчаваща корпоративните мерки за постигане на равенство между половете. Групата завърши и първата си оценка на средната разлика в заплащането на жените и мъжете, подчертавайки подкрепата си за жените през цялата им кариера.

     

    За да подобри уменията на лидерския си екип да ръководи инициативите за устойчивост, през 2023 г. United Group въведе програмата за обучение по ESG „Keep the Future“. Тази програма предоставя на мениджърите умения и знания, необходими за ръководене на дейностите на организацията за постигане на дългосрочните ѝ цели за устойчивост.

    Пълният текст на Доклада за устойчиво развитие за 2023 г. е достъпен ТУК.

     

    За повече информация:

    Бояна Мияйлович

    Изпълнителен директор

    „Връзки с инвеститорите и стратегически анализи“

    United Group

    04.10.2024
  • Vivacom е победител в категорията „Ангажиране на служители“ в престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards

    Телекомът спечели 2 престижни награди: победител в категорията „Ангажиране на служители“ и финалист в категорията „Привличане на таланти“

    25 септември 2024, София. Vivacom спечели две награди на престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards, който отличава компаниите, които поставят хората в центъра на своето развитие и се открояват с най-добрите практики в управлението на човешките ресурси и изграждането на работодателска марка. Водещият телеком е победител в категорията „Ангажиране на служителите“ и финалист в категорията „Привличане на таланти“. С тези награди компанията затвърждава позицията си на лидер в телекомуникационния сектор в България, който не само внедрява иновации, но и поставя като приоритет хората и тяхното развитие.

     

    „Радвам се, че сме отличени с тези две престижни награди, защото те са отражение на нашето вярване, че хората са най-ценни за организацията. Нашата стратегия за привличане на таланти ни помага да привличаме хора, които имат същите ценности, възприети от компанията, и желание да допринасят за цялостния бизнес успех. Оценяваме доверието и ангажираността на служителите и сме убедени, че предоставянето на кариерно израстване е ключово за тяхната мотивация. Затова провеждаме различни програми за подкрепа на професионалния растеж на нашите екипи,“ заяви Малина Чавдарова, директор „Човешки ресурси“ във Vivacom.

     

    Vivacom е победител в категорията „Ангажиране служители“, защото не спира да инвестира в инициативи за повишаване на удовлетвореността на своите служители, като програмата 3E (Enhancing Employee Experience). Радостина Младенова, мениджър привличане на таланти и бизнес партньори, сподели основните приоритети на програмата и от името на HR екипа взе заслужените отличия на церемонията по награждаване. Програмата 3E стартира през 2023 г. и цели да изгражда активности, с които се грижи за положителното изживяване на служителите през цялото време, в което са част от работните процеси на компанията. Всички инициативи са със засилен фокус върху ангажираността служителите – прилагане на нови онбординг практики, засилване на взаимоотношенията с топ мениджмънта, предоставяне на нови придобивки и интерактивни обучения за професионално и личностното развитие на служителите. Освен това програмата включва инициативи за многообразие и ESG, експертни програми за признание, задържане и развитие, 6 менторски програми, както и вътрешна програма за обучения на нови мениджъри, която бе отличена със сребро в престижните награди за най-добър работодател на България Career Show Awards 2024.

     

    Наградите са признание за успеха на дългосрочната стратегия на Vivacom за развитие на работодателската марка. В категорията „Привличане на таланти“ Vivacom се отличава с успешни и иновативни практики за привличане на хора и интегрирането им в бизнес процесите. Компанията използва разнообразие от канали и платформи, включва служителите в процеса на привличане чрез програми за препоръки, осигурява партньорства със средни и висши учебни заведения, създава и развива разнообразни инициативи за развитие на млади таланти и много други.

    26.09.2024
  • Vivacom откри първата фотоволтаична централа край Стара Загора като част от стратегията си за устойчивост

    Vivacom откри първата си фотоволтаична електроцентрала край с. Могила, Стара Загора, като част от стратегията си до 2027 г. да добива 100% от енергията, която използва, от възобновяеми енергийни източници.

    25 септември 2024 г., София Vivacom откри първата си фотоволтаична електроцентрала край с. Могила, Стара Загора, като част от стратегията си до 2027 г. да добива 100% от енергията, която използва, от възобновяеми енергийни източници. Тя е с мощност 3 MW и ще осигурява зелена енергия за Vivacom, като същевременно ще намали въглеродния отпечатък на компанията.

     

    Фотоволтаичната електроцентрала ще се управлява от United Group Solar. Тя разполага с 4 648 двулицеви соларни панела от най-висок клас и с висока ефективност. Те са проектирани така, че да улавят както пряката слънчева светлина, така и отразената от земната повърхност слънчева радиация, което повишава ефективността на производството на енергия.

     

    „Днес пускаме в експлоатация първата фотоволтаична централа, която представлява важен етап от усилията на Vivacom по пътя към устойчивостта. Този проект не само гарантира, че ще захранваме операциите си със зелена енергия, но и подчертава ангажимента ни да намалим значително въглеродните ни емисии. Това е инвестиция в бъдещето както на нашата компания, така и на страната“, коментира Николай Андреев, главен изпълнителен директор на Vivacom.

     

    Фотоволтаичната електроцентрала на Vivacom е оборудвана с автоматизирана система за мониторинг в реално време и дистанционно управление, които осигуряват оперативна ефективност и оптимално производство на енергия. Работата на централата ще спести приблизително 2 000 тона въглеродни емисии годишно. Централата има годишен капацитет от приблизително 4 300 MWh, достатъчен за покриване на енергийните нужди на около 1 500 домакинства.

     

    Инвестицията в съоръжението е изцяло финансирана от United Group. Фотоволтаичната централа е първият от няколко проекта, които ще намалят драстично въглеродния отпечатък на Групата и ще стимулират устойчивия растеж в региона.

     

    Vivacom планира да продължи да разширява капацитета на фотоволтаичната централа в бъдеще, включително чрез добавяне на системи за съхранение на енергия. По този начин телекомът ще повиши нейната ефективност и управлението на енергията и ще затвърди непрекъснатия си ангажимент към устойчивото развитие и лидерството си в телекомуникационния сектор.

    25.09.2024
  • Vivacom с две награди на Career Show Awards – за стратегиите за обучение и развитие и привличане на таланти

    Телекомът грабна сребро в категория „Стратегия за обучение и развитие“ и бронз – в „Стратегия за привличане на таланти“

    18 септември 2024 г., София. Vivacom спечели две отличия на престижните награди за най-добър работодател на България – Career Show Awards 2024, с което затвърди своя стратегически подход към професионалното развитие на служителите си. Водещият телеком грабна сребро в категория „Стратегия за обучение и развитие“ с програмата „Ключови мениджърски умения“ и бронз – в „Стратегия за привличане на таланти“.

     

    Програмата „Ключови мениджърски умения“, която се провежда от компанията, е основана на вярването, че хората са най-ценни за организацията и тяхната удовлетвореност е ключова за реализирането на бизнес стратегията на компанията. А със своя проект „Стратегия за привличане на таланти“ Vivacom се стреми да привлича хора, които имат същите ценности, възприети в корпоративната култура на компанията.

     

    Отличията са доказателство, че Vivacom е компания, която поставя служителите в центъра на стратегиите си за развитие. Признанието затвърждава ангажимента ни да осигуряваме възможности за постоянно усъвършенстване и растеж. Също така, подчертава ролята ни на иноватор и нашите усилия не просто да привличаме най-добрите професионалисти, но и да им помагаме да израстват в този динамичен сектор. Гордеем се, че създаваме среда, която насърчава професионалното и личностното развитие на хората, които са в основата на успеха на Vivacom”, каза Малина Чавдарова, HR директор на Vivacom.

     

    Като иноватор в телекомуникационния сектор, Vivacom се затвърди като предпочитан работодател, който привлича едни от най-добрите експерти в сектора. Телекомът инвестира непрестанно в изграждането на устойчива организационна култура, в която служителите могат да развиват уменията си и да реализират своя пълен потенциал. Vivacom осигурява достъп на всички служители до широк спектър от обучителни програми за професионално и личностно развитие.

     

    Career Show Awards са ежегодни награди, които отличават водещи практики в човешките ресурси и работодателската марка. Тази година български и международни компании с над 400 кандидатури се включиха, за да споделят своите успешни практики в надпреварата за престижното отличие.

    18.09.2024
  • Първите два рунда на Vivacom „Game ON“ с близо 180 000 гледания онлайн

    Финалният двубой за голямата награда от 15 000 лева ще бъде през ноември

    17 септември 2024 г., София. Изключителен зрителски интерес предизвикаха първите два рунда от турнира Vivacom „Game ON“. Те бяха гледани онлайн приблизително 180 000 пъти, а общото прекарано време на зрителите в двата стрийма надхвърли 24 000 часа. Гейминг турнирът се провежда през оптичната мрежа на Vivacom, която предоставя гигабитова скорост за стрийминг без забавяне и прекъсвания и игра без компромиси. Благодарение на нея, хиляди геймъри и фенове на онлайн игрите се събраха пред екраните за втория сблъсък между ShadowHex и heaveNBUL.

     

    Във втората онлайн битка се присъединиха двамата известни геймъри – bgmonsterX1 и Em0Bulgaria и повече от 100 участници, избрани от публиката, които помогнаха на своите капитани да определят големия победител. Оспорваната надпревара се излъчи на живо в 9 онлайн канала и в 4 различни платформи – YouTube, Twitch, Kick, TikTok и завърши с победата на отбора на ShadowHex.

     

    Така резултатът между двата тима вече е изравнен и предстои да се разбере кой е по-добър в предстоящата трета GIGA битка от турнира Vivacom „Game ON“. Тя ще бъде на 5 октомври и ще изправи капитаните и техните отбори един срещу друг в една от най-популярните игри – Fortine.

     

    Онлайн битките се излъчват на живо в YouTube канала на Vivacom и в социалните мрежи, през оптичната мрежа на Vivacom, която е най-голямата в България и има отличие за абсолютно най-качествения интернет[1]. Това прави възможно хиляди стриймъри и геймъри да се съберат заедно в първия по рода си гейминг турнир, създаден от геймъри за геймъри.

     

    Ролята на зрителите е изключително важна за изхода на всеки рунд. Те могат да спечелят предимство под формата на GIGA битове за своите фаворити като участват в междинни предизвикателства и гласуват в социалните мрежи на Vivacom.

     

    Големият финал на турнира Vivacom „Game ON“ ще се бъде на специално събитие през ноември, когато целите отбори на ShadowHex и heaveNBUL, заедно с техните фенове, ще се изправят един срещу друг във финален двубой за наградния фонд от 15 000 лева. 

    17.09.2024
Open cookie bot settings
към контакти